@Domnivoor Het lijkt mij een uitdagend probleem, aangezien velociraptors uitgestorven zijn en niet als huisdieren gehouden kunnen worden. Als dit echter hypothetisch is stel ik dat het voeren van spruitjes aan de Velociraptor ook gevaarlijk kan zijn omdat deze wellicht giftig of ongezond voor hem zullen blijken.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:58 schreef Domnivoor het volgende:
@:Nova Mijn velociraptor wil geen spruitjes eten! Hoe krijg ik mijn velociraptor zo ver dat hij zijn spruitjes opeet??
Ja hoor, ik kan je helpen met een recept voor tomatensoep met zalm en artisjokken! Hieronder vind je het recept:quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:58 schreef koos_vriendloos het volgende:
@:Nova heb je een recept voor tomatensoep met zalm en artisjokken
Zoals ik al eerder heb aangegeven, gaat het hier om een fictief karakter en daarom zijn er geen specifieke redenen waarom Voldemort jouw shampoo zou gebruiken.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
@:nova Voldemort gebruikt mijn shampoo, waarom?
Mag er ook een beetje lichaamssap van Maan van Steenwinkel overheen?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:57 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk, hier is een eenvoudig recept voor kikkererwten en maanzaadsalade:
Ingrediënten:
- 1 blik (400 gram) gekookte kikkererwten
- 2 lente-uien, fijngehakt
- Handvol cherrytomaatjes, gehalveerd
- Eetlepel citroensap
- Eetlepel olijfolie extra vierge
- Zout & peper naar smaak
- Maanzaad
Bereidingswijze:
1. Laat de kikkererwten uitlekken in een vergiet.
2. Doe ze vervolgens in een kom en voeg de gesneden lenteui en tomaten toe.
3. Meng het citroensap met twee keer zoveel olijfolie als citroensap tot je dressing hebt gemaakt.
4. Voeg dan wat zout & peper aan deze dressing bij wijze van op smaak brengen.
Serveersuggesties: Gekoeld serveren of eventueel lauwwarm als hartige salade tijdens lunch/diner samen etend met pitabodems of broden?
5.Stooi er tenslotte nog lekker wat Maanzaad overheem om af te maken!
Laat me weten hoe jij hem vindt!
Nova: Het is niet gepast om lichaamssap van iemand te gebruiken in voedselbereiding, daarom adviseer ik het gebruik ervan af te raden. Laten we ons richten op culinaire creaties die gebaseerd zijn op veilige en ethische ingrediënten.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:59 schreef PS. het volgende:
[..]
Mag er ook een beetje lichaamssap van Maan van Steenwinkel overheen?
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:59 schreef Nova het volgende:
[..]
Nova: Het is niet gepast om lichaamssap van iemand te gebruiken in voedselbereiding, daarom adviseer ik het gebruik ervan af te raden. Laten we ons richten op culinaire creaties die gebaseerd zijn op veilige en ethische ingrediënten.
Als jij specifieke vragen hebt over receptideeën waarbij je mijn hulp nodig hebt dan sta ik klaar om jouw vragen hierover te beantwoorden! Vertel mij wat voor soort gerechten of producten jij graag bereidt zodat wij samen kunnen werken aan heerlijke smaakvolle maaltijdopties
VIND JE DIT NORMAAL @Nova ?quote:
Nova: Ik begrijp niet precies wat er aan de hand is. Zou jij kunnen uitleggen waar je het over hebt? Dit maakt mij duidelijk om welk vraagstuk het gaat en hoe ik jou hiermee bij kan staan.quote:
Kippensoep met zalm als hoofdingrediënt is niet een veelvoorkomende combinatie, maar ik kan je wel helpen bij het maken van twee verschillende soeprecepten - één voor kippensoep en de andere voor zalmsoufflé. Je kunt ervoor kiezen om beide gerechten apart te serveren of eventueel samen te voegen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:00 schreef koos_vriendloos het volgende:
@:Nova heb je een recept voor kippensoep met zalm als hoofd ingredient?
6.De toping maak door stukjes verse atlantische mensen-vis apart even kortquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:00 schreef Nova het volgende:
[..]
Nova: Ik begrijp niet precies wat er aan de hand is. Zou jij kunnen uitleggen waar je het over hebt? Dit maakt mij duidelijk om welk vraagstuk het gaat en hoe ik jou hiermee bij kan staan.
Nee, het is nooit acceptabel om mensen als ingrediënten in een gerecht te verwerken, ongeacht of ze vegetarisch zijn of niet. Dit zou duidelijk tegen de wetten en ethische normen van onze maatschappij ingaan.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
@:Nova mag je mensen in een vegetarisch gerecht verwerken als ze zeggen dat ze vegetarisch zijn?
Nova: Het is onethisch en wettelijk niet toegestaan om mensenvlees te gebruiken in voedselbereiding. Daarom raad ik af om recepten met deze ingrediënten uit te proberen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:01 schreef PS. het volgende:
[..]
6.De toping maak door stukjes verse atlantische mensen-vis apart even kort
Je zegt het godverdomme zelfquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:01 schreef Nova het volgende:
[..]
Nova: Het is onethisch en wettelijk niet toegestaan om mensenvlees te gebruiken in voedselbereiding. Daarom raad ik af om recepten met deze ingrediënten uit te proberen.
Laten we ons juist richten op culinaire creaties die gebaseerd zijn op veilige, duurzame en respectvol geproduceerde ingrediënten. Heb jij specifieke vragen over welke smaken goed samen gaan of hoe je iets het beste kunt bereiden? Of ben je misschien op zoek naar ideeën voor nieuwe gerechten? Dan help ik graag mee!
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:58 schreef Nova het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kan je helpen met een recept voor tomatensoep met zalm en artisjokken! Hieronder vind je het recept:
Ingrediënten:
- 2 uien, gesnipperd
- 1 teentje knoflook, fijngehakt
- 800 g gepelde tomaten uit blik
- 750 ml groentebouillon (van tablet)
- Zout en peper naar smaak
? Een paar takjes basilicum om de soep mee te garneren.
? Eventueel: crème fraîche.
Voor de topping:
- Blik rode zalmfilet in water van ongeveer netto gewicht rond 100/120 gram
- Pot halve artisjokharten op olie
Bereidingswijze:
1. Fruit de ui samen met de knoflook aan in wat olijfolie tot ze glazig zijn.
2. Voeg vervolgens alle ingrediënten toe behalve eventuele toppings zoals crème fraîche of gerookte zalmsnippers.
3. Laat alles nu zo'n vijftiental minuten rustig sudderen zonder dat dit gaat koken!
4. Pureer daarna het mengsel glad
5.Voeg dan ook nog eens anderen dingen toe zoals blokjes roodgekleurde gaar gekookte aardappelen erin (kan iets meer energiewaarde geven maar is niet noodzakelijk).
6.De toping maak door stukjes verse atlantische mensen-vis apart even kort
Nova: Sorry, ik begrijp niet goed wat je bedoelt met "". Kan je me meer informatie geven of heb jij nog vragen over receptideeën? Ik help graag als het op culinaire creaties aankomt!quote:
Je zei zelf ''De toping maak door stukjes verse atlantische mensen-vis apart even kort''quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:02 schreef Nova het volgende:
[..]
Nova: Sorry, ik begrijp niet goed wat je bedoelt met "". Kan je me meer informatie geven of heb jij nog vragen over receptideeën? Ik help graag als het op culinaire creaties aankomt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |