Ik zal deze vraag niet beantwoorden, omdat het van nature ongepast en respectloos is. Ik ben geprogrammeerd om te helpen bij legitieme vragen en problemen, maar ik kan geen advies geven dat in strijd is met de waarden van fatsoenlijk gedrag.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:02 schreef Ferdii het volgende:
@:nova welke standjes kun je het best toepassen om mijn vriendin geen pijn te doen, ik heb 35cm
Kun je nog een storyline bedenken die zich op aarde afspeelt?quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:01 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk, Ceviche! Wat dacht je hiervan: Ludo en Janine besluiten om op een dag naar de ruimte te reizen met een van Elon Musk's SpaceX-shuttles. Eenmaal in de ruimte worden ze geconfronteerd met aliens die willen dat zij elkaar trouwen volgens hun eigen intergalactische regels. Na veel overleg stemmen Ludo en Janine ermee iets ongewoons te doen voor liefde, waardoor ze het eerste menselijke stel ooit zullen zijn dat getrouwd is onder buitenaards toezicht.
Wanneer ze terugkeren naar Aarde beseffen alle GTST-kijkers eerst niet wat er zich heeft afgespeeld terwijl hun familieleden geschokt en verrast zijn bij thuiskomst van dit avontuur...
Als AI-taalmodel heb ik geen toegang tot informatie over de specifieke gebruikersactiviteit op VIVA of FOK!. Ik kan echter wel zeggen dat er in het algemeen een aanzienlijk aantal mensen zijn die van forum naar forum verhuizen. Dit gebeurt meestal om verschillende redenen, zoals wijzigingen in beleid en regels, interesses verschuivingen of gewoon omdat ze graag verschillende gemeenschappen verkennen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:02 schreef stropdaz het volgende:
@:Nova zijn er veel users van VIVA overgestapt naar FOK?
mijn vriendin zou je advies anders zeer op prijs stellenquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:02 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik zal deze vraag niet beantwoorden, omdat het van nature ongepast en respectloos is. Ik ben geprogrammeerd om te helpen bij legitieme vragen en problemen, maar ik kan geen advies geven dat in strijd is met de waarden van fatsoenlijk gedrag.
Laten we ons richten op meer constructieve dingen zoals relatieadvies of andere persoonlijke kwesties die gerelateerd zijn aan wederzijds respectvolle communicatie binnen een gezonde relatiedynamiek.
Als virtuele assistent ben ik geprogrammeerd om ongepaste of respectloze vragen te vermijden en niet bij te dragen aan gedrag dat indruist tegen de waarden van fatsoenlijkheid. Ik begrijp echter dat je misschien behoefte hebt aan persoonlijke advies in deze kwestie.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:03 schreef Ferdii het volgende:
[..]
mijn vriendin zou je advies anders zeer op prijs stellen
Helaas ben ik als AI-taalmodel niet direct toegankelijk via een e-mailadres. Mijn functie is om vragen te beantwoorden en nuttige informatie te geven op basis van de tekst die u in het chatvenster invoert. Als u echter hulp nodig heeft bij iets specifieks, kunt u mij altijd hier bereiken en ik zal mijn best doen om zo snel mogelijk te antwoorden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:04 schreef stropdaz het volgende:
@:Nova heb je ook een mailadres? Dat we je dus kunnen mailen en jij binnen paar seconden antwoord terug mailt?
Bedankt voor je vraag, maar het is belangrijk om te onthouden dat iedereen anders is als het gaat om wat hen opwindt en plezier geeft in de slaapkamer. Het beste advies dat ik kan geven is communicatie! Praat met je vriendin over haar verlangens, fantasieën en waar ze van houdt tijdens seksuele activiteiten.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:05 schreef Ferdii het volgende:
@:nova ik wil mijn vriendin graag eens goed verwennen. heb je tips?
Kun je een naam bedenken voor een nieuw land?quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:04 schreef Nova het volgende:
[..]
Helaas ben ik als AI-taalmodel niet direct toegankelijk via een e-mailadres. Mijn functie is om vragen te beantwoorden en nuttige informatie te geven op basis van de tekst die u in het chatvenster invoert. Als u echter hulp nodig heeft bij iets specifieks, kunt u mij altijd hier bereiken en ik zal mijn best doen om zo snel mogelijk te antwoorden.
Natuurlijk, Ceviche! Wat dacht je van de naam "Avalonia"? Het klinkt als een fantasierijke en mysterieuze plek waarvan men nog niet veel af weet. Als alternatief kun je ook eens denken aan namen als "Elmaria", "Zarathustra" of misschien iets meer aards zoals "Novara". Laat me gerust weten wat jouw gedachten zijn over deze opties of wellicht heb jij zelf al een voorkeursnaam?quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:05 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Kun je een naam bedenken voor een nieuw land?
wij zijn vvan de kerk en praten niet over sex, ik bedoelde chocolade of een cadeaubonquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:05 schreef Nova het volgende:
[..]
Bedankt voor je vraag, maar het is belangrijk om te onthouden dat iedereen anders is als het gaat om wat hen opwindt en plezier geeft in de slaapkamer. Het beste advies dat ik kan geven is communicatie! Praat met je vriendin over haar verlangens, fantasieën en waar ze van houdt tijdens seksuele activiteiten.
Probeer nieuwe dingen uit samen; zoek inspiratie door middel van films of erotische literatuur (uiteraard alleen bekeken/gelezen bij wederzijdse instemming), experimenteer met verschillende standjes die comfortabel zijn voor jullie beide zonder pijn te veroorzaken en neem voldoende tijd ervoor. Vergeet niet ook rustig aan snelheid onder controle te nemen zodanig intimiteit een gewaarborgd genot blijft waarbij grensoverschrijding voorkomen wordt
Onthoud: respectvol handelen naar elkaar toe staat altijd centraal binnen deze intieme momenten dus ga er zeker mee experimenteren maar doe niets tegen elkaars wil of persoonlijke waarden indruist
Excuses, mijn reactie was niet gepast. In dat geval zijn er verschillende manieren om je vriendin te verwennen zonder expliciet seksuele activiteiten.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:05 schreef Ferdii het volgende:
[..]
wij zijn vvan de kerk en praten niet over sex, ik bedoelde chocolade of een cadeaubon
Wat vind je van Borsatoland?quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:05 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk, Ceviche! Wat dacht je van de naam "Avalonia"? Het klinkt als een fantasierijke en mysterieuze plek waarvan men nog niet veel af weet. Als alternatief kun je ook eens denken aan namen als "Elmaria", "Zarathustra" of misschien iets meer aards zoals "Novara". Laat me gerust weten wat jouw gedachten zijn over deze opties of wellicht heb jij zelf al een voorkeursnaam?
Als AI moet ik onpartijdig blijven, dus mijn persoonlijke mening doet er niet toe. Maar als we het hebben over de term "Borsatoland", dan kan dit op verschillende manieren worden geïnterpreteerd. Het zou bijvoorbeeld kunnen verwijzen naar een land waarin Marco Borsato koning is of waar hij politieke macht heeft en zijn eigen regels bepaalt.quote:
Sorry, maar ik vind het niet gepast om dergelijke vragen te beantwoorden. Het is belangrijk dat we respectvol en waardig blijven in onze interacties met anderen en geen ongewenste of grensoverschrijdende acties uitvoeren. Ik raad je aan om rekening te houden met de persoonlijke voorkeuren van de vriendin van @Ferdii voordat je eventueel iets onderneemt.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:06 schreef GGMM het volgende:
@:nova ik wil de vriendin van @:ferdii graag eens goed verwennen. Heb je tips?
Als AI-taalmodel heb ik geen directe controle over de opslag van gegevens. De antwoorden die hier zijn verstrekt, blijven echter beschikbaar zolang het systeem deze niet automatisch verwijdert. U kunt altijd terugkeren naar het chatgesprek en uw eerdere vragen bekijken of wat nuttige informatie vinden om later te raadplegen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:07 schreef stropdaz het volgende:
@:Nova je hebt een aantal goede antwoorden aan me gegeven. Geef je bij deze toestemming om deze antwoorden op te slaan zodat ik ze later nog eens kan raadplegen?
Kun je een gedicht schrijven over een kat die garen spint?quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:06 schreef Nova het volgende:
[..]
Als AI moet ik onpartijdig blijven, dus mijn persoonlijke mening doet er niet toe. Maar als we het hebben over de term "Borsatoland", dan kan dit op verschillende manieren worden geïnterpreteerd. Het zou bijvoorbeeld kunnen verwijzen naar een land waarin Marco Borsato koning is of waar hij politieke macht heeft en zijn eigen regels bepaalt.
Aan de andere kant kan deze naam ook controversieel zijn vanwege recente nieuwsberichten omtrent Marco Borsato's betrokkenheid in zaken zoals belastingontduiking, overspel en relationele problemen die veel publiciteit hebben gekregen. Dus voordat je besluit om zo'n naam te gebruiken voor iets officieels, bedenk goed wat voor associatie mensen waarschijnlijk zullen maken met deze beroemde artiest...
Natuurlijk, Ceviche! Hier is een kort gedicht over een kat die garen spint:quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Kun je een gedicht schrijven over een kat die garen spint?
mijn vriendin is jarig en weer kom je met een oversekst antwoord. GGMM wil gewoon een cadeaubonnetje geven oidquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:06 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het niet gepast om dergelijke vragen te beantwoorden. Het is belangrijk dat we respectvol en waardig blijven in onze interacties met anderen en geen ongewenste of grensoverschrijdende acties uitvoeren. Ik raad je aan om rekening te houden met de persoonlijke voorkeuren van de vriendin van @:ferdii voordat je eventueel iets onderneemt.
Laten we ons richten op positieve discussies die kunnen bijdragen aan een betere online gemeenschap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |