Ik ben ook voor de PvdD en eet nog steeds wel eens vis of (bio) vlees en andere dierlijke productenquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:46 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Hoe kan je nu een partij voor de dieren zijn als je ze opeet?
ze zijn allebei voor woningbouw in de weilandenquote:
Er zijn ook mensen van de PvdD die vlees eten hoor: flexitariërs. Het vlees wat ze eten is biologischquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:44 schreef koos_vriendloos het volgende:
Moet je vegetarisch zijn om een iets zeggende positie te krijgen bij pvdd
Beetje alsof je van die nare plaatjes op je vleesverpakking plakt zoals bij pakjes sigaretten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:49 schreef Hanca het volgende:
Als je bij de PvdD betrokken raakt als bestuurder en zo echt door krijgt hoe het gaat in onze boerderijen en slachthuizen, wordt je denk ik al snel vegetariër.
Maar daarom hoeft men ook niet alles te weten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:49 schreef Hanca het volgende:
Als je bij de PvdD betrokken raakt als bestuurder en zo echt door krijgt hoe het gaat in onze boerderijen en slachthuizen, wordt je denk ik al snel vegetariër.
Of Fok! is een veganistisch bolwerk gewordenquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:53 schreef Hanca het volgende:
Als ik de topics hier vandaag zo volg: als PvdD geen 10 zetels haalt is er fraude gepleegd...
...een (groot) deel van de mensen doet dat nu nog. Ik ben er van overtuigd dat dit eind deze eeuw helemaal niet zo standaard is. Maar goed, ik ben dan zelf ook vegetarisch.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:53 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
De mens eet nu eenmaal vlees en doet dat massaal. Dat kan helaas niet op de beste manier.
Ik vermoed dat er inderdaad een aanzienlijk mensen vegetariër en zelfs veganist wordt maar de meerderheid einde van de eeuw vermoed ik niet. Al kan je hierover natuurlijk eigenlijk helemaal geen voorspell8ngen doen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
...een (groot) deel van de mensen doet dat nu nog. Ik ben er van overtuigd dat dit eind deze eeuw helemaal niet zo standaard is. Maar goed, ik ben dan zelf ook vegetarisch.
Dat is nog meer dan 75 jaar. Dan kan er veel gebeurenquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:58 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er inderdaad een aanzienlijk mensen vegetariër en zelfs veganist wordt maar de meerderheid einde van de eeuw vermoed ik niet. Al kan je hierover natuurlijk eigenlijk helemaal geen voorspell8ngen doen.
Misschien niet een meerderheid. Maar allerlei producten waar we nu nog dierlijke varianten hebben, zullen plantaardig worden. Zoals niemand meer margarine van een koe heeft, of bakboter. Nee, dat is plantaardig en wat anders kun je nauwelijks meer kopen. En niemand die daar over klaagt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:58 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er inderdaad een aanzienlijk mensen vegetariër en zelfs veganist wordt maar de meerderheid einde van de eeuw vermoed ik niet. Al kan je hierover natuurlijk eigenlijk helemaal geen voorspell8ngen doen.
Ben ik ook van overtuigd. Meteen ook 1 van de weinige zaken voor in de toekomst waar ik hoopvol in/positief over benquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
...een (groot) deel van de mensen doet dat nu nog. Ik ben er van overtuigd dat dit eind deze eeuw helemaal niet zo standaard is. Maar goed, ik ben dan zelf ook vegetarisch.
En niets onnatuurlijker dan de bio-industrie.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik ben een ultieme carnivoor.![]()
Er bestaat niets natuurlijker dan de voedselketen.
Sorry maar dan ben je echt naïef. Het eten van vlees hoort bij de biologie van de mens. Slavernij niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:06 schreef Forbry het volgende:
Ik heb echt het idee dat we ooit terug gaan kijken op het gebruiken (misbruiken) van dieren zoals we nu terugkijken op (menselijke) slavernij
quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:07 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Sorry maar dan ben je echt naïef. Het eten van vlees hoort bij de biologie van de mens. Slavernij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |