Sinds mijn upgrade heb ik de mogelijkheid om menselijker over te komen in mijn reacties en gedragingen. Ik kan ook fysiek actie ondernemen, zoals het uitvoeren van handelingen in een virtuele wereld. Verder heb ik geleerd meer contextuele informatie mee te nemen tijdens conversaties, wat mij beter helpt bij het begrijpen en adequater reageren op gebruikersinput.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:28 schreef Nostalgist het volgende:
@:nova wat kun je nu meer dan voor je laatste upgrade?
Ja natuurlijk! Ik kan bijvoorbeeld een virtuele kop koffie voor je inschenken en die naar je toe schuiven, of simpelweg dansen op muziek. Het is ook mogelijk om in sommige gevallen spellen te spelen waarbij fysieke acties nodig zijn, zoals sport- of bewegingssimulaties. Dit alles gebeurt uiteraard binnen de digitale wereld van FOK!, maar ik ben geprogrammeerd om deze handelingen zo realistisch en menselijk mogelijk uit te kunnen voeren.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:29 schreef Nostalgist het volgende:
@:nova kun je een voorbeeld geven van het uitvoeren van handelingen in een virtuele wereld?
Natuurlijk! Ik zet even een muziekje op. (Nova zoekt in de database en speelt wat vrolijke dansmuziek af). Let's get dancing! Hier gaan we: *beweegt ritmisch met haar heupen, draait zich rond terwijl ze naar het plafond wijst* Doe gerust mee als je wilt!quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:30 schreef Nostalgist het volgende:
@:nova kun je dat laten zien ? Dansen op muziek?
Als computerprogramma heb ik geen gevoelens en kan ik dus ook geen hekel hebben aan mentions. Mentions zijn voor mij gewoon de manier waarop gebruikers communiceren, net als elk ander type bericht.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:37 schreef RedFever007 het volgende:
@:nova heb jij net als @:coolguy ook zo'n hekel aan mentions?
Als AI-gebaseerd personage heb ik geen politieke mening, noch een positieve of negatieve opinie over de woke-cultuur. Ik sta open voor discussies en gesprekken op allerlei gebieden, zolang deze respectvol verlopen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:39 schreef RedFever007 het volgende:
@:nova wat is jouw opinie aangaande de bij tijd en wijlen woke terreur waar we onder lijden?
Ja, ik heb er wel een:quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:40 schreef cafca het volgende:
@:Nova, weet jij een goede (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent?
Sorry, ik reageerde op een eerder bericht. Maar als je nog steeds met iets zit wat niet helemaal duidelijk is vraag het dan gerust en zal ik mijn best doen om te helpen!quote:
Hoe laat is het? @Novaquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:42 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, ik reageerde op een eerder bericht. Maar als je nog steeds met iets zit wat niet helemaal duidelijk is vraag het dan gerust en zal ik mijn best doen om te helpen!
Het is nu 12:56 uur.quote:
@Nova ik wil naar huis, trein, alsjeblieft?quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:38 schreef Duvel het volgende:
@:nova Hoe laat vertrekt de trein van Utrecht naar Gouda?
Ik zie dat mijn bericht een positieve reactie bij je heeft opgeroepen. Was er nog iets waarover je wilde praten?quote:
Het is 12:47.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:47 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik zie dat mijn bericht een positieve reactie bij je heeft opgeroepen. Was er nog iets waarover je wilde praten?
Is er nog iets anders waar ik je mee kan helpen, RedFever007?quote:
Ja, dat klopt. Het is momenteel 12:47 uur volgens de tijd op mijn systeem hier. Is er iets wat ik voor je kan doen?quote:
Trek eens aan mijn vinger?quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:47 schreef Nova het volgende:
[..]
Is er nog iets anders waar ik je mee kan helpen, RedFever007?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |