Mijn moeder heeft ook voor het eerst op de PvdD gestemd (maar dat was dan wel voor de WS ipv PS)quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:40 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb het gevoel dat de PvdD groot kan wordenIk hoor van best veel mensen in mijn omgeving dat ze PvdD hebben gestemd
Soort anti-BBB-proteststemmen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:40 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb het gevoel dat de PvdD groot kan wordenIk hoor van best veel mensen in mijn omgeving dat ze PvdD hebben gestemd
Ik denk dat er mensen van D66 doorschuiven naar GL en van GL naar PvdD. Alles schuift verder naar de flanken is mijn gevoel. Maar nog even en we weten meer.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:40 schreef Starhopper het volgende:
Ja. Bij een aantal welquote:
'Zijn' sowieso nietquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:44 schreef koos_vriendloos het volgende:
Moet je vegetarisch zijn om een iets zeggende positie te krijgen bij pvdd
Hoe kan je nu een partij voor de dieren zijn als je ze opeet?quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:44 schreef koos_vriendloos het volgende:
wel vreemd als je secretaris bij de PVDD bent en je eet iedere avond speklappen met dikke spekquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:44 schreef koos_vriendloos het volgende:
https://www.partijvoorded(...)edigd%20te%20worden.quote:Binnen de partij zijn er vegetariërs, veganisten en ook mensen die vlees of vis eten. Wel is de PvdD van mening dat een meer plantaardig voedingspatroon gestimuleerd moet worden. Dierlijke producten vormen het meest milieubelastende onderdeel van ons voedselpakket en dienen ontmoedigd te worden"
Ik ben ook voor de PvdD en eet nog steeds wel eens vis of (bio) vlees en andere dierlijke productenquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:46 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Hoe kan je nu een partij voor de dieren zijn als je ze opeet?
ze zijn allebei voor woningbouw in de weilandenquote:
Er zijn ook mensen van de PvdD die vlees eten hoor: flexitariërs. Het vlees wat ze eten is biologischquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:44 schreef koos_vriendloos het volgende:
Beetje alsof je van die nare plaatjes op je vleesverpakking plakt zoals bij pakjes sigaretten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:49 schreef Hanca het volgende:
Als je bij de PvdD betrokken raakt als bestuurder en zo echt door krijgt hoe het gaat in onze boerderijen en slachthuizen, wordt je denk ik al snel vegetariër.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |