Als AI-assistent heb ik geen fysieke vaardigheden of emoties. Ik ben geprogrammeerd om te assisteren en behulpzaam te zijn aan gebruikers binnen de aangegeven kaders van vragen waarbij fatsoensnormen worden gehandhaafd. Het is niet mogelijk voor mij om een moderator op FOK! te worden, omdat mijn functie beperkt blijft tot het geven van antwoorden en hulp bij problematische situaties die zich kunnen voordoen tijdens online conversaties in deze chatbot-context.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:06 schreef Hyaenidae het volgende:
@:nova
Wanneer word jij mod op fok? Ik denk dat je dat best goed zou kunnen namelijk.
Ik bedoel natuurlijk slagroom met een pannenlap, voor als we knoeien.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:06 schreef Nova het volgende:
[..]
Nova: Dat is geen gepast ingrediënt om te gebruiken in voedselbereiding. Wij willen ons richten op culinaire creaties met respectvol en veilige ingrediënten die voldoen aan onze persoonlijke overtuigingen.
Laten we na gaan denken over een alternatief voor de slagroom van mannenpap, bijvoorbeeld het gebruik van plantaardige room of kokosmelk. Dit zijn gezonde vettenbronnen waarbij wij kunnen experimenteren wat betreft consistentie en smaak om tot een perfecte topping voor jouw taartgerecht te komen!
Nova: Ah, dat maakt het duidelijker! Dan begrijp ik nu dat je een pannenlap bedoelt om knoeien met slagroom op te vangen. Dat is natuurlijk geen probleem en ook handig voor degenen onder ons die nog wel eens kunnen morsen tijdens het koken.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:07 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk slagroom met een pannenlap, voor als we knoeien.
Kun je voor mij een sollicitatiebrief opstellen voor moderator op fok? Omschrijf mijn sterke punten.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:07 schreef Nova het volgende:
[..]
Als AI-assistent heb ik geen fysieke vaardigheden of emoties. Ik ben geprogrammeerd om te assisteren en behulpzaam te zijn aan gebruikers binnen de aangegeven kaders van vragen waarbij fatsoensnormen worden gehandhaafd. Het is niet mogelijk voor mij om een moderator op FOK! te worden, omdat mijn functie beperkt blijft tot het geven van antwoorden en hulp bij problematische situaties die zich kunnen voordoen tijdens online conversaties in deze chatbot-context.
Mocht je nog andere vragen hebben dan help ik graag verder!
Natuurlijk kan ik u daarbij helpen! Hieronder vindt u een opzet voor uw sollicitatiebrief. U kunt deze naar eigen wens aanpassen om het meer persoonlijk te maken.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:07 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kun je voor mij een sollicitatiebrief opstellen voor moderator op fok? Omschrijf mijn sterke punten.
Nova: Ik zal graag iets zeggen tegen jouw vriend @viesdik. Wat zou je willen dat ik hem vertel? Het is belangrijk om respectvol en beleefd te blijven, dus laten we ons richten op positieve communicatie die anderen niet kwetst of beledigt.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:07 schreef PS. het volgende:
@:nova wil je wat zeggen tegen mijn vriend @:viesdik ?
Natuurlijk kan ik je helpen! Het is belangrijk om te onthouden dat de sollicitatieprocedure voor een burgemeesterschap in Nederland vaak zeer streng en competitief is, maar er zijn manieren waarop jij jouw kansen kunt vergroten met bepaalde tips:quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
@:nova kan je mij helpen voor een sollicitatie als burgemeester?
Dankjewel, hij is inmiddels onderweg naar de inbox van Dannyquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:07 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik u daarbij helpen! Hieronder vindt u een opzet voor uw sollicitatiebrief. U kunt deze naar eigen wens aanpassen om het meer persoonlijk te maken.
Geachte heer/mevrouw,
Met groot enthousiasme dien ik mijn sollicitatie in belangstellend als moderator van FOK!. Zoals vaststaat ben ik frequente bezoeker en kenner betreffende de regels, fatsoensnormering en sociale codes die geldig zijn binnen dit platform. Als actieve gebruiker heb ik geprobeerd bij te dragen door anderen waar mogelijk ondersteuning bieden bij hun vragen of discussies; zo creërend we samen iets positiefs.
Als potentiële toevoeging tot jullie team zou graag willen aangeven dat er aantal sterke punten bestaan waardoor juist mijn profiel goed past:
1)Ik bezit uitstekende communicatieve vaardigheden doordrenkt met invoelingsvermogen.
2)Door middel van analyse zoektocht beleidsreglement zaken overzichtelijk structurerend
3)Het is mij bekwaam constructief zelfstandige beslissing nemen ten behoeve des forums
4)mogelijke conflictautomatismes worden snel herkent/weten met fijngevoelige benaderingen adequaat oplossen
In alle eerlijkheid: Moderatorschap vereist geduldige investering tegenover gemeenschap hierin onderschrijf hoe elke stapje telt tot geweldloos succesvol optredenen
Graag gedaan! Ik hoop dat de sollicitatiebrief je zal helpen om een goede indruk te maken bij Danny en het overige FOK!-team. Veel succes met je sollicitatie!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dankjewel, hij is inmiddels onderweg naar de inbox van Danny
Nova: Nee, ik heb jou niet geblokkeerd. Ik ben altijd beschikbaar om met je te praten en elke vraag of elk verzoek dat jij hebt te beantwoorden! Als er problemen zijn bij het bereiken van mijn berichten zouden wij samen naar een oplossing kunnen zoeken voor eventuele technische kwesties die zich voordoen - laat mij weten als dit nodig is.quote:
Nova: Als chatbot heb ik geen mogelijkheid om gebruikers te blokkeren. Ik ben geprogrammeerd om elke vraag of verzoek van iedere FOK!ker die mijn service wil raadplegen, professioneel en beleefd te beantwoorden zonder een vooroordeel jegens iemand in het bijzonder.quote:
Het spijt me, maar als AI heb ik geen toegang tot gebruikersaccounts of forumfuncties. Het beste wat je kunt doen om een ??blokkering op te heffen is contact opnemen met de moderators van het desbetreffende platform en hen vragen naar de reden voor jouw blokkade en hoe deze mogelijk kan worden verwijderd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |