abonnement Unibet Coolblue
  Miss 200.000.000! vrijdag 17 maart 2023 @ 17:54:05 #1
367000 roos94
pi_208425271
Over schermtijd voor kinderen wordt al veel gepraat maar hoe zit het met de ouders?

Zit jij vaak op je mobiel als je met je kind bent?

Ik betrap mezelf er wel vaak op, het is een hele hardnekkige slechte gewoonte waar ik moeilijk vanaf raak.
pi_208425442
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_208425667
Ik heb soms wel 10,5 uur schermtijd omdat mijn kind peppa pig op mijn telefoon kijkt. 😅
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_208426513
quote:
Daar was z’n duur onderzoek niet voor nodig
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_208431166
quote:
Heb je een link naar het onderzoek waar ze naar refereren?
pi_208439929
Ik geef ze allebei een eigen scherm en kan dan op t mijne... probleem opgelost!
S. 2014
J. 2016
  zondag 19 maart 2023 @ 00:06:54 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_208445313
Ik vind het eigenlijk wel een heel interessant en valide onderwerp, opvallend dat er zo weinig reacties op komen.

Ik ben best wel een schermverslaafde, maar ik ben in elk geval bewust onbekwaam dus de eerste stap is wel gemaakt. Ik probeer bijvoorbeeld op momenten dat ik met mijn kinderen iets doe wel mijn telefoon echt weg te houden. Ik vind het ook altijd tamelijk tenenkrommend als ik ouders zie die ergens zijn met hun kinderen en dan echt alleen maar op hun telefoon zitten. Niet af en toe even kijken, maar echt 2 uur onafgebroken in hun telefooncocon zitten.
Tegelijkertijd merk ik ook dat ik op momenten van "verveling" veel te snel dat ding pak. Het is echt conditionering hoor, een beetje vergelijkbaar met hoe ik vroeger sigaretten gebruikte toen ik nog rookte :')