abonnement Unibet Coolblue
pi_208423756
Firefox vs Chrome is the real battle
Microsoft Edge blijft een underdog
Opera heeft een gratis VPN
Safari is goed voor Macintosh

Welke browser zien jullie als het beste? Firefox of Chrome?
Zelf gebruik ik Firefox zodat niemand van onder de 21 mijn browser kan hijacken. Uiteraard: Iemand van boven de 30 is weer niet geïnteresseerd. Echter heeft Google Chrome minder limitaties, alles werkt gewoon, elke site element werkt met de Chrome gewoon.
  vrijdag 17 maart 2023 @ 15:42:22 #2
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_208423854
Opera
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  vrijdag 17 maart 2023 @ 16:10:01 #3
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_208424209
Bij Chrome zie ik nu regelmatig het Yahoo logo in de browser staan. Is dit een nieuw, of al heel lang zo? Ook vandaag en gisteren kwam er bij Whatsapp-Web in beeld dat ik ergens anders tegelijkertijd was ingelogd, terwijl dit het enige gekoppelde apparaat is. Iemand dit wel eens gehad? Vervelend iig, al heeft het waarschijnlijk niets met Chrome te maken. Gisterenavond ook ineens een aantal simpele websites niet kunnen laden. Het ''i'' teken bleef linksboven in beeld staan waardoor hij dan zegt dat het geen veilige verbinding is. Ook raar(?).

Misschien een beetje off topic, en wellicht niets met Chrome te maken, maar zit er nu toch over te denken eens de overstap te maken. Wellicht Opera dan..
pi_208425113
Ik gebruik Edge noodgedwongen als default browser voor een aantal applicaties die werkgerelateerd zijn. Helaas zijn die applicaties zo geprogrammeerd dat ze niet werken in een andere browser.
Verder maak ik gebruik van Firefox en chrome. Heb tijden last gehad van het geheugengebruik van chrome, maar dat lijkt nu niet zo’n issue meer te zijn
Juin uit Eigen Tuin!
pi_208425669
Sinds dit topic gebruik ik Brave en dat had ik jaren eerder moeten doen.

Ik heb alle browsers geprobeerd. De enigen die ok zijn zijn Chrome en Brave. Brave is nog een stukje gebruiksvriendelijker dan Chrome.
Spoilers!
pi_208425748
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 15:42 schreef cherrycoke het volgende:
Opera
Dit.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_208427932
Is geen battle.
Als je privacy wilt ga je voor Firefox.
Zo simpel is dat :P

eventueel aangevuld met uBlock Origen en DuckDuckGo.
pi_208436430
Vivaldi.
Opera was goed, totdat ze zich lieten uitkopen door China en is ondertussen eigendom van Beijing :').

Vivaldi is gestart door leden van het oude Opera.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_208437880
Arc. 100%
pi_208532214
Je hebt tegenwoordig:

- Firefox
- Varianten op firefox
- Chrome
- Varianten op chrome

De discussie tegenwoordig is dus:
Chrome of Firefox
pi_208533138
Brave
Ô mon citoyens vous serez unis.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')