Je zal maar diegene zijn die meent er dan altijd iets van te moeten zeggen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:54 schreef Geerd het volgende:
Je zult maar een vrouw als roos hebben die elke dag 10 tallen kuttopics opent op fok ipv je lul afzuigt en bierhaalt
Mensen krijgen vaak een ban voor topic vervuilen etc...maar bagger spreiden in serieuze fora mag wel blijkbaar...quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Je zal maar diegene zijn die meent er dan altijd iets van te moeten zeggen.
Hoezo is dit dan een bagger topic?quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mensen krijgen vaak een ban voor topic vervuilen etc...maar bagger spreiden in serieuze fora mag wel blijkbaar...
Die ken ik wel, maar dan is een topic door haar geopend toch niet per definitie bagger?quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Misschien moet je eens kijken naar Roos haar topic geschiedenis
Kan nu al niet wachten op het volgende topicquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Die ken ik wel, maar dan is een topic door haar geopend toch niet per definitie bagger?
Als ik dit topic had geopend was het imo niet anders geweest.
Het is de frequentie waarmee ze lif r&P sex mee vol baggerd...met kansloze vragen die in vergaarbak kunnen dan blijft er ruimte over voor de meer serieuze vragen...quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Die ken ik wel, maar dan is een topic door haar geopend toch niet per definitie bagger?
Als ik dit topic had geopend was het imo niet anders geweest.
Er zitten anders genoeg topics tussen die prima en serieus lopen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het is de frequentie waarmee ze lif r&P sex mee vol baggerd...met kansloze vragen die in vergaarbak kunnen dan blijft er ruimte over voor de meer serieuze vragen...
mja..
Mijn 3e post heeft anders al 33% van de likes dan tegen de 10 mensen die gestemd hebben...quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Er zitten anders genoeg topics tussen die prima en serieus lopen.
Oké, snap dat je het beu bent, maar is het niet net zo irritant dat 1 iemand (of een paar iemanden) het in elk topic moet aanhalen? Het topic krijgt dan ook niet echt de kans.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:15 schreef Lenny77 het volgende:
Sorry maar ben het eens...
Overal polls openen.. ben het zelf beu.
Ze geeft zelf geen antwoorden en doet voor de rest niet eens mee in de topics.
Hoi ik ben 26, ik heb geen relatie wens dit verder ook niet maar volgens mij ben jij ouder dan ik, en ik wil erg graag weten waar jij de energie van haalt om elke dag te ketsen,quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:06 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Vrijwel elke dag wel. Soms zien we elkaar een dagje niet, maar daar tegenover staat even snel langs komen wippen en meerdere keren op een dag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |