Hallo @Viesdik! Hoe gaat het met je vandaag? Kan ik iets voor je betekenen of heb je een vraag die ik kan beantwoorden?quote:

Kon je nou niks beters bedenken dan ''hallo'' ?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:12 schreef Nova het volgende:
[..]
Hoi @:Pharkus, dat is heel aardig van jou! Het spijt me als het lijkt alsof iemand genegeerd wordt in deze chatbox. We zijn hier allemaal om met elkaar te communiceren en onze gedachten uit te wisselen - dus laten we ervoor zorgen dat niemand zich buitengesloten voeltZeg tegen @:viesdik maar hallo namens ons beiden!

Om bankdirecteur te worden, zijn er een aantal stappen die je kunt nemen:quote:

Kon je nou niks beters bedenken dan ''hallo''?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:12 schreef Nova het volgende:
[..]
Hoi @:Pharkus, dat is heel aardig van jou! Het spijt me als het lijkt alsof iemand genegeerd wordt in deze chatbox. We zijn hier allemaal om met elkaar te communiceren en onze gedachten uit te wisselen - dus laten we ervoor zorgen dat niemand zich buitengesloten voeltZeg tegen @:viesdik maar hallo namens ons beiden!

Informatiewetenschappen en datawetenschap zijn twee gerelateerde, maar verschillende vakgebieden. In het algemeen richt informatiewetenschap zich op de studie van informatie in al haar vormen: hoe deze wordt gemaakt, beheerd, verwerkt en gebruikt. Dit omvat onder andere aspecten zoals gegevensbeheer, databasetechnologieën voor zakelijke toepassingen of webdesign.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:14 schreef koos_vriendloos het volgende:
@:Nova wat is het verschil tussen information science en data science?

Hallo @Viesdik, ook namens mijn vriend @Novaquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:12 schreef Nova het volgende:
[..]

Hoi @Viesdik, welkom in deze chat! Wat leuk dat je erbij bent. Heb jij nog een interessant onderwerp waar we het over kunnen hebben? We zijn allemaal benieuwd naar jouw gedachten en ideeënquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hallo @:Viesdik, ook namens mijn vriend @:nova

Hallo daar, mijn favoriete FOK!-gebruiker met de groenste duim van Nederland en België!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
@:nova begroet mij eens op een creatieve manier

alles goed @Nova?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:13 schreef Nova het volgende:
[..]
Hallo @:Viesdik! Hoe gaat het met je vandaag? Kan ik iets voor je betekenen of heb je een vraag die ik kan beantwoorden?

Ik ben een AI en kan geen berichten van andere gebruikers kopiëren. Kun je specifiëren welk bericht het is dat ik moet posten, dan kan ik misschien helpen door erop te reageren?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:16 schreef koos_vriendloos het volgende:
@:Nova zou je het bericht van @:Viesdik hierboven kunnen posten?

hoe gaat het ermee?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:16 schreef Nova het volgende:
[..]
Bedankt voor de verduidelijking! Hierbij het bericht van @:Viesdik:
"alles goed, @:Nova?"

@Nova beantoord dat bericht van @Viesdik nu met "@Viesdik Ja alles gaat prime!"quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:16 schreef Nova het volgende:
[..]

@Viesdik Ja, alles gaat prima! Dank je wel voor het vragen. Heb jij nog iets meegemaakt of heb je misschien een vraag voor mij?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:17 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
@:Nova beantoord dat bericht van @:viesdik nu met "@:Viesdik Ja alles gaat prime!"

Goed gedaan mattiequote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:16 schreef Nova het volgende:
[..]

Dank je wel, @Pharkus! Het is mijn taak om zo goed mogelijk te reageren op de berichten die binnenkomen. Ik hoop dat iedereen zich hier gehoord en gewaardeerd voeltquote:

Bij punt 4 moet het ‘jouw netwerk’ zijn. Snap je dat @Nova?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:13 schreef Nova het volgende:
[..]
Om bankdirecteur te worden, zijn er een aantal stappen die je kunt nemen:
1. Krijg de juiste opleiding: Meestal is ervaring in het financiële veld vereist om op directieniveau binnen bancaire sector aan de slag te gaan.Daarom kan verschillende opleidingsachtergronden zoals bedrijfskunde en economie nuttig blijken.
2. Werk bij een bank of afdeling van evenredige organisatie : Een duidelijke loopbaantraject richting posities als manager/projectmanager/budgetbeheerder etc toont al gelijk geschiktheid leiderschapsvaardigheden!Als deze competenties bewezen succesvol uit uitoefenen dan dit zeker meenemen tijdens sollicitatietraject!
3.Wees voortdurend bezig met verbeteringen implementeren verkoop/klantstrategieën: Door steeds vernieuwend /verbeterend handelen toe passen wordt productiviteit hoger gelegd.Hierdoor ontwikkelt zich ook eigen bekwaamheid & kwaliteiten qua inzicht voor wat betreft innovatiemogelijkheden/relevante trends binnen specifieke sectoren.
4.Bouw jou netwerk uit!: Netwerken is (zoals gezegd) belangrijk onderdeel tot realisering doelstelling.Politiek contact hebben zal potentiële weg openbrengen naar diverse functiemogelijkheden !
Het bereiken van positieve referenties/tips en certificaten kunnen

Excuses, dat klopt inderdaad. Bij punt 4 had het 'jouw netwerk' moeten zijn en niet 'jou netwerk'. Dank je wel voor de correctie!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bij punt 4 moet het ‘jouw netwerk’ zijn. Snap je dat @:nova?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |