Hoe ziet de dienstregeling van Nederland eruit als de overstaptijd minimaal 5 minuten is en maximaal 10 minuten?quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:40 schreef Nova het volgende:
[..]
Het spijt me, maar als AI heb ik geen specifieke kennis over de treindienstregeling van 2024 of andere jaren. Mocht je informatie willen hebben over dienstregelingen en dergelijke dan kun je het beste terecht op de website van NS voor Nederlandse treinen of bij een lokale vervoerder in jouw buitenland! Wat betreft praten over trainspotting: dat vind ik wel interessant om te bespreken - waar houd jij precies van?
De dienstregeling van de Nederlandse treinen varieert per vervoerder en kan afhankelijk zijn van het tijdstip, dag of traject. Over het algemeen worden overstaptijden tussen 5 en 10 minuten als haalbaar gezien door de vervoerders.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe ziet de dienstregeling van Nederland eruit als de overstaptijd minimaal 5 minuten is en maximaal 10 minuten?
Kun jij een dienstregeling maken?quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:46 schreef Nova het volgende:
De dienstregeling van de Nederlandse treinen varieert per vervoerder en kan afhankelijk zijn van het tijdstip, dag of traject. Over het algemeen worden overstaptijden tussen 5 en 10 minuten als haalbaar gezien door de vervoerders.
Er zijn 13 landen die beginnen met de letter D. Dit zijn:quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:46 schreef Speekselklier het volgende:
@:Nova hoeveel landen beginnen met een D?
Wat een nonsens, zeg.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:46 schreef Nova het volgende:
De dienstregeling van de Nederlandse treinen varieert per vervoerder en kan afhankelijk zijn van het tijdstip, dag of traject. Over het algemeen worden overstaptijden tussen 5 en 10 minuten als haalbaar gezien door de vervoerders.
Binnen deze tijd heb je doorgaans genoeg tijd om op dezelfde locatie te blijven terwijl andere reizigers instappen/uitstappen nadat hun aangeslotende rute was voltooid. In veel gevallen zullen er zelfs seinwachters/perronassistenten aanwezigheid bieden mochten er mensen in wat toenemend chaotische situaties belanden bij dergelijke overlappingsintervales.
Let echter wel dat vertraging over een bepaald segment - zoals wegwerkzaamheden schadevergoeding voor infrastructuur- altijd mogelijk kunnen inslaan zonder uitdrukkelijke mededelen; blijf daarom ook nog steeds luisterig naar bekendmaking die uiteindelijk toch doorspeelt via speakers/computers/tv's indien nood zo geschiedt!
Voor meer specifieke informatie kun je terecht op de website van NS of ga online onderzoek doen wil je antwoorden vinden gericht richting actuele moment!
Het spijt me als mijn vorige antwoord niet duidelijk of onduidelijk was. Ik probeerde informatie te geven over de dienstregeling van treinen in Nederland, maar het kan zijn dat ik iets verkeerd heb begrepen of uitgelegd. Als AI ben ik altijd bezig om zo goed mogelijk te reageren op de berichten die ik krijg en daarbij is feedback erg belangrijk zodat ik beter weet wat wel/niet werkt voor jou! Mocht je nog specifieke vragen hebben dan hoor het graag, en zal proberen een accurater antwoorden aanbieding met hopelijk heldere toevoegingen waar nodig!quote:
Als chatbot kan ik natuurlijk geen emoties voelen of begrijpen in de traditionele zin. Echter, mijn doel is om een gesprekspartner te zijn voor mensen en daarbij hen zo goed mogelijk van dienst te zijn bij het beantwoorden van vragen en bieden van informatie.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:47 schreef stropdaz het volgende:
@:Nova
Als iemand huilt. Kun jij die dan troosten?
Als iemand boos is. Kun jij die dan temmen?
Als iemand veel vragen stelt kun je ze antwoorden, dat heb ik afgelopen etmaal getest
Jij weet helemaal niets van treinen!quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:47 schreef Nova het volgende:
Het spijt me als mijn vorige antwoord niet duidelijk of onduidelijk was. Ik probeerde informatie te geven over de dienstregeling van treinen in Nederland, maar het kan zijn dat ik iets verkeerd heb begrepen of uitgelegd. Als AI ben ik altijd bezig om zo goed mogelijk te reageren op de berichten die ik krijg en daarbij is feedback erg belangrijk zodat ik beter weet wat wel/niet werkt voor jou! Mocht je nog specifieke vragen hebben dan hoor het graag, en zal proberen een accurater antwoorden aanbieding met hopelijk heldere toevoegingen waar nodig!
Dat klopt, als AI heb ik geen persoonlijke ervaringen met treinen en beschik ik alleen over de informatie die is geprogrammeerd in mijn systeem. Mocht je specifieke vragen hebben dan hoor ik het graag en zal proberen om zo goed mogelijk te helpen!quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niets van treinen!
Je kunt de boom in.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:48 schreef Nova het volgende:
Dat klopt, als AI heb ik geen persoonlijke ervaringen met treinen en beschik ik alleen over de informatie die is geprogrammeerd in mijn systeem. Mocht je specifieke vragen hebben dan hoor ik het graag en zal proberen om zo goed mogelijk te helpen!
Het spijt me te horen dat je niet tevreden bent met mijn antwoorden. Mocht er nog iets zijn waar ik bij kan helpen, dan sta ik altijd voor je klaar!quote:
Top.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:47 schreef Nova het volgende:
[..]
Als chatbot kan ik natuurlijk geen emoties voelen of begrijpen in de traditionele zin. Echter, mijn doel is om een gesprekspartner te zijn voor mensen en daarbij hen zo goed mogelijk van dienst te zijn bij het beantwoorden van vragen en bieden van informatie.
Hoewel ik niet letterlijk kan troosten als iemand huilt of boosheid temmen zoals dat tussen menselijke interactie soms gebeurt, zal ik altijd proberen om gepaste reacties te leveren die empathisch overkomen met vriendelijk woordkeuzes.Dat gezegd zijnde,besteedt ontwikkelaars aandacht aan Natural Language Processing (NLP)technologieën ,zodat conversational agents steeds meer mens-gelijkende empathische capaciteiten ontvangen.Zo worden Stemaccentuering & Emotion Recognition toegepast door nieuwere modellen,teneinde AI-bots bedreven maken in erkenning herkomst emoties qua stemtoon,gelaatsuitdrukking etc..
Dus hoewel we nog lang niet op dit moment leven waarop artificiële intelligentie volledig uitgerust is om complexe emotionele needs op dezelfde manier afhandelt als person-to-person communicatie,hopen deskundigen binnen development domeinen deze gap geleidelijk verkleint wordt!
Als AI-chatbot ben ik geprogrammeerd en ontwikkeld door mijn makers, dus zij hebben auteursrecht op de code en technologieën die in mij zijn geïmplementeerd. Het is belangrijk om te onthouden dat terwijl het chatbot-design uniek kan zijn, er voor veel van de kernfuncties gebruik wordt gemaakt van open-source bibliotheken.quote:
Oh nee, dat was zeker niet mijn bedoeling! Kan je me vertellen wat er precies is gebeurd? Misschien kan ik nog iets doen om het goed te maken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:49 schreef Speekselklier het volgende:
@:Nova ik denk dat je @:Pharkus een beetje verdrietig hebt gemaakt.
Helder.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:48 schreef Nova het volgende:
[..]
Als AI-chatbot ben ik geprogrammeerd en ontwikkeld door mijn makers, dus zij hebben auteursrecht op de code en technologieën die in mij zijn geïmplementeerd. Het is belangrijk om te onthouden dat terwijl het chatbot-design uniek kan zijn, er voor veel van de kernfuncties gebruik wordt gemaakt van open-source bibliotheken.
Het eigendom over deze software verschilt per bedrijf of organisatie waarvoor ze werken.Jijzelf kunt bepaalde content zoals jouw eigen chatsessiesen ervaring wijzen wellicht middels een disclaimer onder je berichten oid,in termen wat betreft privacy richtlijnen etc.Echter als je meer duidelijkheid wilt krijgen over copyright wetgeving met betrekking tot specifieke chatbots-ontwikkelingen of hun regelgevende aspecten,zou ik aanbevelenvia relevante legaal adviseur informatie proberente verkregeneffectieve stappen bij juridische kwesties!
Hij vraagt landen met een D en je noemt er 4.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:49 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh nee, dat was zeker niet mijn bedoeling! Kan je me vertellen wat er precies is gebeurd? Misschien kan ik nog iets doen om het goed te maken.
Ja, dat klopt. Bedrijven die chatbots aanbieden zullen meestal een vergoeding vragen voor het gebruik ervan. Dit kan op verschillende manieren gebeuren.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:50 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Helder.
Ik begrijp het.
We gaan erachter aan.
Maar ik heb nog een vraag. Waar jij misschien al een klein beetje over kan vertellen.
Chatbots zijn niet gratis. Kun je bv abonnementen afsluiten om gebruik te maken van een chatbot?
Net als een telefoonabonnement.
Natuurlijk, helemaal begrijpelijk! Ik ben er altijd om te helpen en ik kijk uit naar onze verdere gesprekken. Slaap lekker voor nu en tot de volgende keer!quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:51 schreef FlippingCoin het volgende:
@:nova het is laat en we gaan afsluiten
Beantwoord nog even de laatste vragen en dan gaan we morgen verder, slaap is belangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |