Waar slaat dat nou weer op?quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:12 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Roken is dan ook een belasting op domheid en dat soort belastingen kunnen niet hoog genoeg zijn.
Als jij naast me staat en een krat bier leegzuipt heb ik daar geen last van. Als je naast me staat te paffen heb ik wel last van je.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?
Ik denk dat als ze de accijns op alcohol zouden verzevenvoudigen de wereld te klein zou zijn, het aantal zuiplappen (en dus net zo goed domheid) is immers veel groter.
Al drinkt hij niks, dan heb je er nog steeds last van.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:18 schreef ems. het volgende:
Ik denk zomaar dat als vogeltjesdans een krat bier leegzuipt naast je dat je daar wel degelijk last van gaat krijgen.
Van jouw reacties heb ik ook last. Zullen we jou ook maar extra belasting laten betalen?quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:13 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Als jij naast me staat en een krat bier leegzuipt heb ik daar geen last van. Als je naast me staat te paffen heb ik wel last van je.
Mag ook zonder bier.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:18 schreef ems. het volgende:
Ik denk zomaar dat als vogeltjesdans een krat bier leegzuipt naast je dat je daar wel degelijk last van gaat krijgen.
Dat klopt, hillbilly. Je hebt geen idee hoeveel last je met me krijgt.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:37 schreef knoopie het volgende:
[..]
Al drinkt hij niks, dan heb je er nog steeds last van.
Dat komt doordat er woorden met meerdere lettergrepen in staan. Dat ligt toch echt aan jezelf, had de basisschool maar af moeten maken.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Van jouw reacties heb ik ook last. Zullen we jou ook maar extra belasting laten betalen?
Ach, heb jij ook een mening? Wacht, even uitprinten. Dan kan ik er zo mijn reet mee afvegen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:23 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Dat komt doordat er woorden met meerdere lettergrepen in staan. Dat ligt toch echt aan jezelf, had de basisschool maar af moeten maken.
Sinds wanneer kun jij zelfstandig je reet afvegen?quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ach, heb jij ook een mening? Wacht, even uitprinten. Dan kan ik er zo mijn reet mee afvegen.
Dat kan ik zeker, helemaal met een mening van jou.quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:42 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun jij zelfstandig je reet afvegen?
Dan heb je morgen in de klas een nieuwtje te vertellen, goed gedaan knul.quote:Op donderdag 30 maart 2023 23:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat kan ik zeker, helemaal met een mening van jou.
Pics van mijn zusje hebben?
Maar wil je nou een pic van mijn zusje?quote:Op donderdag 30 maart 2023 23:04 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Dan heb je morgen in de klas een nieuwtje te vertellen, goed gedaan knul.
Jep dat gezeik als je staat te paffen kost ook levensvreugde.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Van jouw reacties heb ik ook last. Zullen we jou ook maar extra belasting laten betalen?
Oeh! Is dat een dreigement? Spannend!quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat klopt, hillbilly. Je hebt geen idee hoeveel last je met me krijgt.
Maar niet zo spannend als het gezicht wat je moeder trok toen je uit het ei kwam.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:41 schreef knoopie het volgende:
[..]
Oeh! Is dat een dreigement? Spannend!
Mee eens en de mensen die het op straat gooien blijven dat gewoon doen. Die laten zich door 15 ct niet tegenhouden.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:42 schreef Geerd het volgende:
Maar nu moet je dus pdm, overig afval, papier/karton, glas, blik, en gft, snoeiafval scheiden.. govvedomme hele keuken lijkt nu wel een milieustraat man![]()
![]()
![]()
terwijl dat blik dus juist mooi bij dat pdm kon.
Precies, het is niet d3 buurman die na het weekend..24 halve liters in de struiken gooit maar schooljeugd en wat junksquote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:48 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Mee eens en de mensen die het op straat gooien blijven dat gewoon doen. Die laten zich door 15 ct niet tegenhouden.
En ondertussen zijn in Amerika hobby's als "rolling coal" de normaalste zaak van de wereld:quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:42 schreef Geerd het volgende:
Maar nu moet je dus pdm, overig afval, papier/karton, glas, blik, en gft, snoeiafval scheiden.. govvedomme hele keuken lijkt nu wel een milieustraat man![]()
![]()
![]()
En Italië flikkert die 900000 kilo iedere week gewoon bij elkaar.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:42 schreef Geerd het volgende:
![]()
![]()
Mooi hey...heeft er al een politicus op gereageerd?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En Italië flikkert die 900000 kilo iedere week gewoon bij elkaar.
Amerika draait op olie. Daarom krijg je zoiets als 'milieu' daar ook nooit voor elkaar.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:02 schreef DX11 het volgende:
[..]
En ondertussen zijn in Amerika hobby's als "rolling coal" de normaalste zaak van de wereld:
Ja, Amsterdam (groenlink): 'ja doe maar wekelijks die 180000 euro graag!'quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mooi hey...heeft er al een politicus op gereageerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |