Owh ja. Brrrrr..quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben he.
Ik ben niet voor niks Team Kyle Busch
Emmen is niet echt representatief voor heel Drenthe.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:28 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Drenthe wordt een monsterscore voor BBB
Ditquote:
Grappig, 30 jaar voornamelijk rechts levert een BBB die rechts is op. Je zou bijna gaan afvragen of mensen niet gewoon ontstellend dom zijn om telkenmale weer op rechts te stemmen wat dan blijkbaar niet kan leveren wat ze willen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Makkelijk coalitie bouwen. Gewoon lekker rechts.
yup, tis een stad. rest van drenthe gaat richting 50% BBBquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Emmen is niet echt representatief voor heel Drenthe.
Nou.. ik kan wel raden hoe Hoogeveen, Midden drenthe, Veeningen, Coevorden stemtquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Inderdaad in de rest gaan ze nog hoger scoren, uitzondering Assen Hogeveen en Meppelquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen idee hoe rechts BBB is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Grappig, 30 jaar voornamelijk rechts levert een BBB die rechts is op. Je zou bijna gaan afvragen of mensen niet gewoon ontstellend dom zijn om telkenmale weer op rechts te stemmen wat dan blijkbaar niet kan leveren wat ze willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |