Q.quote:
Q-tiequote:
Ik dacht vroeger dat ik er bij Kudelstaart vanaf zou pleuren maar dit geeft wel een nieuwe dimensie aan dat verhaalquote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe is het leven aldaar in het buitengebied?
Van het einde van de wereld?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat ik er bij Kudelstaart vanaf zou pleuren maar dit geeft wel een nieuwe dimensie aan dat verhaal
Correct en tevens juist!quote:
Kudelstaart klinkt wel als een gat in de aardequote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat ik er bij Kudelstaart vanaf zou pleuren maar dit geeft wel een nieuwe dimensie aan dat verhaal
Als tegenwoordig gemeentegenoot fiets ik nog wel eens in die hoek, ik zal eens zwaaien.quote:
Potverdikkie ik zie het nu. Wat een feestquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Als tegenwoordig gemeentegenoot fiets ik nog wel eens in die hoek, ik zal eens zwaaien.
Ongekend, zo'n groot feest. Ongekend.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Potverdikkie ik zie het nu. Wat een feest
De bar is open ja?quote:
Een soort sinkhole?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kudelstaart klinkt wel als een gat in de aarde
Ik heb het opgezocht en het blijkt niet eens aan de rand van de aarde te liggenquote:
Dat klopt wel aardig ja…quote:
Loopt het onder water als de dijken breken?quote:
Dichterbij dan ik dacht zelfs.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht en het blijkt niet eens aan de rand van de aarde te liggen
Ik was eerder verbaasd dat het echt bestaatquote:
Op het randje denk ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Loopt het onder water als de dijken breken?
Ik zal het achteraf gezien wel eens op borden hebben zien staan onderweg naar/van Alphen a/d Rijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik was eerder verbaasd dat het echt bestaat
Nee dat is waar ik nu woonquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Loopt het onder water als de dijken breken?
Beste plek om te zijn. Welkom terug.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 07:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vond m’n weg terug naar de krochten van het internet
Ik was er 100% van overtuigd dat het ergens in Branant zou liggenquote:
Ik wist dat er een reden was om uit bed te gaan vandaag.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Duh, het is immers al 7:00 geweest. Laat genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |