-knip- doe eens aardigquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
Naam: Danny
Leeftijarnaast heeft ze ook een passie voor muziek, wat wellicht ook aan bod zal komen in het ‘Big Brother’-huis.
Serieus aardpuree? Gatverdammequote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:11 schreef Ireth het volgende:
Nog even en ze krijgen een rietje bij die aardappelpuree...
Ik heb geen idee, weet ook niet waar hij is...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:30 schreef marky het volgende:
Is Jason voor het eten op de vlucht geslagen?
Dacht dat het behangplaksel was.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:38 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, weet ook niet waar hij is...![]()
In elk geval zou ik ook niet aanschuiven met hetgeen ze nu hebben, aardappels tot pap gemaakt krijg ik echt niet door mijn strot..
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:22 schreef marky het volgende:
Klacht voor Ali. Hij is een leuke jongen maar hij moet ophouden met schooien om coins en eten uit de wall.
Veel gaat over karakter. Het enige waar je wat aan kan doen is niet aan de reet van danny plakken of engels lullenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:24 schreef czvt het volgende:
Ik denk niet dat de bewoners de klachten echt serieus nemen ofwel negeren en toch nerveus zijn.
Er gebeurd echt niets, af en toe een berichtje van de streamers/kijkersquote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:07 schreef jooba het volgende:
Gedaan met werken en doe de stream open. Niks te zien dus terug dicht.
Hier is het ook stilletjes zo te zien.
Goed weekend iedereen !
Dat mag hierquote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:14 schreef marky het volgende:
Stream op de F1 nu. FP1 Max is blijkbaar paar kilo kwijt 0.6 sneller dan Alonso 😁
Al het budget is op gegaan aan Wolter Kroes. Daarna nooit echt meer een feestje of zo geweest toch?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er gebeurd echt niets, af en toe een berichtje van de streamers/kijkers
Verder wat nietszeggends gebabbel
Volgens mij niet echt nee, af en toe een borreltje dacht ik maar echt een feestje niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:20 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Al het budget is op gegaan aan Wolter Kroes. Daarna nooit echt meer een feestje of zo geweest toch?
🙄🤔quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:37 schreef Monique___ het volgende:
dennie wil graag in het buitenland buitenlands om hem heen worden.. mensen zijn niet te verstaan.. ben echt op vakantie..
Kan ie ook naar Friesland gaan
Feestje moet verdienen...🤓🥳quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:20 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Al het budget is op gegaan aan Wolter Kroes. Daarna nooit echt meer een feestje of zo geweest toch?
O hier is het feestje😋quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:14 schreef marky het volgende:
Stream op de F1 nu. FP1 Max is blijkbaar paar kilo kwijt 0.6 sneller dan Alonso 😁
Vraag mij af of ze nog een feestje gaan krijgen. Dat zal dan een feestje worden met weinig mensen. Of er moeten oud bewoners terug komen om een feestje te vierenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |