Ja daar komt het op neerquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, dus iets met Mexx en ze vraagt of hij naar huis wil komen.
Vaag allemaal of niet
Daar zorgen ICE, Tiano en Moira wel voorquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:46 schreef greysbones het volgende:
Hij zal het ook niet willen vertellen want is veel te bang dat anderen hem veroordelen om zijn keuze
100% bro 100%quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:47 schreef spapaars het volgende:
Stiekem geniet hij volop, wetende dat hij nu flink in de belangstelling staat.
Mattin stemt toch nooit wat de Bro's stemmenquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heeft hem nodig anders verliezen ze weer een stem bij de bro's
Kut kind heeft zijn zin gekregen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:48 schreef greysbones het volgende:
Matin nu wel achter
Het toneelstukje is compleet
Zou haast zeggen dat het afleiding is voor de shit van vannacht.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja daar komt het op neer
En dat de FEBO dus een brief van Mexx toestaat is dus wel heel bizar
Wat was er vannacht dan?quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou haast zeggen dat het afleiding is voor de shit van vannacht.
Zouden we binnenkort ook brieven voor andere (inmiddels mogelijk single) deelnemers kunnen verwachten? Bullshit weer
Via de contact persoon van Mattin gekomen denk ik ( weet niet wie dat is) grappig trouwens dat Tiano allemaal adviezen heeft en zegt ik begrijp je, terwijl hij zelf door zijn vriendin gedumpt is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja daar komt het op neer
En dat de FEBO dus een brief van Mexx toestaat is dus wel heel bizar
Misschien het bericht van Kim w op het scherm voor tianoquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou haast zeggen dat het afleiding is voor de shit van vannacht.
Zouden we binnenkort ook brieven voor andere (inmiddels mogelijk single) deelnemers kunnen verwachten? Bullshit weer
Nee niet via de contact persoonquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Via de contact persoon van Mattin gekomen denk ik ( weet niet wie dat is) grappig trouwens dat Tiano allemaal adviezen heeft en zegt ik begrijp je, terwijl hij zelf door zijn vriendin gedumpt is.
Je komt er zelf mee dus ik zeg jijquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:55 schreef KinKiJan het volgende:
Ok, geef maar toe, wie van jullie heeft zich voorgedaan als Mexx en hoopt dat Martin hapt ..
quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je komt er zelf mee dus ik zeg jij
Misschien heeft ze wel soort van gedreigd dat ze zichzelf iets aan gaat doen want daar leek Martin namelijk wel op te doelenquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee niet via de contact persoon
Direct van Mexx
Dat is wat Martin zelf zegt
Het blijft een tokkie die meid.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel soort van gedreigd dat ze zichzelf iets aan gaat doen want daar leek Martin namelijk wel op te doelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |