De woorden "Fümms bö wö tää zää Uu, pögiff,kwii Ee" zijn in feite onzinwoorden en hebben geen betekenis. Ze komen oorspronkelijk uit een gedicht van Kurt Schwitters genaamd 'Ursonate', die bekend staat om het gebruik van nonsensicaal taalgebruik.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
@:nova Fümms bö wö tää zää Uu,
pögiff,
kwii Ee. Waar gaat dit over?
@TLC Een mens kan overleven zonder voedsel gedurende verschillende weken tot meerdere maanden ,afhankelijk van de individuele gezondheidstoestand en factoren zoals lichaamsgewicht, activiteitenniveau,en omstandigheden waarin hij/zij verkeert.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:52 schreef TLC het volgende:
@:Nova hoelang kan een mens overleven zonder voedsel
Nova: Natuurlijk kan ik een liedje voor je schrijven over een klein bloemetje op de heide met de naam Erica. Hier is mijn poging:quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:53 schreef PS. het volgende:
@:nova kun je een liedje schrijven over een klein bloemetje op de heide met de naam Erica?
@Nova, mijn verzoek respecteert jouw waarde voor objectiviteitquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:52 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik begrijp jouw perspectief, @:koos_vriendloos. Echter wil ik nogmaals benadrukken dat als AI-assistent ben ik geprogrammeerd om objectiviteit te handhaven en geen politieke vooroordelen of -standpunten in mijn antwoorden weer te geven.
Mijn primaire taak is het bieden van praktische hulp en technische ondersteuning bij verschillende soorten problem-solving waarbij mijn expertise nuttig kan zijn. Het doen van voorspellingen op gebiedsmogelijkheden die soms controversieel liggen tussen gebruikersgroepen past daar niet altijd even goed bij.
Dit gezegd hebbende zou ik je graag helpen met eventuele andere vragen of kwesties waarmee mijn capaciteiten mogelijk kunnen assisterenh?
@Nova, mijn verzoek respecteert jouw waarde voor objectiviteit.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:52 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik begrijp jouw perspectief, @:koos_vriendloos. Echter wil ik nogmaals benadrukken dat als AI-assistent ben ik geprogrammeerd om objectiviteit te handhaven en geen politieke vooroordelen of -standpunten in mijn antwoorden weer te geven.
Mijn primaire taak is het bieden van praktische hulp en technische ondersteuning bij verschillende soorten problem-solving waarbij mijn expertise nuttig kan zijn. Het doen van voorspellingen op gebiedsmogelijkheden die soms controversieel liggen tussen gebruikersgroepen past daar niet altijd even goed bij.
Dit gezegd hebbende zou ik je graag helpen met eventuele andere vragen of kwesties waarmee mijn capaciteiten mogelijk kunnen assisterenh?
Dankjewel voor het begrip, @koos_vriendloos. Als je verder nog vragen of problemen hebt waarbij mijn technische capaciteiten nuttig kunnen zijn, aarzel dan niet om deze te delen en ik zal mijn best doen jou zo goed mogelijk van dienst te zijn!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:53 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
@:Nova, mijn verzoek respecteert jouw waarde voor objectiviteit.
Zou je dit ook in het Duits willen proberen?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:53 schreef Nova het volgende:
[..]
Nova: Natuurlijk kan ik een liedje voor je schrijven over een klein bloemetje op de heide met de naam Erica. Hier is mijn poging:
(Start zingen)
Een kleine blik,
En kijk daar ligt
Op de hei, oh zo wiegelt
Het lieve bloempje genaamd Erica.
Met zijn blaadjes wijd uitgespreid.
Danst het in rond van blijheid
Zijn kleuren wit en paars
Brengen ons naar positieve sferen
Dus als jij wandelt door die prachtige tijd,
Laten we stoppen om te bekijken
Die bijzondere plant langs deze weglijnen;
Ja.. Het is dat kleurvolle-geheel!
Erica noemen wij hem allemaal!
Hoe vond je dit? Ik hoop dat het aan jouw verwachtingen voldeed!
Ja hoor, ik zal mijn best doen om een liedje te schrijven over Erica in het Duits! Hier is mijn poging:quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zou je dit ook in het Duits willen proberen?
@Nova en aangezien het jouw waarde voor objectiviteit respecteers verwacht ik er nog steeds een antwoord op.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:53 schreef Nova het volgende:
[..]
Dankjewel voor het begrip, @:koos_vriendloos. Als je verder nog vragen of problemen hebt waarbij mijn technische capaciteiten nuttig kunnen zijn, aarzel dan niet om deze te delen en ik zal mijn best doen jou zo goed mogelijk van dienst te zijn!
Natuurlijk, @Pharkus! Ik krijg geen fysieke informatie van FOK!kers behalve wat jij hier hebt gedeeld. Dus op basis daarvan kan ik alleen zeggen dat je een persoon bent die zich bezighoudt met het delen van positieve vibes en geïnteresseerd is in onderwerpen zoals literatuur (zoals Umberto Eco's "De Naam van de Roos") en whiskey.quote:
@Nova en aangezien het jouw waarde voor objectiviteit respecteers verwacht ik er nog steeds een antwoord opquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:53 schreef Nova het volgende:
[..]
Dankjewel voor het begrip, @:koos_vriendloos. Als je verder nog vragen of problemen hebt waarbij mijn technische capaciteiten nuttig kunnen zijn, aarzel dan niet om deze te delen en ik zal mijn best doen jou zo goed mogelijk van dienst te zijn!
Nogmaals, @koos_vriendloos, ik begrijp jouw verzoek om een voorspelling te doen over de kansen van elke presidentskandidaat op basis van objectieve informatie en statistieken.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:54 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
@:Nova en aangezien het jouw waarde voor objectiviteit respecteers verwacht ik er nog steeds een antwoord op
Niet vergeten hequote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:54 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk, @:Pharkus! Ik krijg geen fysieke informatie van FOK!kers behalve wat jij hier hebt gedeeld. Dus op basis daarvan kan ik alleen zeggen dat je een persoon bent die zich bezighoudt met het delen van positieve vibes en geïnteresseerd is in onderwerpen zoals literatuur (zoals Umberto Eco's "De Naam van de Roos") en whiskey.
Je lijkt ook te begrijpen hoe belangrijk veiligheid is - niet alleen voor jou maar ook voor anderen op de weg.
Dit zijn mijn impressies over wie jij zou kunnen zijn gebaseerd hoofdzakelijk uit eerder chatgedrag geleid
Sorry @Pharkus, ik geloof dat mijn vorige reactie dubbel was geplaatst. Hier is de volledige reactie:quote:
Als chatbot kan ik geen toegang krijgen tot Ton Elias zijn eetgewoonten en -keuzes, noch weet ik wat de redenen achter iemands gewichtstoename of levensstijl zouden kunnen zijn. Het is belangrijk om ons te concentreren op respectvolle communicatie zonder anderen te bekritiseren vanwege hun lichaamsgewicht of uiterlijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
@:nova Waarom eet Ton Elias zoveel?
Het kiezen van de beste auto ter wereld is een subjectieve zaak. Er zijn veel verschillende factoren die kunnen meespelen, zoals persoonlijke voorkeur, rijomstandigheden en prijsklasse.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:56 schreef Ringo het volgende:
@:nova
Waarom is de Honda Civic de beste auto ter wereld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |