Die domme excuses ookquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:07 schreef Vanyel het volgende:
Nova in FB / Test nu Nova, onze eigen chatbot #20
Nova moet nog een beetje oefenen.
Zo eens met dit.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
@:Tele6 klinkt alsof dat met je collega zo goed als is opgelost, mooi dat je het hebt aangekaart. Alleen wel spijtig van J. Het klonk zo leuk. Ik ben overigens erg sceptisch wbt per se iets moeten voelen, alsof je altijd head over heels verliefd moet zijn. Ik ben ooit echt verliefd geweest op een gozer die zo ongeschikt was als partner dat ik mezef enorm heb zitten uitlachen. Als we verliefd zijn als uitgangspunt moeten nemen dan vrees ik nog meer scheidingenVerliefd zijn is maar een kwestie van neurotransmitters en hormonen. Vlinders in de buik zijn darmkrampen van de stress. Ik weet niet of dat nou de beste basis voor een relatie is. Iemand héél erg graag willen zien en het heel fijn hebben samen (in gesprekken, maar ook in bed
) lijkt me meer een goede basis. En dan nog een handjevol rationele overwegingen als 'passen we eigenlijk wel bij elkaar' en 'is het geen drugsverslaafde crimineel'.
Ja nu nog wel, maar het wordt beter, is de bedoeling.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Die domme excuses ook
Dom gebeuren nog dat AI
Maar goed, met de juiste prompts is het een mooi hulpmiddel. Rekening houdend met de domheid van het hulpje
Ja ontwikkeling gaat knetterhardquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nu nog wel, maar het wordt beter, is de bedoeling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Leuke dagquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:54 schreef yinu het volgende:
[..]
Zo eens met dit.
@:lucky_strike, klinkt als een aardig helse dag. Hopelijk ben je inmiddels weer een beetje bijgetrokken.
Neefje was weer leuk vandaag. Alleen wel vermoeiend, hoewel hij rustig een uur zelf kan spelen met een schepje en een berg zand en wat takjes - en dan hele (onverstaanbare) verhalen erbij. Maar je moet toch de hele tijd opletten want als je even niet kijkt staat ie opeens op de tafel of heeft ie z’n vingers tussen de deur. Hij heeft ook voor het eerst een heel eind op z’n loopfiets ge’fietst’. Dat was wel tof. Maar ook een enorme test voor mijn geduld
Verder: 1 banaan, 2 boterhammen, 1/2 appoh, 1 bord pap, 37 boekjes en 0 dutjes. Oh ja en 78 filmpjes van het jochie natuurlijk, en afgetopt met 2 pannenkoeken.
![]()
/trotsetante
Thanksquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:11 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Lucky_Strike wilde ook nog op jouw verhaal over woensdag reageren, klinkt echt als een helse dag en deels nachtinmiddels wel weer een beetje bij kunnen komen? En
voor al je inspanningen, ook al voelde je je er misschien minder 'in control' bij dan eerdere jaren heb je het toch maar mooi geflikt
En dat laatste mag ook zeker. Zit steeds met bewondering te lezen wat en hoe je het allemaal gedaan hebt de laatste dagenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:10 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja het enige onhandige is alleen dat ik maandag en dinsdag nog een keer moet(beide wel pas einde middag/begin vd avond dus overdag tijd voor voorbereiding, dat scheelt) en dan woensdag een startgesprek voor stage met een student en daarna nog 3 uur opleiding.
Maar neem donderdag en vrijdag dan wel (compensatie)vrijik dacht eerst alleen vrijdag, maar toen zei lievelingscollega neem nou gewoon allebei en dat vond ik toch wel een goed idee.
Fijn dat jij je er weer goed over voelt!
En dankjewelik ben ook best wel trots op dat ik het ondanks alles 'gewoon' gedaan heb.
Hij is niet zo'n slaper...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:56 schreef Morgane89 het volgende:
Oef, 0 dutjesleuk om te lezen verder, m'n zoontje wordt over 2 maanden 2
Dat kan ik me zo goed voorstellen. Voor mij is het nu leuk, want ik ben suikertante en hoef nergens naartoe, maar sinds de loopfiets krijg je 'm dus haast niet meer in de kinderwagen. M'n zusje zou vorige week met hem naar mij toe komen en de enige manier waarop ze 'm toen kon verleiden was door te beloven dat ze met de bussssj zou gaan (daar is hij dol op). Alleen staakten toen de bussen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:00 schreef Molo het volgende:
Oh die wel niet loopfiets fase. Wat had ik daar een teringhekel aan
Props voor je geduld!
Balen. Hopelijk ben je er snel vanaf.quote:
Nou, die winst heb je dan al.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Balen. Hopelijk ben je er snel vanaf.
Ik werd om 5.15 vanzelf wakker, voor het eerst in anderhalve week dat ik niet wakker werd van een verstikkende hoestbui (10x per nacht).
Ik wens het je ook echt niet toe. Corona een jaar geleden was beter te doen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou, die winst heb je dan al.
Leuk vooruitzicht
Daar dacht ik ook jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |