ik moet hier zo aan wennenquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:38 schreef Benny het volgende:
Holyshit Martin eruit. Ik had verwacht dat hij zou winnen
Ja dat was een verrassingquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:38 schreef Benny het volgende:
Holyshit Martin eruit. Ik had verwacht dat hij zou winnen
Ja, deze dag is in mist gehuld; van alles aan de hand maar geen idee hoe/wat preciesquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:37 schreef greysbones het volgende:
de koker heeft ook wel wat gedaan bij Ice
quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Na alle praat nu in de loods aangehoord te hebben, ben ik erachter, Martin was een soort God, hij was zo lief, kon alles, hij was in 1 woord geweldig![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Na alle praat nu in de loods aangehoord te hebben, ben ik erachter, Martin was een soort God, hij was zo lief, kon alles, hij was in 1 woord geweldig![]()
Hij is net weg ,mogen de bewoners daar het nog ff over hebben?quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ben gauw bij ICE zn gezwam weggeschakeld...quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ja anders had hij meteen zijn koffer kunnen pakkenquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:41 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac praat wel even lief over wat Tiano nodig had net, ff vasthouden
Dat was een vrij stevige houdgreep leek me.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:41 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac praat wel even lief over wat Tiano nodig had net, ff vasthouden
ja natuurlijk, maar dat overdreven ophemelen staat me tegen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij is net weg ,mogen de bewoners daar het nog ff over hebben?
jijquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was een vrij stevige houdgreep leek me.
Nou voor sommige mensen betekende hij meer dan voor de meestenquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja natuurlijk, maar dat overdreven ophemelen staat me tegen.
Iemand klemmen met je lichaam kan echt helpen bij woede aanval, moet je wel sterker zijn dan degene die je klemt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was een vrij stevige houdgreep leek me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |