En die dan weer instort binnen 4 jaar. Leuke rubriek in de Nederlandse politiekquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:06 schreef RamboDirk het volgende:
Altijd zo'n groep makke stemmers die achter een nieuw populist aanloopt. Eerst Thierry nu Caroline
Over een jaartje zijn ze allemaal afgesplitstquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:06 schreef RamboDirk het volgende:
Altijd zo'n groep makke stemmers die achter een nieuw populist aanloopt. Eerst Thierry nu Caroline
quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:07 schreef koos_vriendloos het volgende:
Groenlinks en Pvda samen wel veel groter dan BBB
Noord-Holland is geen stedelijke provincie. Haal Amsterdam weg en je hebt een boerenprovincie.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:07 schreef Jojoke het volgende:
Ik dacht dat BBB een tweestrijd met GL/PvdA had, maar als ze in het westen deze cijfers al haalt dan kan het een historische winst worden.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:08 schreef capricia het volgende:
PvdA in de plus. En dan ook nog samen met GL.
Wouw.
Ik zit hier wel mee in een spagaat. Ik wil een huis, maar ik wil niet dat de buitengebieden klakkeloos volgeplempt worden met dúizenden huizen, zeker als er óók binnen de kernen plekken zijn, maar men die negeert. Lastig, lastig allemaal.quote:
De stemmen voor BBB zijn stemmen tegen het stikstofbeleid. Dat beperkt zich niet alleen tot de last die boeren ervan hebben.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:07 schreef Hanca het volgende:
[..]
Juist niet, met BBB is het geen bouwen, bouwen, bouwen. Met BBB komen er 0 huizen bij.
Er zal nochtans fors gebouwd moeten worden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Met BBB juist geen betonfetisjisme.
Enige reden dat ik die winst wel kan pruimen.
Ik ga met pas zorgen maken als Brabant, Utrecht of Zuid-Holland zo'n grote BBB heeft.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lijkt me fijn leven in denial.
Man je weet niet wat je zegt. Als NH geen stedelijke provincie is dan zijn de enige stedelijke provincies Utrecht en zuid-hollandquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Noord-Holland is geen stedelijke provincie. Haal Amsterdam weg en je hebt een boerenprovincie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |