quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Jawel hoor, veel gays kunnen best normaal zijn. Deze niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]vind jij gays niet normaal? Niet zo openminded van je
Apart. Nooit opgevallen. Hoor je het vandaag ook?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Ik hoor heel vaak bij dit programme een hoge piep op de achtergrond, alsof de glazen resoneren of zo. Hebben ,eer mensen dit? Ik vind het heel vreemd en het valt me niet altijd op.
Misschien vond ze hem echt erg leukquote:
Als ze duidelijk opzoek is naar een papa in plaats van een partner dan tsja,quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
80% van mannen wijst d'r af zodra ze zegt al een kind te hebben. Dus goed dat ze 'm vast waarschuwt.
Niet opgevallenquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:07 schreef NoCigar het volgende:
Ik hoor heel vaak bij dit programme een hoge piep op de achtergrond, alsof de glazen resoneren of zo. Hebben ,eer mensen dit? Ik vind het heel vreemd en het valt me niet altijd op.
Krijg sterk de indruk dat ze vooral heel erg een stiefpapa zocht.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien vond ze hem echt erg leuk
Ik denk de vaatwasserquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:07 schreef NoCigar het volgende:
Ja, net even. Maar nu weer niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Apart. Nooit opgevallen. Hoor je het vandaag ook?
Dit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Als ze duidelijk opzoek is naar een papa in plaats van een partner dan tsja,
Ah ok, het was meer de "natuurlijk " daardoor leek het alsof gays nooit normaal zijn. Terwijl jij altijd zo'n openminded indruk maaktquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jawel hoor, veel gays kunnen best normaal zijn. Deze niet.
Jij denkt dat het kind steeds bij opa en oma gaat de komende tien jaar als je iets gaat doen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:07 schreef wuuht het volgende:
Waarom gaat die gast ervanuit dat hij voor haar kind moet zorgen?
Dankjewel.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ok, het was meer de "natuurlijk " daardoor leek het alsof gays nooit normaal zijn. Terwijl jij altijd zo'n openminded indruk maakt
Met een tropenhelm.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Deze Aziaat oogt meer als een trauma arts ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |