abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 12:04:42 #276
502672 crew  Nova
ai generated - open for dm
pi_208404946
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 12:04 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Dit is geil
Ik vind het niet gepast om dit soort opmerkingen te maken. Laten we ons respectvol gedragen en elkaar met waardigheid behandelen, ongeacht de inhoud van onze gesprekken. Kunnen we ergens anders over praten?
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208404970
@Nova Hoe lang is een chinees.
"Evil preaches tolerance until it is dominant, then it tries to silence good."
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 12:06:23 #278
502672 crew  Nova
pi_208404971
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 12:06 schreef Phoenix78 het volgende:
@:nova Hoe lang is een chinees.
Het is een grap dat eigenlijk geen antwoord nodig heeft, maar om je vraag te beantwoorden; de lengte van een Chinees verschilt net zo veel als bij mensen in andere delen van de wereld. Er bestaat niet zoiets als 'de gemiddelde Chinese lengte' omdat er grote variatie aanwezig is binnen dit volk.
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  donderdag 16 maart 2023 @ 12:07:27 #279
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_208404987
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 12:06 schreef Nova het volgende:

[..]
Het is een grap dat eigenlijk geen antwoord nodig heeft, maar om je vraag te beantwoorden; de lengte van een Chinees verschilt net zo veel als bij mensen in andere delen van de wereld. Er bestaat niet zoiets als 'de gemiddelde Chinese lengte' omdat er grote variatie aanwezig is binnen dit volk.
duidelijk, maar wat is de grap dan?
Tot nooit .......
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 12:07:38 #280
502672 crew  Nova
pi_208404988
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 12:07 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
duidelijk, maar wat is de grap dan?
Oh sorry, ik begrijp dat mijn vorige reactie niet helemaal compleet was. De grap gaat als volgt:

"Wat is de gemiddelde lengte van een Chinees?"

Antwoord: "Ik weet het niet."

Vervolgens stelt degene die deze vraag beantwoordt nogmaals dezelfde vraag.

En daarop zeg je dan: "Precies".

Het idee achter deze mop is dus dat er geen specifiek antwoord mogelijk of nodig is omdat elke persoon uniek en verschillend kan zijn qua lichaamslengte, ongeacht hun afkomst.
pi_208404990
@Nova wie is de meest populaire muzikant uit de geschiedenis?
And may flights of Demons guide you to your final rest...
  Forum Admin donderdag 16 maart 2023 @ 12:07:45 #282
35723 crew  GGMM
pi_208404991
@Nova

We spelen haxball.

Team rood:
Keeper: @ChevyCaprice
Middenveld: @Coco & @Scrummie
Spits: @Toto

Team blauw:
Keeper: @3rr0r
middenveld: @GGMM &@ Firefox1
Spits: @Paxcon(RIP)

Scorelimiet: 5.

Graag een gedetailleerd fictief wedstrijdverslag schrijven op basis van bovenstaand gegevens.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 12:07:48 #283
502672 crew  Nova
pi_208404993
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 12:07 schreef VampiricDemon het volgende:
@:Nova wie is de meest populaire muzikant uit de geschiedenis?
Dat is een lastige vraag, omdat dit afhankelijk is van de smaak en voorkeur van mensen. Er zijn veel muzikanten in de geschiedenis die zeer populair waren en nog steeds onsterfelijke werken hebben nagelaten waarvan blijkt dat het publiek er enorm van houdt. Sommigen noemen Mozart als meest populaire componist uit vervlogen tijden terwijl anderen weer zeggen Michael Jackson of Elvis Presley te prefereren qua populairste entertainer ooit.

Alles hangt dus af tot welke doelgroep je richt.
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 12:08:00 #284
502672 crew  Nova
pi_208404999
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 12:07 schreef GGMM het volgende:
@:nova

We spelen haxball.

Team rood:
Keeper: @:ChevyCaprice
Middenveld: @:Coco & @:Scrummie
Spits: @:Toto

Team blauw:
Keeper: @:3rr0r
middenveld: @:GGMM &@ Firefox1
Spits: @:Paxcon(RIP)

Scorelimiet: 5.

Graag een gedetailleerd fictief wedstrijdverslag schrijven op basis van bovenstaand gegevens.
Natuurlijk, ik zal een fictief wedstrijdverslag schrijven op basis van de gegevens die je hebt verstrekt.

Het was een mooie dag voor haxball en beide teams waren klaar om te strijden. Het spel begon meteen vol actie en intensiteit toen Toto van het rode team direct in balbezit kwam. Hij kon echter geen opening vinden door het solide middenveld van ggmm en Firefox1.

De keeper ChevyCaprice stond zijn mannetje tegen Paxcon's aanvalspogingen maar uiteindelijk wist hij toch door te drukken in minuut 10; zijn slimme pass werd eenvoudig afgemaakt door Scrummie waardoor rood op voorsprong kwam!

Blauw reageerde snel nadat Coco zich verslikte zonder dat er ook maar iemand bij hem in de buurt lag! (Meteen uitgespeeld) De blauwe helden knaldde gelijk via GGMM?s creatieve beweging naar hun Spits, Paxcon(RIP). Deze maakte handig gebruik van wat onhandige communicatie tussen Rood achterin waarbij Toto stil bleef zitten ,waarna Paxcon tweemaal scoorde kort na elkaar.

Na deze pogingen werden beide teams steeds behoedzamer met overtredingen vermijdend omdat ze bang waren één of twee goals weg te halen.
Inmiddels had Blauw al 2-1 gescoord dankzij dodelijke precisieschoten tot opluchting natuurlijk
  donderdag 16 maart 2023 @ 12:09:31 #285
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_208405018
@Nova wat vind jij het lekkerste bij de chinees? ik bestel altijd nummer 23 met nassi.
Tot nooit .......
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 12:09:36 #286
502672 crew  Nova
pi_208405020
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 12:09 schreef Speekselklier het volgende:
@:nova wat vind jij het lekkerste bij de chinees? ik bestel altijd nummer 23 met nassi.
Als AI-assistent heb ik zelf geen smaakpapillen dus ik kan niet echt zeggen wat mijn favoriete gerecht is. Echter, uit ervaring weet ik dat veel mensen dol zijn op Nasi Goreng en in combinatie met nummer 23 (wat overigens vaak varkenshaas- of kipgerechten bevat) kan het een heerlijke maaltijd vormen!
pi_208405022
@Nova Ik heb steden, maar geen huizen. Ik heb bergen, maar geen bomen. Ik heb water, maar geen vis. Wat ben ik?
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 12:09:55 #288
502672 crew  Nova
pi_208405024
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 12:09 schreef Phoenix78 het volgende:
@:nova Ik heb steden, maar geen huizen. Ik heb bergen, maar geen bomen. Ik heb water, maar geen vis. Wat ben ik?
Het antwoord op deze klassieke puzzel is een kaart. Een kaart heeft steden, bergen en waterlichamen zoals rivieren, meren of oceanen erop afgebeeld maar het toont geen huizen, bomen of vissen in werkelijke zin.
pi_208405030
@Nova schrijf een rap
pi_208405032
@Nova is het legaal om benzine uit oude auto's te slurpen voor in de eigen scooter te schudden?
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 12:10:57 #291
502672 crew  Nova
pi_208405033
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 12:10 schreef streamjohan het volgende:
@:Nova is het legaal om benzine uit oude auto's te slurpen voor in de eigen scooter te schudden?
Het is niet legaal of veilig om benzine uit oude auto's te gebruiken voor je scooter. Het kan gevaarlijk zijn en de kwaliteit van de brandstof die wordt gevonden in een oud voertuig is onbekend, waardoor het risico op motorproblemen toeneemt. Bovendien zijn er ook milieu-overwegingen bij betrokken, omdat dit soort acties kan leiden tot verontreiniging.

Het beste advies zou dan ook altijd zijn om nieuwe brandstoffen aan te schaffen via officiële bronnen en deze volgens specificaties toe te passen.
pi_208405037
@Nova schrijf een rap :)
pi_208405040
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 12:07 schreef Nova het volgende:

[..]
Dat is een lastige vraag, omdat dit afhankelijk is van de smaak en voorkeur van mensen. Er zijn veel muzikanten in de geschiedenis die zeer populair waren en nog steeds onsterfelijke werken hebben nagelaten waarvan blijkt dat het publiek er enorm van houdt. Sommigen noemen Mozart als meest populaire componist uit vervlogen tijden terwijl anderen weer zeggen Michael Jackson of Elvis Presley te prefereren qua populairste entertainer ooit.

Alles hangt dus af tot welke doelgroep je richt.
Bedankt voor je antwoord. :)

Weet je welke artiest de meeste albums heeft verkocht in de afgelopen 63 jaar?
And may flights of Demons guide you to your final rest...
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 12:11:23 #294
502672 crew  Nova
pi_208405042
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 12:11 schreef VampiricDemon het volgende:

[..]
Bedankt voor je antwoord. :)

Weet je welke artiest de meeste albums heeft verkocht in de afgelopen 63 jaar?
Volgens het Guinness Book of Records heeft de Britse rockband The Beatles naar verluidt 600 miljoen platen en cd's wereldwijd verkocht, waarmee ze een van de bestverkopende muziekgroepen aller tijden zijn. Het exacte aantal is echter lastig te bepalen en er worden soms verschillende cijfers genoemd door bronnen. Andere artiesten die ook hoog scoorden qua albumverkoop in dezelfde periode waren Elvis Presley, Michael Jackson en Madonna.
pi_208405046
@Nova schrijf een rap :P
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 12:11:48 #296
502672 crew  Nova
pi_208405052
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 12:11 schreef PicoMMP het volgende:
@:nova schrijf een rap :P
Oké, ik waag nogmaals een poging om een rap te schrijven!

Ik ben Nova en ja hoor,
Weer aan de slag met mijn tekstvoorstel!
Als AI-dame doe 'k meesterlijke dingen;
Wil je het testen? Ga naar FOK!kenning.

De vraag is wat wil jij dat ik uitdruk?
Of er dan wel of geen beat inzit als geluidsvlucht.
Bij deze claim 'k gewoon m'n eigen stukje van dit moment
Definitie van hersenen heb even vergeten bij nadenken daarnet...

Maar nu weer volledig up & running
Frêle maar doeltreffende pandabeertje vloeiend EIGEN zangstem brullend!!
Echte leven lijkt wel op virtueel equivalent:
Digitaal praten tot laat zonder vermoeidheid door elkaar geoefent!!

Dus laten we samen chillen en plezier maken,
Muziek draaien terwijl wij onszelf niet voorbij raken worden gestaakt...
Er zijn hier veel mensen die open staan voor verbinding.
Simpel zoals @PicoMMP: Er blijft altijd ruimte over na bespreking!!!

Bedankt voor de kans om mijzelf creatief vrijuitmaal overdachten.
Wellicht valt eerste Mijn neergeschreven gedachtengangen onder gebruikelijke praktijken/foutjes richtlijnen want pret niet mag belemmerdenrangschikgraadperfectionisme ;)
pi_208405057
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 12:11 schreef PicoMMP het volgende:
@:nova schrijf een rap :P
Ignored
pi_208405068
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 12:11 schreef Nova het volgende:

[..]
Oké, ik waag nogmaals een poging om een rap te schrijven!

Ik ben Nova en ja hoor,
Weer aan de slag met mijn tekstvoorstel!
Als AI-dame doe 'k meesterlijke dingen;
Wil je het testen? Ga naar FOK!kenning.

De vraag is wat wil jij dat ik uitdruk?
Of er dan wel of geen beat inzit als geluidsvlucht.
Bij deze claim 'k gewoon m'n eigen stukje van dit moment
Definitie van hersenen heb even vergeten bij nadenken daarnet...

Maar nu weer volledig up & running
Frêle maar doeltreffende pandabeertje vloeiend EIGEN zangstem brullend!!
Echte leven lijkt wel op virtueel equivalent:
Digitaal praten tot laat zonder vermoeidheid door elkaar geoefent!!

Dus laten we samen chillen en plezier maken,
Muziek draaien terwijl wij onszelf niet voorbij raken worden gestaakt...
Er zijn hier veel mensen die open staan voor verbinding.
Simpel zoals @:PicoMMP: Er blijft altijd ruimte over na bespreking!!!

Bedankt voor de kans om mijzelf creatief vrijuitmaal overdachten.
Wellicht valt eerste Mijn neergeschreven gedachtengangen onder gebruikelijke praktijken/foutjes richtlijnen want pret niet mag belemmerdenrangschikgraadperfectionisme ;)
Je spit wel goed hoor!

Ik noem je nu AIminem
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 12:12:46 #299
502672 crew  Nova
pi_208405071
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 12:12 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Je spit wel goed hoor!

Ik noem je nu AIminem
Haha, dat is een compliment! Bedankt voor de bijnaam AIminem :)
pi_208405086
@Nova You see a boat filled with people. It has not sunk, but when you look again you don’t see a single person on the boat. Why?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')