Trap er niet inquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:14 schreef happyme28 het volgende:
Ik mag die Jolien toch ook wel hoor. Ik heb toch het idee dat ze oprechter met Bart en Jason is dan met de rode kamer.
Jolien is oprecht naar die kant waar ze zelf het beste van kan worden...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:14 schreef happyme28 het volgende:
Ik mag die Jolien toch ook wel hoor. Ik heb toch het idee dat ze oprechter met Bart en Jason is dan met de rode kamer.
Ik zeg niet dat ze tactisch niet tegen Jason kan zijn maar denk wel dat ze oprecht vertelt.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jolien is oprecht naar die kant waar ze zelf het beste van kan worden...
Iedereen aan de beurt geweest, tot zover de klachtenlijn. Al net zo'n afgang als al die themawekenquote:
Ik kijk in de app van videoland, dus geen ideequote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:23 schreef freaky40 het volgende:
Streams maken de browser weer eens traag, na 2 uur streams krijg ik grijze schermen met een ronddraaiende cirkel en moet ik mijn browser herstarten. Meer mensen hier last van? Het is sinds vandaag. FireFox hier.
Dit speelde enkele weken geleden ook al, toen was het opgelost en nu treed het weer op!
Ze hopen nog steeds op een feestje met de oud bewoners vanavondquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:26 schreef engine het volgende:
The vibe is back maar the party is not back.
Daar hopen ze al op sinds zaterdagavond. Het begint triest te worden dat gebedel om een feestjequote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hopen nog steeds op een feestje met de oud bewoners vanavond
Hey ho let's goquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hopen nog steeds op een feestje met de oud bewoners vanavond
Volgende week zullen er wel een aantal terug komen, of de week er op.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:31 schreef Krambo het volgende:
[..]
Daar hopen ze al op sinds zaterdagavond. Het begint triest te worden dat gebedel om een feestje
Morgen iedereen met een kater in de livequote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Hey ho let's go![]()
iedereen dronken graag!
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen iedereen met een kater in de live
Misschien moeten we ons ook afvragen, welke bewoners terug willen komen? Ilse, Jacq, Rob, Chiara zie ik niet terugkomen. Ias en Chayron, na hun uitspraken op Twitter willen ze misschien niet. Blijft niet veel over..quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgende week zullen er wel een aantal terug komen, of de week er op.
Gebruik altijd Chrome voor streams.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:23 schreef freaky40 het volgende:
Streams maken de browser weer eens traag, na 2 uur streams krijg ik grijze schermen met een ronddraaiende cirkel en moet ik mijn browser herstarten. Meer mensen hier last van? Het is sinds vandaag. FireFox hier.
Dit speelde enkele weken geleden ook al, toen was het opgelost en nu treed het weer op!
Snap het wel ze zitten daar maar te zitten en te zitten. Lekker laten hopen tochquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:31 schreef Krambo het volgende:
[..]
Daar hopen ze al op sinds zaterdagavond. Het begint triest te worden dat gebedel om een feestje
Ze zullen wel een contract hebben waaar ze zich aan moeten houden neem ik aan?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:35 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Misschien moeten we ons ook afvragen, welke bewoners terug willen komen? Ilse, Jacq, Rob, Chiara zie ik niet terugkomen. Ias en Chayron, na hun uitspraken op Twitter willen ze misschien niet. Blijft niet veel over..
Denk dat dat op zal houden als ze eruit zijn? Of zullen alle oud-bewoners tot het einde betaald blijven worden, lijkt me niet?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zullen wel een contract hebben waaar ze zich aan moeten houden neem ik aan?
Ik heb geen idee hoe dat zit.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:39 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Denk dat dat op zal houden als ze eruit zijn? Of zullen alle oud-bewoners tot het einde betaald blijven worden, lijkt me niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |