En anders zet Danny zichzelf voor lul.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:59 schreef happyme28 het volgende:
Jason is wel wat naïef om Danny maar op zijn woord te geloven dat hij niet meer tactisch speelt. Dat doet hij natuurlijk wel met zijn steekjes onder de rode kamer over Bart, Jason en ook Ali.
Maar goed, het siert hem dat hij anderen vertrouwt zoals hij ook te vertrouwen is.
Amerikaans feestje voor Lot. Oud bewoners moeten dan allemaal wat meenemen om de kosten te drukken.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij af of ze nog een feestje gaan krijgen. Dat zal dan een feestje worden met weinig mensen. Of er moeten oud bewoners terug komen om een feestje te vieren
Dat is nog niet eens zo verkeerd idee.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Amerikaans feestje voor Lot. Oud bewoners moeten dan allemaal wat meenemen om de kosten te drukken.
Jahaa! Want er kunnen elk moment oud-bewoners komenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:31 schreef happyme28 het volgende:
Jason en Ali willen graag de deur open want het is binnen warm, maar dat mag niet van buiten want ze ‘zijn aan het focussen’
precies, salar was een eens en nooit weer geval.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:33 schreef Ireth het volgende:
Kwik, kwek en kwak gaan gezamenlijk "bb2023" laten tatoeëren als ze er uit zijn. En Lotteke verwacht dat ze korting en free drinks krijgen als ze gaan stappen, "Ja want dat trekt dan extra mensen hé, als er BB-bewoners zijn.. dat gebeurde ook met Salar..."
Alsof Lotteke zich kan meten aan Salar
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:49 schreef happyme28 het volgende:
Jason en Bart gaan naar de voorraadkamer en halen het schone beddengoed en hun koffers. Jason licht Bart in over zijn geintje met de nep missie. Bart zegt lachend: dat had je wel eerder mogen zeggen. De helft is er ingetrapt. Jason had wel Charlotte maar wist niet wat haar missie was.
Nu SL
Pleur ze er allemaal maar in, brengt iig leven terug op de streamsquote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:53 schreef happyme28 het volgende:
Dan hoop ik serieus dat Rob, Chiara, Ias en Michi komen en evt Ilse en Jaq.
Lekker zuur 😁
Let get the party started🤗🥳🥳🥳quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:53 schreef happyme28 het volgende:
Dan hoop ik serieus dat Rob, Chiara, Ias en Michi komen en evt Ilse en Jaq.
Lekker zuur 😁
Allemaal -chayronquote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:55 schreef Ireth het volgende:
Een SL zonder geluid!
[..]
Pleur ze er allemaal maar in, brengt iig leven terug op de streams
Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen volgens mij.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:41 schreef Ireth het volgende:
Lot: "Pacootje kom bij Lotje!!"
Jolien: "sidieeeus!!"
Echt, de wachtlijsten bij de GGZ zijn lang hoor... maar deze mogen voorrang krijgen wat mij betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |