Laten we niet overdrijvenquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:09 schreef tong80 het volgende:
Ik mag niet echt oordelen als hoogbegaafde.
Oh ja, humor is verboden hier. Politiek is een ernstige zaak. Althans........quote:
Je onderschrijft m'n vraag perfect. Proost. En mooie wedstrijd. Dat de dikste boer moge winnen.quote:
Psv is toch uitgeschakeld?quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je onderschrijft m'n vraag perfect. Proost. En mooie wedstrijd. Dat de dikste boer moge winnen.
Deze begrijp ik niet. Net zoals ik BoneThugs niet snap.quote:
Owquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze begrijp ik niet. Net zoals ik BoneThugs niet snap.
Wat bedoel jequote:
Als ik me niet vergis stemde jij altijd pvda of spquote:
Het is PvdA en SP. Maar wat bedoel je met "zelfs" Als rechtse kutmod moet je toch het antwoord paraat hebben.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:02 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis stemde jij altijd pvda of sp
Wat snap je niet?quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:09 schreef tong80 het volgende:
Ik mag niet echt oordelen als hoogbegaafde. Heb echter wel een groot inlevingsvermogen. Maar deze verkiezingen gaan zelfs dit genie boven de pet.
'We pikken het niet langer.'
'Het is één pot nat.'
'Al dat gedoe met die stikstof.'
'Zonder de boer geen eten.'
'Laat ze zelf bezuinigen.'
'Ze zegt wat wij denken.'
'Ze komt op voor de gewone Nederlander.'
[ afbeelding ]
Bij hoogbegaafden, niet Tongquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je zo hoogbegaafd was. Dan zou je weten dat alcohol niet zo goed is voor je lichaam en al gelang gestopt zijn met drinken.
Een opmerking over Tongs drinkgedrag als mod is niet gewenst.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je zo hoogbegaafd was. Dan zou je weten dat alcohol niet zo goed is voor je lichaam en al gelang gestopt zijn met drinken.
'Ze lijkt op ons.'quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:09 schreef tong80 het volgende:
Ik mag niet echt oordelen als hoogbegaafde. Heb echter wel een groot inlevingsvermogen. Maar deze verkiezingen gaan zelfs dit genie boven de pet.
'We pikken het niet langer.'
'Het is één pot nat.'
'Al dat gedoe met die stikstof.'
'Zonder de boer geen eten.'
'Laat ze zelf bezuinigen.'
'Ze zegt wat wij denken.'
'Ze komt op voor de gewone Nederlander.'
Ze lijkt helaas inderdaad op de gemiddelde 40+ vrouw van Nederland (vooral op het platteland).quote:
Zeg dat tegen Francis Bacon, Socrates, George Best, Herman Brood en Remco Campert. Andere talentlosen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heerlijk op z'n BBB's populistisch. Je bevestigt de urgentie van m'n vraag.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:28 schreef phpmystyle het volgende:
Wat geeft TS het recht als uitkeringstrekker met overgewicht zo te oordelen over mensen die hem in leven houden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |