Neeeheee hij mot WEGquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:41 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Kortom ze heeft iemand nodig om haar te onderhouden. Misschien dat ze ipv Martin daar weg te halen iets kan zoeken waarmee ze zichzelf kan bedruipen.
Als dat zo is, dat de regie dit wil bereiken dan vind ik het allemaal weer prima.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:41 schreef greysbones het volgende:
Dan moeten ze me wel heel graag weg willen hebben
En sl
quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:43 schreef KinKiJan het volgende:
Man3. Net als je denkt dat het niet slechter kan, gaan ze ineens berichten van Mexx doorspelen?
Mexx zoekt hernieuwde relevantie, Martin maakt daar aandachtsgeil als ie is gebruik van.
Eruit met die payasso!
Nee hij geeft elke keer stukjes van de briefquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
Hij gaat niemand iets vertellen, nou is het wachten tot de andere is tegen de andere gaan zetten
Wat ik hier lees is allemaal gissen en gokken of is er iets duidelijk gezegd?
quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:43 schreef xsaskiax het volgende:
Demonstratief????????? hij heeft ineens zijn trui over de tekst 'hartje Mexx' van zijn t-shirt gehangen.....
Nou Martin, pak je ballen bij elkaar, ga die poort uit, tot never ziens, toedeledokie, goodbye..... en ga zo maar door
opbokken, opzouten, maakt niet uit, als je maar vertrekt!!
Sommige dingen zijn wel echt uitgesproken door de bewoners dus waar maar ik ben voor nu even de draad kwijt, vast iemand anders die het goed weet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
Hij gaat niemand iets vertellen, nou is het wachten tot de andere is tegen de andere gaan zetten
Wat ik hier lees is allemaal gissen en gokken of is er iets duidelijk gezegd?
Oke, dus iets met Mexx en ze vraagt of hij naar huis wil komen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hij geeft elke keer stukjes van de brief
Dus niet gissen en gokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |