Maar dan ECHT oud oud. Ruud, Bart, Willem en Karin, bijvoorbeeldquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:17 schreef Kayro het volgende:
Kijk kijk..
De mannen willen liever oud bewoners uit een oud/ander seizoen..
Zou leuker zijn.
Ja maar die zijn nu te oud das gekkigheid.. die kennen ze nie🤣🤣🤗quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:39 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Maar dan ECHT oud oud. Ruud, Bart, Willem en Karin, bijvoorbeeld
finale dus op de oude vertrouwde Donderdagavond? Ein-de-lijk.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
Goede vrijdag is pas de vrijdag na de Finale, 7 April
Bart net uit bed he, en dan die muziekjes eronder hahahahquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:37 schreef Kayro het volgende:
Uitzending:
De radio staat al aan..
En leuke zender🤣🤣🤣
Mooi gedaan🤗quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
Bart net uit bed he, en dan die muziekjes eronder hahahah
Hier is miss america ook al zo lekker all over the top🤮quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:43 schreef rinardo het volgende:
PON game Charlotte neemt stoel 6 haar geluksgetal
Laatste vraag weet iedereen het antwoord op, dus niemand die charlotte in kan halen. Hiermee konden ze dus wel manipuleren, een makkelijke vraag er in gooien.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:47 schreef rinardo het volgende:
1 ding is zeker , dit spel kan onmogelijk gemanupileerd worden door bb
Eens, stonden vast nog wat filmpjes klaar😉quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Laatste vraag weet iedereen het antwoord op, dus niemand die charlotte in kan halen. Hiermee konden ze dus wel manipuleren, een makkelijke vraag er in gooien.
oke , jullie hebben gelijkquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:52 schreef Kayro het volgende:
[..]
Eens, stonden vast nog wat filmpjes klaar😉
🤣🤣quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:55 schreef Monique___ het volgende:
Magisch denken heet dat lolien.. doen jonge kinderen vaak
Gaat ze volksdansen?quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:22 schreef Monique___ het volgende:
Kan iemand zijn kind laten bellen naar de klachtenlijn
Dit ziet toch niet uit:
[ afbeelding ]
Jawel hoor. Je kan zon spel waar het ook op uithoudingsvermogen aankomt, gewoon iemand een voordeel geven door die even lekker 4 weken thuis te laten aansterken/uitrusten!quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:57 schreef Ireth het volgende:
PoNspel van vorige week met Danny en Bart (die pionnen door dat doolhof loodsen) vond ik eerlijker, daar kon niet gemanipuleerd worden, maar hier wel, qua volgorde en soorten vragen. Als de bewoners nu zelf een kaart met vraag hadden moeten trekken uit een bak was het "eerlijker" geweest.
Komaan zeg. Eerlijk verlopen ? Bart is fel verzwakt na 2 maanden in dat huis; Danny had hier echt wel een voordeelquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:57 schreef Ireth het volgende:
PoNspel van vorige week met Danny en Bart (die pionnen door dat doolhof loodsen) vond ik eerlijker, daar kon niet gemanipuleerd worden, maar hier wel, qua volgorde en soorten vragen. Als de bewoners nu zelf een kaart met vraag hadden moeten trekken uit een bak was het "eerlijker" geweest.
Welke zaterdag is enkel de vraag....quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:05 schreef Monique___ het volgende:
Bart gaat zaterdag een laffe lauwe vleeskroket uit de muur trekken bij een tankstation.. hij gaat stoppen tot ie er eentje heeft
en een Baco en een ijs
quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:59 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Jawel hoor. Je kan zon spel waar het ook op uithoudingsvermogen aankomt, gewoon iemand een voordeel geven door die even lekker 4 weken thuis te laten aansterken/uitrusten!
Ik heb het over manipulatie tijdens, niet voorafquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:04 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Komaan zeg. Eerlijk verlopen ? Bart is fel verzwakt na 2 maanden in dat huis; Danny had hier echt wel een voordeel
quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:46 schreef Monique___ het volgende:
@:kayro :
[ afbeelding ]Who the fuck is Rambo, when you have Bart ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je van Ali ook zeggen... Ik zweer het u hé maat, er gaat vandaag iets gebeuren, snapt-geu.. ik zweer het echt.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
die denkt niet verder na![]()
Nou hup hup gooi die oud bewoners er in.. hebben we dat ook weer gehad
jasonhet begint elke week met lotje.. ELKE week begint het bij haar.. elke week zegt ze wat.. tuurlijk komt het uit wat ze zegt, 100 voorspellingen doet ze.. iedere dag wel 5.. komt iets van uit
nou nogal....eerste seizoen zaten we bijna aan de duizend topics. Nu gaan we de 500 nog niet halen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:42 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Tja, het is wel eens anders geweest hier
Valt ook weinig meer te cossen er gebeurd al dagen niet echt ietsquote:
Dat bedoel ik dus. Het is niet echt iets op de streams vergeleken met andere jaren is dit wel de slechtsteBB everquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:47 schreef engine het volgende:
Lindsey heeft een gevoel.
Jolien gilt omdat de camera's haar volgen als ze aan het neuspeuteren is.
Lindsey brabbelt nog wat. Kan er weinig van maken.
Nja het is wel jammer. Ik volg nu twee RLS'en die allebei stil liggenquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt ook weinig meer te cossen er gebeurd al dagen niet echt iets
Ik herinner mij die ene week 7873 keer aan het zeggen was "joepie volgende week is het love-week".. het werkte zo op mijn zenuwen dat het om de 5 seconden weer dat gezeur over love-week was.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:19 schreef Kayro het volgende:
Nu charlotte en haar honderden voorspellingen 🔮🪄
Ja wat mij betreft wel. Deze mensen kunnen mij gewoon niet echt boeien. Maar ik vind de opzet van het programma dit jaar eigenlijk wel prima dus het is echt de groep zelf die gewoon heel erg saai is (wat er van overgebleven is). Het had er met bijvoorbeeld Chiara en Michelangelo erbij heel anders uit gezien.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Het is niet echt iets op de streams vergeleken met andere jaren is dit wel de slechtsteBB ever
Het is wel heel veel en lang SL en ook met `MA er in gebeurde er vorige week weinigquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wat mij betreft wel. Deze mensen kunnen mij gewoon niet echt boeien. Maar ik vind de opzet van het programma dit jaar eigenlijk wel prima dus het is echt de groep zelf die gewoon heel erg saai is (wat er van overgebleven is). Het had er met bijvoorbeeld Chiara en Michelangelo erbij heel anders uit gezien.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Komt door haar te korte buikspieren, dat gaat trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |