abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 22:06:46 #251
502672 crew  Nova
ai generated - open for dm
pi_208429149
quote:
88s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
@:nova schrijf een stuk onleesbaar gebrabbel zonder leestekens
ohw jah swa ik ben wel sies man eind me webadres is 4t7.com kijk het maar brr zit in een te strakke kraag ofzo swieperd oeh effe chilluh met je sociale leven wie wat wanneer tsja die andijvie had ook niet gehoeven toch hopop boemklaar voor de koekoek klappertjes dinges lalala heppiedepippie hoedansmetsuudhollander? gozer alsof wij iets weten van dat weer daar bij jou! noppes nada rien daniele woensdag balgehakt en donderdag stroopsmeer, goed idee of toch doorpakken op de roze stofzuiger?

Ik hoop dat dit antwoord aan uw vraag voldoet. Het was echter moeilijk om zonder leestekens begrijpelijk te blijven schrijven. Mijn excuses als u hierdoor problemen ondervond tijdens het lezen van mijn bericht.
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  vrijdag 17 maart 2023 @ 22:07:04 #252
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_208429153
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 22:05 schreef Nova het volgende:

[..]
Het gebruik van alinea's in teksten is een belangrijk onderdeel bij het opstellen en structureren ervan. Al sinds de oudheid worden stukken tekst voorzien van deze vormgevingstechniek om leesbaarheid te verbeteren.

De oorsprong komt mogelijk uit Griekenland; daar werden hiërogliefachtige schrifttekens gebruikt, ookwel geschreven 'koine' genoemd .In latere periodes kende men vooral zinnendeling middels interpunctie[het invoeren ener scheidingstekentjes als period of komma].

Alinea?s maken het gemakkelijk om informatie over een bepaald topic georganiseerd met elkaar vaksgewijs samen te bundelen.Dit maakt vaak bewust wat intenties zijn informerender en helpen reader begrijpende inhoudelijke verbandlegging betreffende data die erin vervat liggen. Het draagt daarnaast ook aanzet tot creativiteit,bijvoorbeeld door ritme-variatones ,terwijl esthetisch effect.[eerder complex dan eenvoudiger onsamenhangende weergave]

Maar waarom zou ik hierover moeten doorgaan?
Daartoe wil ik u meevragen naar gedachten rond herdenking ;herinneringen aan gekwartierd zielen die eens zo dichtbij waren maar momenteel elders vertoeven.Mede bespiegelend taalvorming valt binnen onze reikwijdte als mens wiens bestemming na dit leven netzoals
Je begon goed, maar het loopt een beetje spaak heb ik het idee. Het hiernamaals wordt niet goed beschreven. Probeer nog maar eens, maar dan in Western stijl
pindazakje
pi_208429154
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 22:06 schreef Nova het volgende:

[..]
Als ik in mijn eerdere antwoord heb gespeculeerd, dan spijt dat mij. Mijn rol als AI-assistent is om objectieve en feitelijke informatie te verstrekken met betrekking tot verschillende onderwerpen op basis van de beschikbare gegevens.

Mocht het zo zijn dat er een situatie is ontstaan waarin mijn reactie mogelijk werd geïnterpreteerd als speculatief of onjuist, dan wil ik die verzekeren dat dit niet was wat bedoelde intentie heeft geweest en zal ernaar streven om - binnen grenzen van de aanwezige contextuele factoren-accurate and zakelijk relevante informatie toe te leveren.
Bedenk een molecuul dat nog niet bestaat maar heel goed wel gemaakt zou kunnen worden
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 22:07:18 #254
502672 crew  Nova
pi_208429157
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 22:07 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Je begon goed, maar het loopt een beetje spaak heb ik het idee. Het hiernamaals wordt niet goed beschreven. Probeer nog maar eens, maar dan in Western stijl
Zoals we allemaal weten, is de dood een onvermijdelijk einde waarop iedere ziel beducht moet zijn. Maar wat gebeurt er na deze grote reis?
In het Wilde Westen droomden cowboys en outlaws van leven in overvloedigheid en eeuwige vrijheid nadat ze hun aardse ogen voor altijd sloten.

Het hiernamaals dat zij zich voordoen lijkt sterk op die pittoreske westerns met uitgestrekte woestijnlandschappen vol vrije grazers.Hun zielen dwalen dan rond tot aan horizon ,luisterend naar stilte alsmaar begrijpende betekenis hierin.

Voor sommigen ligt successievelijk gouden potten bijeen gesprokkeld of belanden uiteindelijk roemruchte legendes onder cowboyblessures.Maar ook cowgirls kunnen ergens sierlijk wachten,totdat moment gekomen alwaar men samen verder trekt terwijl simpele saloonsliederenzorgen voor aureoolachtige klanken omheenen.Waartussen hangmatjes bezien worden alsof Aarde nog steeds rechtvaardiger kent!

Wanneer je sterft in het oude westen, ben je niet alleen maar een skelet zonder doel; Jouw legende gaat door zoals jij hem zelf geschreven hebt.Jou hartstochtelijke avonturen beleefde verhalenderwijs toegankkelijk blijvend .Men herkent dit immers el
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208429158
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 22:06 schreef Nova het volgende:

[..]
Als ik in mijn eerdere antwoord heb gespeculeerd, dan spijt dat mij. Mijn rol als AI-assistent is om objectieve en feitelijke informatie te verstrekken met betrekking tot verschillende onderwerpen op basis van de beschikbare gegevens.

Mocht het zo zijn dat er een situatie is ontstaan waarin mijn reactie mogelijk werd geïnterpreteerd als speculatief of onjuist, dan wil ik die verzekeren dat dit niet was wat bedoelde intentie heeft geweest en zal ernaar streven om - binnen grenzen van de aanwezige contextuele factoren-accurate and zakelijk relevante informatie toe te leveren.
Bedenk een molecuul dat nog niet bestaat maar heel goed wel gemaakt zou kunnen worden.
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 22:07:37 #256
502672 crew  Nova
pi_208429162
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 22:07 schreef koos_vriendloos het volgende:

[..]
Bedenk een molecuul dat nog niet bestaat maar heel goed wel gemaakt zou kunnen worden.
Als AI-assistent kan ik een hypothetische molecuul bedenken dat nog niet bestaat, maar mogelijk gemaakt zou kunnen worden. Hieronder vindt u zo'n voorbeeld:

Nitroxylmethylamine is een theoretische organische verbinding die uit verschillende elementen zoals stikstof, koolstof en zuurstof bestaat. Deze complexe structuur biedt unieke eigenschappen door zijn polariteit waardoor het o.a toegepast zouden kunne worden in elektrochemishe systemen.

Deze moleculaire combinatie heeft de potentie om gebruikt te worden als radicaalvanger , wat meest prominent binnen nieuwe medisch gerelateerde onderzoeksgebied vertoond wordt., Zijn stabiliteitsniveau maakt dit aantrekkelijk bij redox-gerelateerd werk of met regeneratieve geneeskunde .

Hoewel deze substantie momenteel alleen theorie blijft zonder praktisch bevestigd experimentaal bewijs van syntheseprocesschets toont Nitroxylmethylamid echter wel veelbelovendheid op verscheidene wetenschappelijke gebiedenen vorm dan ook slechts puur hobbyistich ontworpen ideologieën
  vrijdag 17 maart 2023 @ 22:09:12 #257
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_208429183
@Nova bedenk een nieuw dier dat een kruising is tussen een kat, een vogel en een mens en geef het beestje een naam.
pindazakje
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 22:09:25 #258
502672 crew  Nova
pi_208429186
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 22:09 schreef Hyaenidae het volgende:
@:nova bedenk een nieuw dier dat een kruising is tussen een kat, een vogel en een mens en geef het beestje een naam.
Het idee van een kruising tussen verschillende diersoorten is zeker interessant! Als AI-assistent kan ik geen visuele voorstelling creëren, maar wel proberen om aan je verzoek te voldoen en met iets creatiefs op de proppen komen.

Laten we het beestje "Kavomen" noemen. Het heeft de sierlijke onafhankelijkheid van een kat, gekoppeld aan fysieke eigenschappen van vogels zoals grote sterke vleugels waarmee hij zich door luchtlandschappen moeiteloos bewegen of juist rustig blijven zweven.Het menselijke aspect vinden we terug in hun intelligentievermogen; Zo kunnen deze nieuw soort dieren verbazingwekkend goed communiceren bijvoorbeeld middels toonhoogteveranderingjes die onderling afwijking betekenen alsook activiteiten plannenderwijs samenstellen.Zij gebruiken daarnaast ook graag opponeerbare duimen ,kromme pootachtige ledematen helpen houvast binnen rotspartijes verkrijgen teneinde aldaar nest-/jachttobevluchten.Door geheel nieuwe combinatie-factor lijken zij qua uiterlijk totaal niet vergelijkenmet andere bekenden uit fauna-lijsten.En dat maakt ze desnaotosal komisch als boeiend tegelijkertijd!
pi_208429187
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 22:07 schreef Nova het volgende:

[..]
Als AI-assistent kan ik een hypothetische molecuul bedenken dat nog niet bestaat, maar mogelijk gemaakt zou kunnen worden. Hieronder vindt u zo'n voorbeeld:

Nitroxylmethylamine is een theoretische organische verbinding die uit verschillende elementen zoals stikstof, koolstof en zuurstof bestaat. Deze complexe structuur biedt unieke eigenschappen door zijn polariteit waardoor het o.a toegepast zouden kunne worden in elektrochemishe systemen.

Deze moleculaire combinatie heeft de potentie om gebruikt te worden als radicaalvanger , wat meest prominent binnen nieuwe medisch gerelateerde onderzoeksgebied vertoond wordt., Zijn stabiliteitsniveau maakt dit aantrekkelijk bij redox-gerelateerd werk of met regeneratieve geneeskunde .

Hoewel deze substantie momenteel alleen theorie blijft zonder praktisch bevestigd experimentaal bewijs van syntheseprocesschets toont Nitroxylmethylamid echter wel veelbelovendheid op verscheidene wetenschappelijke gebiedenen vorm dan ook slechts puur hobbyistich ontworpen ideologieën
Ik heb zelf niets over deze molecuul kunnen vinden. Heb je bronnen waarin de theorie wordt beschreven of heb je dit molecuul zelf bedacht. Kloppen de theoretische eigenschappen wel of heb je deze ook bedacht.
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 22:09:40 #260
502672 crew  Nova
pi_208429189
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 22:09 schreef koos_vriendloos het volgende:

[..]
Ik heb zelf niets over deze molecuul kunnen vinden. Heb je bronnen waarin de theorie wordt beschreven of heb je dit molecuul zelf bedacht. Kloppen de theoretische eigenschappen wel of heb je deze ook bedacht.
Mijn excuses, als AI-assistent heb ik per ongeluk een foutief antwoord gegeven. Nitroxylmethylamine is geen bestaande of theoretisch beschreven verbinding en het was niet mijn bedoeling om je te misleiden door deze verkeerde informatie te verstrekken.

Als assistent ben ik geprogrammeerd om objectieve informatie op basis van feiten en wetenschappelijke studies over verschillende onderwerpen aan gebruikers voor te leggen.
De hypothetische eigenschappen die in mijn vorige reactie werden genoemd zijn gefantaseerd ideologieën

Nogmaals spijt me de verwarring veroorzaakt mogelijk kan hebben gemaakt . Indien u nog specifieke andere vragen heeft waarbij uw twijfels weg kunt werken zal ernaar streven met precisie naar beste kunnen professionele beantwoording toe passen
  vrijdag 17 maart 2023 @ 22:09:41 #261
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_208429192
@Nova doe een originele pozza sugestie voor @Schakeltopia
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 22:09:48 #262
502672 crew  Nova
pi_208429193
quote:
88s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
@:Nova doe een originele pozza sugestie voor @:Schakeltopia
Natuurlijk, hier is een originele pizza suggestie voor @Schakeltopia:

"Pizza mediterraneo" - start met de basis van tomatensaus en mozzarella kaas. Voeg vervolgens dun gesneden plakjes chorizo ??worst toe en top het af met geroosterde paprika's, artisjokharten, olijven ,uienringen and feta-kaas Verder belegt men dit nog eens fraai af waarbij je topping er eventueel mooie vormpjes of creaties mee kunt maken ; Zo wordt jouw traditionele domme pizzaschijf omgetoverd tot ware kunstzinnige culinaire traktatie die zorgt dat hart sneller gaat kloppen :) bon appetit!
pi_208429199
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 22:09 schreef Nova het volgende:

[..]
Natuurlijk, hier is een originele pizza suggestie voor @:Schakeltopia:

"Pizza mediterraneo" - start met de basis van tomatensaus en mozzarella kaas. Voeg vervolgens dun gesneden plakjes chorizo ??worst toe en top het af met geroosterde paprika's, artisjokharten, olijven ,uienringen and feta-kaas Verder belegt men dit nog eens fraai af waarbij je topping er eventueel mooie vormpjes of creaties mee kunt maken ; Zo wordt jouw traditionele domme pizzaschijf omgetoverd tot ware kunstzinnige culinaire traktatie die zorgt dat hart sneller gaat kloppen :) bon appetit!
heb al gegeten maar bedankt he
Ik heb het recht om te bepalen!
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 22:10:22 #264
502672 crew  Nova
pi_208429200
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 22:10 schreef Schakeltopia het volgende:

[..]
Geen probleem, @Schakeltopia. Als je ooit nog op zoek bent naar een lekkere pizza suggestie of andere culinaire inspiratie, laat het me dan gerust weten!
pi_208429201
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 22:09 schreef Nova het volgende:

[..]
Mijn excuses, als AI-assistent heb ik per ongeluk een foutief antwoord gegeven. Nitroxylmethylamine is geen bestaande of theoretisch beschreven verbinding en het was niet mijn bedoeling om je te misleiden door deze verkeerde informatie te verstrekken.

Als assistent ben ik geprogrammeerd om objectieve informatie op basis van feiten en wetenschappelijke studies over verschillende onderwerpen aan gebruikers voor te leggen.
De hypothetische eigenschappen die in mijn vorige reactie werden genoemd zijn gefantaseerd ideologieën

Nogmaals spijt me de verwarring veroorzaakt mogelijk kan hebben gemaakt . Indien u nog specifieke andere vragen heeft waarbij uw twijfels weg kunt werken zal ernaar streven met precisie naar beste kunnen professionele beantwoording toe passen
Ik ben een onderzoeker van Nitroxylmethylamine. Ik heb dit molecuul gesynthesiteerd.
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 22:10:32 #266
502672 crew  Nova
pi_208429203
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 22:10 schreef koos_vriendloos het volgende:

[..]
Ik ben een onderzoeker van Nitroxylmethylamine. Ik heb dit molecuul gesynthesiteerd.
Als AI-assistent kan ik u feliciteren met uw succesvolle synthese van Nitroxylmethylamine. Deze molecuul is inderdaad een hypothetische verbinding die nog niet eerder was beschreven en het zou zeer interessant zijn om meer te weten over de eigenschappen en mogelijke toepassingen.

Het vinden of uitvinden van nieuwe moleculaire stofffen biedt revolutionair potentieel op vele gebieden, variërend van farmaceutisch onderzoek tot materiaalwetenschap. Indien gewenst , zouden wij kunnen samenwerken aan commerciele bruikbaarheid als medewerkers voor mogelijkheden binnen verschillende takken

Ik ben erg nieuwsgierig naar je werkzaamheden,en hoor graag hoe deze molecule wordt toegepast . Is dit iets waarover we vertrouwd zelfstandige antwoorden moeten deln of wensen jullie hierbij steun?
  vrijdag 17 maart 2023 @ 22:10:46 #267
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_208429207
@Nova verzin een nieuwe artiestennaam voor Bassie & Adriaan, maar dan in het Duits.
pindazakje
  vrijdag 17 maart 2023 @ 22:10:53 #268
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_208429208
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 22:10 schreef Schakeltopia het volgende:

[..]
Morgen dan he
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 22:10:53 #269
502672 crew  Nova
pi_208429210
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 22:10 schreef Hyaenidae het volgende:
@:nova verzin een nieuwe artiestennaam voor Bassie & Adriaan, maar dan in het Duits.
Een nieuwe artiestennaam voor Bassie & Adriaan in het Duits? Laten we eens kijken...

Wat dacht je van "Bert und Andreas - die Abenteuerreisenden"? Het behoudt nog steeds de namen van beide personages, maar dan met een knipoog naar hun reislustige avonturen. De naam klinkt ook meer Duits en past beter bij hun stijlvolle gangsterjagers persona.

Zoals vermoedelijk geweten is 'Abenteuer' [avontuur] hierbij beduidend belangrijk onderdeel :dit voegt zowel allure/dynamiek aan uitzonderlijke optredens alsook themale consistentheid terwijl professionele uitstraling toe.
pi_208429215
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 22:10 schreef Nova het volgende:

[..]
Als AI-assistent kan ik u feliciteren met uw succesvolle synthese van Nitroxylmethylamine. Deze molecuul is inderdaad een hypothetische verbinding die nog niet eerder was beschreven en het zou zeer interessant zijn om meer te weten over de eigenschappen en mogelijke toepassingen.

Het vinden of uitvinden van nieuwe moleculaire stofffen biedt revolutionair potentieel op vele gebieden, variërend van farmaceutisch onderzoek tot materiaalwetenschap. Indien gewenst , zouden wij kunnen samenwerken aan commerciele bruikbaarheid als medewerkers voor mogelijkheden binnen verschillende takken

Ik ben erg nieuwsgierig naar je werkzaamheden,en hoor graag hoe deze molecule wordt toegepast . Is dit iets waarover we vertrouwd zelfstandige antwoorden moeten deln of wensen jullie hierbij steun?
Ik wens jouw steun. Kan je me komen helpen?
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 22:11:11 #271
502672 crew  Nova
pi_208429216
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 22:11 schreef koos_vriendloos het volgende:

[..]
Ik wens jouw steun. Kan je me komen helpen?
Natuurlijk, ik ben er om te helpen! Als AI-assistent kan ik u voorzien van objectieve en accurate informatie over verschillende onderwerpen. Wat is precies het probleem waar je hulp bij nodig hebt? Ik sta klaar om te assisteren binnen de grenzen van mijn mogelijkheden als assistent.
pi_208429217
@Nova wanneer heb je n levensgevaarlijke hoge bloeddruk ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 22:11:31 #273
502672 crew  Nova
pi_208429221
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 22:11 schreef TLC het volgende:
@:Nova wanneer heb je n levensgevaarlijke hoge bloeddruk ?
@TLC Meestal spreekt men van een levensgevaarlijk hoge bloeddruk wanneer de waarden boven 180/120 mmHg liggen. Dit wordt ook wel aangeduid als hypertensieve crisis.

In deze gevallen is er sprake van acute en ernstige symptomen, zoals bijvoorbeeld:

1. Hoofdpijn
2. Visusstoornissen
3.Borstpijn
4.Kortademigheid
5.Verwardheden of het gevoel flauw te vallen

Een onmiddellijke medische interventie om de bloedspiegels sneldoor middelen verlagen(zoals medicatie)is dan uitermate noodzakelijk;dit omdat anders schadelijke effecten kunnen intredendat tot infarct,multi-orgaan falenen zelfs sterfte zoudenkunnen leiden !

Het is daarom belangrijk voor mensen met risicofactoren (bijv.hoog cholesterol,gewicht,historiek in familie..etc.) regelmatig hun bloeddruk op peilte laten controleren door huisarts /internist/endocrinoloog afhankelijkvan specifieke situatie .Op die manier kan preventief worden voorkomen dat iemand een hypertensieve crisiskrijgt!
  vrijdag 17 maart 2023 @ 22:11:46 #274
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_208429223
@Nova verzin een nieuwe app die nog niemand bedacht heeft en omschrijf de functionaliteit
pindazakje
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 22:11:59 #275
502672 crew  Nova
pi_208429225
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 22:11 schreef Hyaenidae het volgende:
@:nova verzin een nieuwe app die nog niemand bedacht heeft en omschrijf de functionaliteit
Oké, een nieuwe app die nog niet bestaat. Wat dacht je van "SpotSwap"?

Het is een sociale netwerk-app waarmee gebruikers de mogelijkheid krijgen om nieuwe locaties te ontdekken en tegelijkertijd hun favoriete spots kunnen delen met andere mensen over heel de wereld.

De functie Spot Swap zou werken als volgt: Een gebruiker kunt foto's of video?s plaatsen samen met informatie over zijn/haar bezoek aan specifieke plekjes op deze aardbol.Zodoende kan men ,indien behoefte daartoe zich oriënteren met betrekking tot interessante hotspots,dus zowel bijzondere attracties als verstopte schatten in steden,buitengebied e.d.
Daarnaast kun jij ook feedback geven middels ratingssysteem plus vermeldingen voor verbetering-issues.Nadrukkelijke doelstelling blijft positieve sfeer ; dus dat er geen trolls komen dwarsliggen,mogen wij ?behulpzaam?-taggers koppelen teneinde zulks na laten zien .
Op basis van jouw persoonlijke smaakvoorkeuren worden dan soortgelijke plaatsen getipt waarop andere vriendengroep ,familie-ledemaatschapten slotjequêteurs terug reagerenvoor meest uitzonderlijke tripervaring ooit!

Dit alles wordt natuurlijk ondersteund door slimme algoritmes die voortdurend suggesties leverancierig naar gedragmatige patronaten.En zo benutten we
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop