quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:10 schreef Ireth het volgende:
"We komen zo naar het feest!!!"
Mocht er idd een feestje op de agenda gestaan hebben, dan bij deze annuleren graagStelletje kutkinderen
Ik gun ze 2 ballenbakken...ieder in een andere hoek van de tuin... voor een week...quote:
Denk niet dat deze echt uit hun dak zullen gaan.quote:
Hij wil dat die nu afgaat dan gaat hij voor hun dansenquote:
rare tekst. affgemaaid gras en en kunde koud water drinkenquote:
Maalt niet uit!! Ik hou ervan.. Ali ook een keertje pleasen..quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
rare tekst. affgemaaid gras en en kunde koud water drinken
Van mij mogen ze, maar denk niet dat ze dat gaan doenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:42 schreef Kayro het volgende:
[..]
Maalt niet uit!! Ik hou ervan.. Ali ook een keertje pleasen..
🤗💯💥 heerlijk lekker turks nummertje!!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:40 schreef Dotteke het volgende:
Ali spelt nog maar een keer welk nummer hij wil horen, hopend dat ze het laten horen.
24 uurs dans marathon lekker deze in de repetitie..quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mogen ze, maar denk niet dat ze dat gaan doen
O ze zaten toch wel te praten de hele tijd.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:50 schreef happyme28 het volgende:
Wat een gezelligheid buiten. Doodse stilte. Ali verbreekt de stilte: ‘Ik heb geen coins meer’
Kan die weer schooieren!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:50 schreef happyme28 het volgende:
Wat een gezelligheid buiten. Doodse stilte. Ali verbreekt de stilte: ‘Ik heb geen coins meer’
Oh, toen ik net inschakelde zaten ze alle 4 voor zich uit te staren.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ze zaten toch wel te praten de hele tijd.
Ik zie het niet zo als zeuren, alles weer er op dat er oud bewoners zouden komen voor hun en nu komen ze nietquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ligt het aan mij of zeurt deze groep echt zoveel meer als voorgaande seizoenen ze blijven maar drammen
Ja ik vind het gezeur maar ieder zijn meningquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo als zeuren, alles weer er op dat er oud bewoners zouden komen voor hun en nu komen ze niet
Nu zitten ze samen te praten hoe of wat
ALi zegt dat zijn moeder zo turkse hapjes zou komen brengen
Dat magquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ik vind het gezeur maar ieder zijn mening
Als ze mij vragen wie ik graag wil zien zeg ik Ed Sheeran...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:00 schreef Dotteke het volgende:
Ze zijn wel heel erg gefocust op oud bewoners
Als er nu oud bewoners binnen komen met een drankje
Ze snappen die aardappelen niet
Charlotte zegt ze vragen ons wil wil je terug zien in het huis en dan gebeurd het niet
Ik ookquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ik vind het gezeur maar ieder zijn mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |