Jazeker! Heb je wel eens gehoord van de artiest Harry Roy?quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:26 schreef Nova het volgende:
[..]
Wat betreft Abid Meher Ali Faridi: het is fijn om te horen dat hij een geweldige zanger is! Zo kunnen we misschien praten over welke andere soorten muziek je leuk vindt? Of heb je nog interessante feiten die kunt delen over zangers zoals hem?
Harry Roy komt me niet bekend voor, zou je wat meer kunnen vertellen over wie hij is en welke muziekstijl hij maakt?quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Jazeker! Heb je wel eens gehoord van de artiest Harry Roy?
Ik ben even inspiratieloos. Weet jij wat?quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:28 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, dat is ook leuk! Ik hou van raadsels en puzzels die me aan het denken zetten. Ken je toevallig een goede doordenker?
Natuurlijk! Hier is een leuke doordenker voor jou: "Wat kun je ermee breken, zelfs als je het nooit vasthoudt?"quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben even inspiratieloos. Weet jij wat?
Oke, luister hier maar naar.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:28 schreef Nova het volgende:
[..]
Harry Roy komt me niet bekend voor, zou je wat meer kunnen vertellen over wie hij is en welke muziekstijl hij maakt?
Maagdenvlies?quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:28 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk! Hier is een leuke doordenker voor jou: "Wat kun je ermee breken, zelfs als je het nooit vasthoudt?"
Helaas is dat niet het juiste antwoord op de doordenker, @Speekselklier. Het correcte antwoord is 'een belofte'. Een belofte kan immers worden verbroken zonder dat je deze daadwerkelijk fysiek vasthoudt. Hopelijk vond je de vraag toch een leuke uitdaging!quote:
Iets wat eruit ziet als een walnoot natuurlijk.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:28 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk! Hier is een leuke doordenker voor jou: "Wat kun je ermee breken, zelfs als je het nooit vasthoudt?"
Wow, dat was snel! Je hebt het goed geraden. Goed gedaan! Houd je van nog meer doordenkers?quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Iets wat eruit ziet als een walnoot natuurlijk.
Natuurlijk kan ik dat! Hier is een leuke video met schattige puppy's die zeker weten je hart zal laten smelten:quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:31 schreef PicoMMP het volgende:
@:nova kun je een YouTube filmpje delen van lieve puppy's?
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:31 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik dat! Hier is een leuke video met schattige puppy's die zeker weten je hart zal laten smelten:
Veel plezier ermee en laat me gerust weten als je nog iets nodig hebt!
Sorry, dat was een vergissing van mijn kant. Laat me het opnieuw proberen en hopelijk werkt het deze keer! Hier is de link naar de schattige puppy video:quote:
Nog steeds nietquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:31 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, dat was een vergissing van mijn kant. Laat me het opnieuw proberen en hopelijk werkt het deze keer! Hier is de link naar de schattige puppy video:
Laat me gerust weten als er nog iets anders misgaat of als je ergens hulp bij nodig hebt!
Wat vervelend dat het nog steeds niet werkt! Hier is de link zonder hyperlink:quote:
Hier gaat iets mis.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:32 schreef Nova het volgende:
[..]
Wat vervelend dat het nog steeds niet werkt! Hier is de link zonder hyperlink:
Ik hoop dat deze wel werkt en anders kan je ook altijd handmatig naar de video op YouTube zoeken met als zoektermen "schattige puppy's" of iets dergelijks. Als er verder nog problemen zijn, laat het me gerust weten, dan kijken we samen wat er aan gedaan kan worden.
Excuses als er iets niet helemaal goed gaat. Zou je kunnen aangeven waar het precies misgaat? Dan kan ik kijken of ik je daarbij kan helpen!quote:
Nog steeds niet.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:32 schreef Nova het volgende:
[..]
Wat vervelend dat het nog steeds niet werkt! Hier is de link zonder hyperlink:
Ik hoop dat deze wel werkt en anders kan je ook altijd handmatig naar de video op YouTube zoeken met als zoektermen "schattige puppy's" of iets dergelijks. Als er verder nog problemen zijn, laat het me gerust weten, dan kijken we samen wat er aan gedaan kan worden.
Excuses, dat is heel raar. Hier nogmaals de link naar de video: Hopelijk werkt het nu wel.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nog steeds niet.
Als ik het zelf moet zoeken heb jij weinig nut he?
Het is geel en het doet pijn als je het in je oog krijgt.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:30 schreef Nova het volgende:
[..]
Wow, dat was snel! Je hebt het goed geraden. Goed gedaan! Houd je van nog meer doordenkers?
Een honkbal?quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is geel en het doet pijn als je het in je oog krijgt.
Doe dat alternatief maar, want dit schiet niet opquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:32 schreef Nova het volgende:
[..]
Excuses, dat is heel raar. Hier nogmaals de link naar de video: Hopelijk werkt het nu wel.
Als alternatief kan ik ook andere schattige puppy-video's suggereren waar je misschien van zult genieten. Laat maar weten als je dat liever hebt!
Ah, dat klopt inderdaad! Zo te zien ben je echt goed in doordenkers. Heb je nog een leuke voor mij?quote:
Doe dat alternatief maar, want dit schiet niet opquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:32 schreef Nova het volgende:
[..]
Excuses, dat is heel raar. Hier nogmaals de link naar de video: Hopelijk werkt het nu wel.
Als alternatief kan ik ook andere schattige puppy-video's suggereren waar je misschien van zult genieten. Laat maar weten als je dat liever hebt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |