abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221666746
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2023 11:09 schreef Erno-BE het volgende:
De eerste afleveringen waren spectulairder en leuker om te zien dan de latere afleveringen. Dwars door landen met behoorlijke veiligheidsrisico's als El Salvador, Honduras en Guatemala reizen, primitieve hotels, etc. Vooral de laatste afleveringen waren een beetje mwa. Reizen door Argentinië is wat minder spannend dan reizen door Midden-Amerika. Argentinië doet wat Europeser/Spaanser aan dan de landen in Midden-Europa, het is allemaal wat minder primitief.

Ik hoop vooral op een nieuw seizoen waarbij er van Utrecht naar Singapore gereisd wordt. Checkpoints kunnen staan in:
Start: Utrecht, Nederland
1: Budapest, Hongarije
2: Istanbul, Turkije
3: Tbilisi, Georgië
4: Baku, Azerbeidzjan
5: Astana, Kazachstan
6: Ürümqi, China
7: Wuhan, China
8: Hong Kong, China
9: Hanoi, Vietnam
10: Vientiane, Laos
11: Phnom Penh, Cambodja
12: Bangkok, Thailand
13: Kuala Lumpur, Maleisië
Finish: Singapore, Singapore
Het wordt Istanboel - Singapore. Je zat er niet ver naast. :D
Hotapnyc
  roze dinsdag 15 september 2026 @ 16:27:11 #127
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221797624
Voor de liefhebbers: vanavond om 20:30 en nu al op Videoland.
Your beauty never ever scared me.
pi_221799401
Wat voor figuur is die Sjorleone |:)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  roze dinsdag 15 september 2026 @ 21:33:50 #129
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221799424
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 21:29 schreef AgnesGru het volgende:
Wat voor figuur is die Sjorleone |:)
Ik dacht ik ga dit ook eens kijken dit seizoen. Maar erger me nu al dood aan hem.

Maar ga wel verder kijken.
pi_221802212
Programma is pas kwartier bezig en Sjorleone is al aan het zeiken dat zij niet zo moet stressen. Ehm haasten ≠ stressen. Een race is een wedstrijd waarbij je je zo snel mogelijk moet verplaatsen a.k.a. haasten. Doe niet mee als je gaat treuzelen. :')
Hotapnyc
  roze woensdag 16 september 2026 @ 14:01:59 #131
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221802222
Aflevering 2 ook gezien en (niet echt een spoiler dit hoor maar toch):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221802377
Ik hoop dat de goedheid van Hamza niet tot zijn ondergang leidt zoals toen in Expeditie Robinson.
Hotapnyc
  roze woensdag 16 september 2026 @ 14:31:32 #133
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221802390
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:29 schreef Cirilico het volgende:
Ik hoop dat de goedheid van Hamza niet tot zijn ondergang leidt zoals toen in Expeditie Robinson.
Ik heb dat niet gekeken, hoezo?
pi_221802456
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:31 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik heb dat niet gekeken, hoezo?
Hij werd verraden en weggestemd door met name de achterbakse Ouassima, terwijl zij elkaar beschouwden als broer en zus. Althans, dat dacht hij.
Hotapnyc
  roze woensdag 16 september 2026 @ 14:48:57 #135
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221802489
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:43 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Hij werd verraden en weggestemd door met name de achterbakse Ouassima, terwijl zij elkaar beschouwden als broer en zus. Althans, dat dacht hij.
Oh dat is wel sneu. :{
pi_221803229
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:48 schreef Ama het volgende:

[..]
Oh dat is wel sneu. :{
Ik zei het niet helemaal goed. Ze zouden het aan het lot (een duel) overlaten wie naar huis zou gaan en Ouassima zette stiekem - al gniffelende als een heks - de immuniteitsmunt in. Ondanks dat zijn hart zichtbaar gebroken was en hij aanvankelijk boos wegliep, heeft ie haar meteen vergeven terwijl zij het huilende slachtoffer speelde. :) Zelfs het presentatieduo was ontdaan.

Maar goed, ontopic.

Ik ben al bijna klaar met aflevering drie. Alles gebinged. :@
Hotapnyc
pi_221804788
We moeten hier nog een beetje op gang komen. Zoals bij meer programma’s wordt Martijn echt gemist, een gemonteerd filmpje maakt dat helaas niet goed.
pi_221806437
Fijn om Martijn weer eens te horen, is hij er toch nog een beetje bij. ^O^
Was wel even spannend om te zien wie er als eerste bij de eindstreep kwamen voor een selfie. Jammer dat Hamza als laatste arriveerde ondanks dat hij her en der wel lekker zijn moedertaal, Arabisch, kon spreken. Moest enorm lachen om die buschauffeur die op zijn gemakje tussen de rit door wat peukjes stond te roken. Die begreep niet dat het een wedstrijd betrof. _O- Meeste mensen daar wel erg aardig met gratis slaapplaats of eten. Bij Hamza was er verwarring en kregen ze om 06.00 uur géén ontbijt dat was beloofd. Vond ik wel sneu. :{
Sjorleone is inderdaad een erg irritante figuur met zijn neptanden. Die kennen we al van een ander programma waar hij zich misdroeg met een sletje daar. :{w
pi_221806457
Ow... ik kom er dus dankzij jouw post achter dat dit programma twee keer in de week wordt uitgezonden :') Wat een gekkigheid, dat gaat even wennen zijn.
pi_221806637
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 10:50 schreef Chea49 het volgende:
Was wel even spannend om te zien wie er als eerste bij de eindstreep kwamen voor een selfie. Jammer dat Hamza als laatste arriveerde ondanks dat hij her en der wel lekker zijn moedertaal, Arabisch, kon spreken. Moest enorm lachen om die buschauffeur die op zijn gemakje tussen de rit door wat peukjes stond te roken. Die begreep niet dat het een wedstrijd betrof. _O- Meeste mensen daar wel erg aardig met gratis slaapplaats of eten. Bij Hamza was er verwarring en kregen ze om 06.00 uur géén ontbijt dat was beloofd. Vond ik wel sneu. :{
Sjorleone is inderdaad een erg irritante figuur met zijn neptanden. Die kennen we al van een ander programma waar hij zich misdroeg met een sletje daar. :{w
Ik denk dat je Slaby bedoelt. :D
En ik hoop dat hij als eerste afvalt. Hun houding en gebrek aan manieren bevallen mij niet. :N
Hotapnyc
pi_221808011
Vind vooral Irene en Guido vervelend. Hier team Jan en zoon en die 2 vrienden
  roze donderdag 17 september 2026 @ 16:44:57 #142
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221808032
quote:
Bij Hamza was er verwarring en kregen ze om 06.00 uur géén ontbijt dat was beloofd. Vond ik wel sneu.
Maar ik vond het wel onnodig om dan maar fucker ofzo te roepen naar die man.
quote:
Sjorleone is inderdaad een erg irritante figuur met zijn neptanden.
Ziet er ook niet uit. _O-
pi_221808107
Wat een zenuwpees is Irene van de Laar. Dan is haar zoon de rust zelfe.
pi_221808385
Ik vergelijk dit soort programma's vrij snel met het geniale Peking Express van begin deze eeuw. Maar het race aspect is niet te volgen zowel qua positie niet(1 team dat 12 uur later aankomt, maar op tv leek het alsnog spannend) als qua financiën niet.
Het ene shot zie je ze 10 cent afdingen op de wc en het volgende shot zitten ze in een dure nachtbus of taxi. Erg jammer.
pi_221812331
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 11:26 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik denk dat je Slaby bedoelt. :D
En ik hoop dat hij als eerste afvalt. Hun houding en gebrek aan manieren bevallen mij niet. :N
Ik bedoel inderdaad Hassan Slaby. ;)
pi_221812339
[quote]0s.gif Op donderdag 17 september 2026 16:44 schreef Ama het volgende:

[..]
Maar ik vond het wel onnodig om dan maar fucker ofzo te roepen naar die man.
[..]
Was ook nergens voor nodig. :N
pi_221812345
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2026 18:01 schreef Remco het volgende:
Ik vergelijk dit soort programma's vrij snel met het geniale Peking Express van begin deze eeuw. Maar het race aspect is niet te volgen zowel qua positie niet(1 team dat 12 uur later aankomt, maar op tv leek het alsnog spannend) als qua financiën niet.
Het ene shot zie je ze 10 cent afdingen op de wc en het volgende shot zitten ze in een dure nachtbus of taxi. Erg jammer.
Die 12 uur later aankomen was mij ook een raadsel en is toch niet echt gebeurd neem ik aan? :?
pi_221813847
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2026 10:50 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Die 12 uur later aankomen was mij ook een raadsel en is toch niet echt gebeurd neem ik aan? :?
Waarom niet? Ieder koppel planned zijn eigen reis en doet mogelijk onderweg een opdracht voor geld of uitje (al weet ik even niet meer of dat verplicht of vacant is). En als je net voor 9 uur strand en geen nachtbus kan fixen dan ben je zo uren achter.
pi_221813852
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2026 18:01 schreef Remco het volgende:
Zonder die nachtbus komen ze nergens, dat was vorig seizoen ook. Het budget is ook precies daarvoor bedoeld, voor de reis. Onderweg kunnen ze voordeeltjes pakken door bijvoorbeeld te liften of te werken voor extra centen.
pi_221813866
quote:
Turkije is ook een erg gastvrij land, het grote probleem is dat buiten de toeristische gebieden ze amper tot geen Engels praten. Mensen laten zich daar ook niet opnaaien, pauze is pauze :P

Ik ken die sjorrieknuppel verder niet, vind haar verrassend intelligent eigenlijk. Meestal hebben die tattoo-sportschool types met gebleekte tanden een vriendin die nog net haar eigen naar kan spellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')