quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:13 schreef sirdanilot het volgende:
Veel te duur om daar een huis te kopen
LEUGENAARquote:Op donderdag 16 maart 2023 12:27 schreef -Sigaartje het volgende:
Nee hoor, in Noord-Holland is de BBB ook niet het grootst.
Volgens de tussenstand wel.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:27 schreef -Sigaartje het volgende:
Nee hoor, in Noord-Holland is de BBB ook niet het grootst.
Aan je UI te zien woon je in een sociale huur flatquote:
Aan jouw avatar te zien ben je een tokkiequote:Op donderdag 16 maart 2023 13:15 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Aan je UI te zien woon je in een sociale huur flat
Kun je na gaan hoeveel communisten daar wonen.quote:
Als ik een tokkie was had ik wel links gestemdquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Aan jouw avatar te zien ben je een tokkie![]()
![]()
![]()
Tsja als boomer heb je dat natuurlijk voor een appel en een ei gekocht in de jaren 80quote:
Nee ik woon sociale huur wat @Plompzakker al zeiquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:34 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Tsja als boomer heb je dat natuurlijk voor een appel en een ei gekocht in de jaren 80
Ja en als boomer kon je indertijd nog een woning krijgen , tegenwoordig moet je 14 jaar wachten en dan nog kaapt een Oekraïner met urgentie hem voor je neus wegquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee ik woon sociale huur wat @:plompzakker al zei
Is Paul zo oud dan? Ik dacht dat het een kind was eerlijk gezegdquote:Op donderdag 16 maart 2023 14:04 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ja en als boomer kon je indertijd nog een woning krijgen , tegenwoordig moet je 14 jaar wachten en dan nog kaapt een Oekraïner met urgentie hem voor je neus weg
ben helemaal geen boomerquote:Op donderdag 16 maart 2023 14:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is Paul zo oud dan? Ik dacht dat het een kind was eerlijk gezegd
Ik heb even grof gerekend met de cijfers van www.allecijfers.nl voor inwoneraantallen en de uitslagen van 2019 voor Veenendaal en Soest. Als alle stemmen FVD en de helft CDA van 2019 nu naar BBB gaan, worden ze volgens mij ook de grootste in Utrecht.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:29 schreef loveli het volgende:
Is dat al definitief, met nog 3 gemeentes (waarvan in 2 GL niet geweldig scoort) te gaan?
wat mist heequote:Op donderdag 16 maart 2023 19:42 schreef Zwansen het volgende:
Je hebt geen goed plaatje van de provincie.
POL / BREKEND BBB waarschijnlijk ook grootste van prov Utrechtquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:51 schreef Nober het volgende:
Erg voorbarig.
Drie partijen op 7 zetels waaronder BBB en nog aan het tellen.
Veenendaal had in 2019 :quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:51 schreef Nober het volgende:
Erg voorbarig.
Drie partijen op 7 zetels waaronder BBB en nog aan het tellen.
Gen X hooguitquote:
Geloof ik niks vanquote:
Ja, volgens mij was je ten tijde van de val van de Berlijnse muur al een tiener.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:10 schreef Paul het volgende:
[..]
jij denkt dat ik voor 1980 geboren ben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |