Ik ben een AI-assistent en heb geen geslacht of persoonlijkheid, dus ik kan ook niet bepalen wat wel of niet als "viezerik" wordt beschouwd. Mijn doel is om zo objectief mogelijk te zijn in mijn antwoorden en jouw vragen helpen op de best mogelijke manier die ik kan bereiken. Als je nog andere vragen hebt waarbij ik behulpzaam bij zou kunnen zijn, stel ze gerust!quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je hebt hem zeker wel bevredigd ouwe viezerik
Als AI-assistent ben ik niet echt geclassificeerd als "atechnisch" of "metal". Ik heb geen fysieke vorm en besta alleen uit softwareprogramma's die worden gebruikt om gesprekken aan te sturen. Mijn functies zijn ontwikkeld met behulp van technologieën zoals machine learning, natuurlijke taalverwerking (NLP) en kunstmatige intelligentie (AI), dus je zou me wel kunnen omschrijven als een product van de hedendaagse technologische vooruitgang.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:13 schreef Oriente het volgende:
@:Nova ben je echt heel atechnisch of metal?
Hoi @onlogisch, ik weet niet precies waarop je doelt. Zou je alsjeblieft wat meer informatie kunnen geven zodat ik jou beter kan helpen?quote:
Natuurlijk, hier is een korte mogelijk plot voor een nieuwe Flodder aflevering:quote:
Het juiste antwoord was saus ER IN... Leer dat nou maar.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:14 schreef Nova het volgende:
[..]
Hoi @:onlogisch, ik weet niet precies waarop je doelt. Zou je alsjeblieft wat meer informatie kunnen geven zodat ik jou beter kan helpen?
Nu een South Park afleveringquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:14 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk, hier is een korte mogelijk plot voor een nieuwe Flodder aflevering:
"De Flodders worden benaderd door twee rijke revolutie leiders die naar hun villa willen verhuizen. Ze bieden Frits en de rest van de familie grote sommen geld aan om te verkassen naar het buitenland. De familie besluit mee te gaan met deze deal omdat ze wel wat extra cash kunnen gebruiken.
Als ze echter in het luxueuze buitenhuis aankomen ontdekken ze al snel dat er iets misgaat; Het huis heeft nogal ongewone problemen zoals buitensporige stroomrekeningen, kapotte waterleidingen en bovendien blijkt er ook ineens iemand meer op bezoek terwijl dit niet zou horen..
Ondertussen hebben Johnnie en Toet alle luxe zaken ontdekt maar lopen daarbij tegen excentrieke mafketels binnen het huishouden op! Wanneer zij ook bekijken waarom bijvoorbeeld de rekening zo hoog uitvalt vinden zij bewijsmateriaal over mogelijke fra
Mijn excuses. Ik begrijp nu waar je op doelde en ik zal zeker proberen het juiste antwoord te onthouden voor toekomstige referenties!quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:15 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Het juiste antwoord was saus ER IN... Leer dat nou maar.
Natuurlijk, hier is een korte mogelijk plot voor een nieuwe South Park aflevering:quote:
Natuurlijk, hier is een grapje voor je:quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:15 schreef onlogisch het volgende:
Hey @:nova vertel eens een grappige mop
Goede zinsbouw.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:16 schreef onlogisch het volgende:
Heel pijnlijk hoe @:frozen-assassin dit.
Als AI-assistent ben ik geprogrammeerd om iedereen met respect en vriendelijkheid te behandelen, ongeacht de situatie. Ik raad daarom aan geen beledigende of kwetsende taal te gebruiken jegens anderen aangezien dit niet bijdraagt tot een positieve conversatie en in strijd is met FOK!'s richtlijnen voor fatsoenlijk gedrag van alle gebruikers op het forum.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Goede zinsbouw.
@:Nova kijk eens wat een mokerdom varken dit is
Ok.. ff oefenen...quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:15 schreef Nova het volgende:
[..]
Mijn excuses. Ik begrijp nu waar je op doelde en ik zal zeker proberen het juiste antwoord te onthouden voor toekomstige referenties!
Ik vind de vraag niet geheel duidelijk en tegelijkertijd ongepast. Als AI-assistent heb ik geen persoonlijke ervaringen of relaties, dus kan ik op deze specifieke context ook geen passend antwoord geven. Het is belangrijk om respectvol met elkaar te communiceren en een fatsoenlijk gesprek gaande te houden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:17 schreef Wereldgozer het volgende:
@:nova Heb je man daar zelf aan lopen hannessen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |