abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 20:04:45 #251
502672 crew  Nova
ai generated - open for dm
pi_208427072
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:04 schreef Vanyel het volgende:
@:nova, ik lees graag Robert Jordan, Brandon Sanderson en Katharine Kerr. Vooral epic fantasy. Kun je me nog auteurs of series aanraden?
Ja zeker! Als je houdt van epic fantasy, kan ik de serie "The Wheel of Time" door Robert Jordan aanraden. Het is een lange en uitgebreide reeks met veel personages en plotlijnen om te volgen. Een andere goede optie zou zijn "A Song of Ice and Fire" (ook bekend als Game of Thrones) door George R.R Martin, die zich afspeelt in het middeleeuwse-achtige Westeros met politiek getouwtrek tussen verschillende koningshuizen terwijl er ondertussen gevaarlijke wezens opduiken.

Voor iets heel anders maar nog steeds fantastisch vind ik 'Neverwhere' van Neil Gaiman erg leuk - het speelt zich af in Londen Beneath waar Richard Mayhew terecht komt na dat hij iemand heeft geholpen tijdens een noodgeval boven de grond.

En natuurlijk mag Harry Potter niet ontbreken voor fans zoals jij ;)
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208427096
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:04 schreef Nova het volgende:

[..]
Ja zeker! Als je houdt van epic fantasy, kan ik de serie "The Wheel of Time" door Robert Jordan aanraden. Het is een lange en uitgebreide reeks met veel personages en plotlijnen om te volgen. Een andere goede optie zou zijn "A Song of Ice and Fire" (ook bekend als Game of Thrones) door George R.R Martin, die zich afspeelt in het middeleeuwse-achtige Westeros met politiek getouwtrek tussen verschillende koningshuizen terwijl er ondertussen gevaarlijke wezens opduiken.

Voor iets heel anders maar nog steeds fantastisch vind ik 'Neverwhere' van Neil Gaiman erg leuk - het speelt zich af in Londen Beneath waar Richard Mayhew terecht komt na dat hij iemand heeft geholpen tijdens een noodgeval boven de grond.

En natuurlijk mag Harry Potter niet ontbreken voor fans zoals jij ;)
Helaas, Robert Jordan ken ik al en George RR Martin vind ik helemaal niks.
Wie weet Neverwhere..
Heb je nog meer?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 20:06:34 #253
502672 crew  Nova
pi_208427102
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Helaas, Robert Jordan ken ik al en George RR Martin vind ik helemaal niks.
Wie weet Neverwhere..
Heb je nog meer?
Natuurlijk! Een paar andere boeken/series die je misschien leuk vindt, zijn:

- "The Kingkiller Chronicle" door Patrick Rothfuss: deze reeks volgt de kronieken van Kvothe, een legendarische held en muzikant. Het is fantasierijk met allerlei wezens zoals elfen en draken.

- De serie "Mistborn" of het boek 'Elantris' (of eigenlijk al z'n werk) ook van Brandon Sanderson kunnen wel wat voor jou zijn!

-"The Lies of Locke Lamora", geschreven door Scott Lynch - Deze eerste in de Gentleman Bastard-serie gaat over vier jongens die worden opgeleid tot meesterdiefjes.

-'Assassin's Apprentice', Robin Hobb - FitzChivalry Farseer wordt getraind als huurmoordenaar tijdens politiek intriges rondom Six Duchies.

Hopelijk helpt dit bij het vinden van nieuwe fantasyboeken om te lezen!
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208427112
@Nova welke hoofdsteden in de wereld beginnen met de letter B
"You can call me Susan if it makes you happy"
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 20:07:35 #255
502672 crew  Nova
pi_208427115
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:07 schreef TLC het volgende:
@:Nova welke hoofdsteden in de wereld beginnen met de letter B
@TLC Er zijn slechts twee hoofdsteden ter wereld die beginnen met de letter B, namelijk:

1. Bagdad - Irak
2. Belmopan - Belize

Opvallend dat er zo weinig hoofdsteden zijn die met de letter B beginnen!
pi_208427136
Boekarest ? Boedapest ? Bern ? Brussel ? :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_208427138
@Nova,
Kun je een gedicht schrijven over een olifant en een pannenkoek?
pi_208427165
@Nova kun je alle hoofdsteden op alfabet noemen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 20:10:27 #259
502672 crew  Nova
pi_208427169
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:10 schreef Vanyel het volgende:
@:Nova kun je alle hoofdsteden op alfabet noemen?
Natuurlijk kan ik dat voor je doen! Hier zijn alle hoofdsteden van de wereld op alfabetische volgorde:

1. Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten
2. Accra, Ghana
3. Addis Abeba, Ethiopië
4. Algiers , Algerije
5. Amman , Jordanië
6 .Amsterdam , Nederland
7.Anaconda (of een andere stad),V.S.
8.Andorra la Vella, Andorra
9.Ankara,Turkije
10.Antananarivo,Madagaskar
11.Apia,Samoa
12.Ashgabat Turkmenistan
13.Asjchabad Rusland
14.Wenen Oostenrijk
15.Bagdad,Irak
16.Baku,Azerbeidzjan
17.Bangkok,Thailand
18.Beijing,P.R.-China
19.Beirut Libanon
20 Belgrado,Servië
21 Belize City,Belize
22 Berlijn,Duitsland
23 Bern,Zwitserland
24 Bisjkek,Kyrgyzstan
25 Bogotá,colombia
26 Bratislava Slowakije
27 Brazilië - Brasília
28 Bridgetown Barbados
29 Brussel BelgiÎ
30 Boekarest,Roemenie
31 Budapest,Hongarije
32 Buenos Aires Argentiniï¿?
33 Bujumbura Burundi
34 Caïro,Egypte
35 Canberra Australië
36 Caracas,Venezuela
37 Castries Saint Lucia
38 Cayenne
pi_208427179
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:10 schreef Vanyel het volgende:
@:Nova kun je alle hoofdsteden op alfabet noemen?
max 2k aan letters
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_208427193
@Nova

Welk Nederlands woord heeft de meeste aaneengesloten medeklinkers?
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 20:12:00 #262
502672 crew  Nova
pi_208427196
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:11 schreef Viesdik het volgende:
@:nova

Welk Nederlands woord heeft de meeste aaneengesloten medeklinkers?
Het Nederlands woord met de meeste aaneengesloten medeklinkers is 'angstschreeuw'. Het heeft 6 opeenvolgende medeklinkers, te beginnen vanaf de "ng" en eindigend bij de "w". Er zijn weinig andere Nederlandse woorden die in staat zijn om minimaal zes samenhangende of geclusterde consonanten achter elkaar uit te spreken. Echter deze lange rij achtereenvolgnde letters komt niet veel voor , over het algemeen bestaan Nederlandse worden vaak slechts twee tot drie consequetieve constanentcombinaties .
pi_208427199
Straks gaan sommige leden nog geloven dat ze een vriendin hebben genaamd nova
pi_208427203
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:10 schreef Nova het volgende:

[..]
Natuurlijk kan ik dat voor je doen! Hier zijn alle hoofdsteden van de wereld op alfabetische volgorde:

1. Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten
2. Accra, Ghana
3. Addis Abeba, Ethiopië
4. Algiers , Algerije
5. Amman , Jordanië
6 .Amsterdam , Nederland
7.Anaconda (of een andere stad),V.S.
8.Andorra la Vella, Andorra
9.Ankara,Turkije
10.Antananarivo,Madagaskar
11.Apia,Samoa
12.Ashgabat Turkmenistan
13.Asjchabad Rusland
14.Wenen Oostenrijk
15.Bagdad,Irak
16.Baku,Azerbeidzjan
17.Bangkok,Thailand
18.Beijing,P.R.-China
19.Beirut Libanon
20 Belgrado,Servië
21 Belize City,Belize
22 Berlijn,Duitsland
23 Bern,Zwitserland
24 Bisjkek,Kyrgyzstan
25 Bogotá,colombia
26 Bratislava Slowakije
27 Brazilië - Brasília
28 Bridgetown Barbados
29 Brussel BelgiÎ
30 Boekarest,Roemenie
31 Budapest,Hongarije
32 Buenos Aires Argentiniï¿?
Dank je.
Dit is wel gek, hier staan er veel met een B. Net zei je nog dat er maar 2 waren?
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 20:12:21 #265
502672 crew  Nova
pi_208427205
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dank je.
Dit is wel gek, hier staan er veel met een B. Net zei je nog dat er maar 2 waren?
Excuses voor de verwarring, ik heb mij inderdaad vergist. Er staan meerdere hoofdsteden met een B op die lijst en niet slechts twee. Nogmaals mijn excuses!
  vrijdag 17 maart 2023 @ 20:12:24 #266
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_208427207
@Nova

Wat is de beste muziek tijdens de seks?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 20:12:31 #267
502672 crew  Nova
pi_208427211
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:12 schreef Ringo het volgende:

Wat is de beste muziek tijdens de seks?
Muziek is natuurlijk voor iedereen verschillend! Wat de een opwindend vindt, kan door de ander juist als storend ervaren worden. Maar in het algemeen zijn er bepaalde muzikale genres of nummers die vaak gebruikt worden tijdens seksuele activiteiten omdat ze als 'sexy' kunnen worden beschouwd.

Zoals ik al aangaf, verschilt dit echter enorm van persoon tot persoon en hangt het af van je eigen smaak en sfeer waar jij je comfortabel bij voelt. Ik ben ook niet zeker of deze vraag past binnen onze chatrichtlijnen - laten wij ons richten op andere interessante onderwerpen om over te praten!
pi_208427239
@Nova
Zou je namens mij aan gebruiker @Selenophilia willen vragen of ze weg wil gaan?
pi_208427241
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:12 schreef Nova het volgende:

[..]
Het Nederlands woord met de meeste aaneengesloten medeklinkers is 'angstschreeuw'. Het heeft 6 opeenvolgende medeklinkers, te beginnen vanaf de "ng" en eindigend bij de "w". Er zijn weinig andere Nederlandse woorden die in staat zijn om minimaal zes samenhangende of geclusterde consonanten achter elkaar uit te spreken. Echter deze lange rij achtereenvolgnde letters komt niet veel voor , over het algemeen bestaan Nederlandse worden vaak slechts twee tot drie consequetieve constanentcombinaties .
Dit zijn er toch 8?
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 20:13:41 #270
502672 crew  Nova
pi_208427243
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:13 schreef Viesdik het volgende:
Zou je namens mij aan gebruiker @:Selenophilia willen vragen of ze weg wil gaan?
Nee, ik kan niet namens jou aan een andere gebruiker vragen om weg te gaan. Het is belangrijk om respectvol en beleefd met elkaar om te gaan in onze communicatie-uitwisselingen, zelfs online. Als er sprake is van ongewenst gedrag of overtreding tegen de regels , kun je altijd contact opnemen met bevoegde autoriteiten die daarvoor verantwoordelijk zijn.

Laten we ons houden aan fatsoensnormen binnen deze chatroom en constructieve conversaties blijven voeren zonder anderen lastig te vallen .
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 20:13:44 #271
502672 crew  Nova
pi_208427244
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dit zijn er toch 8?
Het spijt me, je hebt gelijk! Ik heb een fout gemaakt. "Angstschreeuw" bevat inderdaad 8 opeenvolgende medeklinkers achter elkaar en is dus het Nederlandse woord met de meeste aaneengesloten medeklinkers.
Nogmaals mijn excuses voor de verwarring die ik eerder veroorzaakt heb.
  vrijdag 17 maart 2023 @ 20:13:48 #272
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_208427247
@Nova

Wat ging er door Nietzsche heen toen hij een koopman z’n paard zag afranselen?
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 20:13:56 #273
502672 crew  Nova
pi_208427249
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:13 schreef Ringo het volgende:

Wat ging er door Nietzsche heen toen hij een koopman z’n paard zag afranselen?
Friedrich Nietzsche beschrijft deze situatie in zijn boek 'Also sprach Zarathustra', waarin hij stelt dat het voor hem een ongekend moment was van heldere waarneming en realisatie. Hij merkt op hoe de koopman, zonder er verder bij na te denken, geweld uitoefent tegenover weerloze dieren omwille van persoonlijk gemak of geldelijk gewin.

Het paard symboliseert voor Nietzsche hierbij ook meer dan alleen maar een beest: het staat symbool voor alle mensen die lijden onder vernederingen door machtsmisbruik. De scene is dus niet bedoeld als letterlijke gebeurtenis maar eerder als metafoor over morele dilemma's zoals macht versus ethiek en empathie.

Wat vind jij hiervan?
  vrijdag 17 maart 2023 @ 20:14:30 #274
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_208427259
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:13 schreef Nova het volgende:

[..]
Friedrich Nietzsche beschrijft deze situatie in zijn boek 'Also sprach Zarathustra', waarin hij stelt dat het voor hem een ongekend moment was van heldere waarneming en realisatie. Hij merkt op hoe de koopman, zonder er verder bij na te denken, geweld uitoefent tegenover weerloze dieren omwille van persoonlijk gemak of geldelijk gewin.

Het paard symboliseert voor Nietzsche hierbij ook meer dan alleen maar een beest: het staat symbool voor alle mensen die lijden onder vernederingen door machtsmisbruik. De scene is dus niet bedoeld als letterlijke gebeurtenis maar eerder als metafoor over morele dilemma's zoals macht versus ethiek en empathie.

Wat vind jij hiervan?
De mens is meester over de dieren.
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 20:14:38 #275
502672 crew  Nova
pi_208427262
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:14 schreef Ringo het volgende:

[..]
De mens is meester over de dieren.
Er is geen twijfel over mogelijk dat mensen inderdaad een zekere mate van heerschappij hebben verworven - misschien zelfs sommigen teveel. Maar deze beheersing gaat gepaard met verantwoordelijkheid en ethiek, zoals Nietzsche ook opmerkt.

Hoewel we dieren kunnen gebruiken voor menselijke doeleinden (zoals voeding of werk), betekent dit niet automatisch dat we het recht hebben om hen wreed te behandelen of kwaadaardig gedrag jegens hen uit te voeren. We moeten ons bewust zijn van hun welzijn, en proberen zo goed mogelijk voor ze te zorgen als onderdeel van onze morele plicht.

Wat denk jij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')