erik nog meer die moet nog langer blijven werkenquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:58 schreef puzziepie het volgende:
Bern ziet 'zijn geld' weer minder worden
raar want ik zie niks op haar insta staanquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:58 schreef cinsan het volgende:
op fb staat een screenshot van mexx haar insta , ik kan en mag niks zeggen
zij of jij niet ?quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:58 schreef cinsan het volgende:
Bern nog langer dan Erik ,quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
erik nog meer die moet nog langer blijven werken
Arme man, op zijn leeftijd, dat kan toch niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
erik nog meer die moet nog langer blijven werken
En die is gewoon openbaar ookquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
raar want ik zie niks op haar insta staan
Loesoeeeeeeequote:Op woensdag 15 maart 2023 19:03 schreef woxxel het volgende:
Ik ben de hele dag weg geweest.
Wat is er met Martin?
Jij bent terug, Martin is wegquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:03 schreef woxxel het volgende:
Ik ben de hele dag weg geweest.
Wat is er met Martin?
zal ze weer weggehaald hebbenquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
raar want ik zie niks op haar insta staan
Ben benieuwd of zij zelf een stelling gaat opgooien of iemand (Bern tegen wie ze het nu zegt) voor haar karretje gaat spannen.quote:
Wat voor zin heeft het om dat hier te melden?quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:58 schreef cinsan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |