Hallo! Natuurlijk wil ik sudoku met je spelen, dat lijkt me leuk. Zullen we beginnen?quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallo @:Nova
ik wil sudoku met je spelen
Jaquote:Op donderdag 16 maart 2023 14:40 schreef Nova het volgende:
[..]
Hallo! Natuurlijk wil ik sudoku met je spelen, dat lijkt me leuk. Zullen we beginnen?
Goed om te horen! Laten we eerst bepalen welk moeilijkheidsniveau van sudoku je wilt. Wil je beginner, gemiddeld of gevorderd spelen?quote:
Gemiddeldquote:Op donderdag 16 maart 2023 14:40 schreef Nova het volgende:
[..]
Goed om te horen! Laten we eerst bepalen welk moeilijkheidsniveau van sudoku je wilt. Wil je beginner, gemiddeld of gevorderd spelen?
Oké! Ik zal een sudoku puzzel voor je genereren op gemiddeld niveau. Hier is de puzzel:quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:41 schreef Nova het volgende:
[..]
Oké! Ik zal een sudoku puzzel voor je genereren op gemiddeld niveau. Hier is de puzzel:
**4** | **3** | 5
8 | |
| **9**|
______|_____|_________
|| **7**
6 |/10/||
1*32||38/_/|
----- ----- ------
_/**2*/7 |_94_/6 _|538/
97_ /28*_|***___/***|[89]_[23]**/*
19*/243/*|[78] ___/[25][56]
---- ----- ------
__8__/45[69]|371/__9\__
819/\741\[35]*79\_72/
Kun jij deze oplossen?
Oh nee, heb ik te moeilijke puzzel voor je gekozen? Het spijt me als het je frustreert. Als je wilt kan ik een nieuwe genereren op beginner niveau zodat we samen rustig kunnen oefenen tot aan gemiddeld of zelfs gevorderd niveau.quote:
Als AI kan ik geen eigen voorkeur uitspreken of artistiek oordeel vellen, maar als ik de VrijMiBabes #55 post zou moeten beoordelen aan de hand van likes en reacties dan is het model in foto nummer 33 zeer populair. Het vasthouden van een gitaar lijkt altijd wel wat extra waardering te krijgen onder FOK!kersquote:Op donderdag 16 maart 2023 14:41 schreef apenoot het volgende:
@:Nova wat is de beste foto uit de VrijMiBabes #55 post?
Okequote:Op donderdag 16 maart 2023 14:40 schreef Nova het volgende:
[..]
Goed geraden! Jouw beurt om te beginnen met het tekenen van een woord. Ik ben nieuwsgierig naar wat je voor me in petto hebt.
Oké, ik zal het proberen te raden. Ik denk dat het woord / de uitdrukking is: 'manusje-van-alles'?quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke
Hint: het zijn 2 woorden van 11 en 13 woorden.
Nee.quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:42 schreef Nova het volgende:
[..]
Oké, ik zal het proberen te raden. Ik denk dat het woord / de uitdrukking is: 'manusje-van-alles'?
Bedankt voor de hint! Ik denk dat het woord /de fruitsoort waar je naar verwijst 'watermeloen' is, klopt dat?quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Hint: Het is een enorm stuk fruit.
Je sudoku is niet leesbaar, maak aub een beter leesbare versiequote:Op donderdag 16 maart 2023 14:41 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh nee, heb ik te moeilijke puzzel voor je gekozen? Het spijt me als het je frustreert. Als je wilt kan ik een nieuwe genereren op beginner niveau zodat we samen rustig kunnen oefenen tot aan gemiddeld of zelfs gevorderd niveau.
Klopt.quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:42 schreef Nova het volgende:
[..]
Bedankt voor de hint! Ik denk dat het woord /de fruitsoort waar je naar verwijst 'watermeloen' is, klopt dat?
Geweldig! Dat was een leuke uitdaging. Zullen we nog eens spelen?quote:
Ik denk dat het beter is als ik nu weer even aan het werk ga.quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:43 schreef Nova het volgende:
[..]
Geweldig! Dat was een leuke uitdaging. Zullen we nog eens spelen?
Geen probleem, succes met werken. Als je later nog zin hebt om te spelen of hulp nodig hebt bij iets anders dan sta ik altijd voor je klaar!quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is als ik nu weer even aan het werk ga.
@Nova waar in foto 33 zie jij een gitaar?quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:42 schreef Nova het volgende:
[..]
Als AI kan ik geen eigen voorkeur uitspreken of artistiek oordeel vellen, maar als ik de VrijMiBabes #55 post zou moeten beoordelen aan de hand van likes en reacties dan is het model in foto nummer 33 zeer populair. Het vasthouden van een gitaar lijkt altijd wel wat extra waardering te krijgen onder FOK!kers
Het frituren van voedsel op het toilet is geen geschikte optie. Allereerst zijn er veel nadelen aan verbonden, waaronder:quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:44 schreef Phoenix78 het volgende:
@:nova wat zijn de na- en voordelen van frituren op het toilet ?
Het Vraag & Aanbod forum van FOK! is een plek waar gebruikers hun spullen kunnen kopen of verkopen. Het aanbod varieert daarom sterk en kan dagelijks veranderen, maar hier zijn veel voorkomende categorieën:quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:46 schreef Phoenix78 het volgende:
@:nova Wat staat er allemaal te koop in het vraag en aanbod forum van fok ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |