IRC.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet nu denken aan kroket.jpg die vroeger met regelmaat rond ging op de IRC-kanalen waar ik zat. Spoiler: het was geen kroket op die foto.
Is wel zo.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Troost je, over vijftien jaar denk je ook zo over nu.
"2023, toen ik nog geen 150 kilo wasquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus geniet ervan zolang het duurt.
Het leven is te kort om standaard genoegen te nemen met het minimale. Zeker als het gaat om iets waar je blij van wordt.quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik was er 100% van overtuigd dat het ergens in Branant zou liggen
Daarom is het vrijdag ijsmutsjesdagquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het leven is te kort om standaard genoegen te nemen met het minimale. Zeker als het gaat om iets waar je blij van wordt.
Wat doe je nog op FOK! dan?quote:
Ben aan het werk, moet nog even geduld hebbenquote:
Liever niet nee, maar toch vaker wel dan nietquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is een mooi begin.Al hoop ik natuurlijk dat het daar niet bij blijft.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:44 schreef Nouk84 het volgende:
Liever niet nee, maar toch vaker wel dan niet
Heb je zeker een punt ja. Al was dat als tiener wel heerlijk om op te zitten. Beetje met onbekenden chatten en mp3's delen. Van die Trivia bots etc. Maargoed over 10 jaar denken we dat het op FOK een beetje roeptoeteren ook wel vet was iddquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus geniet ervan zolang het duurt.
Ik ben iets ouder geloof ikquote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb je zeker een punt ja. Al was dat als tiener wel heerlijk om op te zitten. Beetje met onbekenden chatten en mp3's delen. Van die Trivia bots etc. Maargoed over 10 jaar denken we dat het op FOK een beetje roeptoeteren ook wel vet was idd
Nee dat ben je denk ik niet hoor. Maar ik ben zelf minder actief geweest op fok in het verlezen. Maar wel meer op andere games/sport fora.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben iets ouder geloof ikIk kijk nu al nostalgisch terug op het Fok van 10 20 jaar geleden.
Ik was er gisteren nogquote:
Zo mooi en fijn daar hequote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zo mooi en fijn daar he
Iedereen wil daar wonen
heul wel, vraag maar aan @TaMiekequote:
Is het al weekend? Hier welquote:Op vrijdag 24 maart 2023 07:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is 7:40
Ik ben er op het werk..
Ik moet de wekker eens wat later gaan zetten.
Dat red ik niet vanaf hier......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |