Even de deur sluiten en je hebt een AA-meetingquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:56 schreef Deisyy het volgende:
Babette en Wendy bij Rupie op kantoor: Kunnen we nog een slokje doen?
Liet ze slingeren, Zoe had gezien dat er afscheiding is zat en vond dat Kenzy daar best wat discreter mee kon zijnquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat is er met vieze onderbroeken van Kenzy?
Echt goor en die zou ik ook niet op de kamer willenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Liet ze slingeren, Zoe had gezien dat er afscheiding is zat en vond dat Kenzy daar best wat discreter mee kon zijn
Van wat Zoe allemaal uitkraamt geloof ik nog geen 1%.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Liet ze slingeren, Zoe had gezien dat er afscheiding is zat en vond dat Kenzy daar best wat discreter mee kon zijn
Ik heb dit niet gelezenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Zoe?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:59 schreef Flow3r het volgende:
Babet noemt op met wie ze in de finale willen zitten : Rupie, Imadi, Moraima, Isaac ,en Wendy en Babet ?
Ik heb er 1 vergeten
Het gezegde 'iemand onder de tafel drinken' krijgt zo een nieuwe ladingquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Stiekem een slokje Bacardi nemen onder het bureau
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Het gezegde 'iemand onder de tafel drinken' krijgt zo een nieuwe lading
Marciano heeft vanavond een paar dolken in zijn rug gehad.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:00 schreef Flow3r het volgende:
In elk geval noemde ze Marciano niet, viel me op
Liefde en vriendschap in de loods stelt niet veel voor, ze wisselen bijna elke dagquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:00 schreef Flow3r het volgende:
In elk geval noemde ze Marciano niet, viel me op
Dan past ze prima bij Mirthie , die ruikt na drie dagen niet wassen nog zo lekkerrrr .. je kan zo verder likkenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar was gisteren een gesprek over, iets met afscheiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |