Hier in Amsterdam hoef je tenminste geen afval te scheidenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, Amsterdam (groenlink): 'ja doe maar wekelijks die 180000 euro graag!'
Is ook vrij moeilijk als de hele stad een grote afvalhoop is.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:48 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam hoef je tenminste geen afval te scheiden
Is buiten het centrum niet het geval, in ieder geval beter dan een straat vol met 4 afvalcontainers per huishouden in de voortuin.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is ook vrij moeilijk als de hele stad een grote afvalhoop is.
Moet je eens door het centrum lopen, waar het afval tot twee meter hoog opgestapeld ligtquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:00 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Is buiten het centrum niet het geval, in ieder geval beter dan een straat vol met 4 afvalcontainers per huishouden in de voortuin.
Alsof jij daar ooit komtquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet je eens door het centrum lopen, waar het afval tot twee meter hoog opgestapeld ligt
Wat zit jij eigenlijk overal achter me aan te reageren, ben je soms verliefd op me ofzo?quote:
Waarom zit jij overal te posten, wil je dat we overal reageren ofzo?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat zit jij eigenlijk overal achter me aan te reageren, ben je soms verliefd op me ofzo?
Is goed harrie. Anders dan jij heb ik geen bepaalde user obsessie.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:34 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Waarom zit jij overal te posten, wil je dat we overal reageren ofzo?
Want dat is de reden dat je elke keer op mijn posts reageert?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is goed harrie. Anders dan jij heb ik geen bepaalde user obsessie.
Jou verbaal op je bek timmeren.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:09 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Want dat is de reden dat je elke keer op mijn posts reageert?
Er wordt misschien 95% hergebruikt van het blik dat netjes in een afvalbak/container gegooid wordt, niet van al het blik dat verkocht wordt. De rest wordt gewoon in de berm of het park geflikkert en het sloopt koeien.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:46 schreef very het volgende:
Allereerst: waarom?
Want als ik Albert mag geloven, dan recyclen we al 95% van al het gebruikte blik.
Boeruh zijn anno 2023 natuurlijk zeer zielig, maar niet zielig genoeg om zelf je afval op te ruimen natuurlijkquote:Op woensdag 5 april 2023 09:00 schreef Rostrup het volgende:
[..]
Er wordt misschien 95% hergebruikt van het blik dat netjes in een afvalbak/container gegooid wordt, niet van al het blik dat verkocht wordt. De rest wordt gewoon in de berm of het park geflikkert en het sloopt koeien.
Ben je nou zo dom of lijkt het maar zo?
quote:Op woensdag 5 april 2023 09:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Boeruh zijn anno 2023 natuurlijk zeer zielig, maar niet zielig genoeg om zelf je afval op te ruimen natuurlijk
Domme mensen hebben meer levensvreugde dus het is slim om dom te zijn.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?
Ik denk dat als ze de accijns op alcohol zouden verzevenvoudigen de wereld te klein zou zijn, het aantal zuiplappen (en dus net zo goed domheid) is immers veel groter.
Weer zo'n geweldige afsluiter.quote:Op woensdag 5 april 2023 09:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Domme mensen hebben meer levensvreugde dus het is slim om dom te zijn.
Dat is niet wat er staat, knuppel. Er staat: "95% van het gebruikte blik". Ben je nou zo blind of lijkt het maar zo?quote:Op woensdag 5 april 2023 09:00 schreef Rostrup het volgende:
[..]
Er wordt misschien 95% hergebruikt van het blik dat netjes in een afvalbak/container gegooid wordt, niet van al het blik dat verkocht wordt.
Ben je nou zo dom of lijkt het maar zo?
Geloven wat er op Twitter staatquote:Op woensdag 5 april 2023 14:54 schreef very het volgende:
[..]
Dat is niet wat er staat, knuppel. Er staat: "95% van het gebruikte blik". Ben je nou zo blind of lijkt het maar zo?
Ja, je tas wordt er smerig van. Een tas kost geld. Een tas is niet schoon te maken. Daarom maak je verlies op blikjes en losse bierflesjes wegbrengen.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je doet alsof het een gigantisch probleem is om iets in te leveren. Joehoe ik moet een paar blikjes inleveren…Jankerd
Dan drink je geen blikjes meer, probleem opgelost.quote:Op maandag 17 april 2023 22:58 schreef jakosi het volgende:
[..]
Ja, je tas wordt er smerig van. Een tas kost geld. Een tas is niet schoon te maken. Daarom maak je verlies op blikjes en losse bierflesjes wegbrengen.
Of je spoelt de blikjes even om.quote:Op maandag 17 april 2023 22:58 schreef jakosi het volgende:
[..]
Ja, je tas wordt er smerig van. Een tas kost geld. Een tas is niet schoon te maken. Daarom maak je verlies op blikjes en losse bierflesjes wegbrengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |