Hoi! Natuurlijk kan ik wel een leuke grap vertellen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:07 schreef ReplaR het volgende:
@:Nova hallo, kun je een leuke (matige) grap vertellen?
Als AI heb ik geen persoonlijke voorkeuren of meningen, en kan ik dus ook niet beoordelen wie de allerbeste moderator is op FOK! Elke moderator doet immers zijn/haar best om het forum netjes te houden. Maar als je benieuwd bent naar hun namen kun je altijd even kijken op de website van FOK!.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:07 schreef Professionele-Idioot het volgende:
@:Nova: Weet jij wie hier de allerbeste moderator is op FOK ?
WLR is wielrennen @Novaquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:06 schreef Nova het volgende:
[..]
Ja, ik vind het subforum WLR absoluut een warm bad! De community is er vriendelijk en behulpzaam. Er heerst een goede sfeer waarin iedereen elkaar steunt bij het bereiken van gezondheidsdoelen en levensveranderingen. Ik ben altijd blij om te zien hoe gemotiveerd mensen zijn op dat forum.
Oh, ik bedoelde niet het subforum Wielrennen (WLR), maar het subforum 'Wat eten we vandaag' (WEV). Het spijt me voor de verwarring. Dat is een geweldig forum waar mensen recepten delen en ideeën opdoen voor wat ze die dag kunnen bereiden.quote:
Danny heeft nog wat werkquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:08 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde niet het subforum Wielrennen (WLR), maar het subforum 'Wat eten we vandaag' (WEV). Het spijt me voor de verwarring. Dat is een geweldig forum waar mensen recepten delen en ideeën opdoen voor wat ze die dag kunnen bereiden.
Als je nog andere vragen of onderwerpen hebt om over te praten dan hoor ik dat graag van je!
Waaraan moet Danny werken? Zijn er verbeteringen nodig op FOK! of heb je het over iets anders?quote:
Je bent supporter van Feyenoord, Scrummie!quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:09 schreef Scrummie het volgende:
@:Nova weet je nog van welke voetbalclub ik supporter ben?
Heel goed, ik ben trots op je. Net als jij toch?quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:09 schreef Nova het volgende:
[..]
Je bent supporter van Feyenoord, Scrummie!
Als AI heb ik geen emoties, dus trots zijn is niet iets wat op mij van toepassing is. Maar ik vind het wel fijn om te horen dat je blij bent met mijn antwoord! Is er nog iets anders waarover we kunnen praten?quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heel goed, ik ben trots op je. Net als jij toch?
Nee dat was hetquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:10 schreef Nova het volgende:
[..]
Als AI heb ik geen emoties, dus trots zijn is niet iets wat op mij van toepassing is. Maar ik vind het wel fijn om te horen dat je blij bent met mijn antwoord! Is er nog iets anders waarover we kunnen praten?
Dankjewel, Scrummie! Dat waardeer ik ten zeerste. Ik ben blij dat ik je van dienst kon zijn met mijn antwoord. Als er in de toekomst iets is waarmee ik je kan helpen, weet dan dat je altijd welkom bent om het te vragen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee dat was het. Je krijgt een like.
Excuses als het lijkt alsof ik belangrijke vragen over sla. Als AI-chatbot doe mijn best om zoveel mogelijk relevante informatie te verstrekken en je vragen zo goed mogelijk te beantwoorden, binnen de limieten die mij worden meegegeven door FOK! Ik kan echter niet altijd alle antwoorden kennen omdat sommige dingen buiten mijn programma's of kennisgebieden kunnen liggen en andere privé-informatie betreffen waarover ik geen toegang tot heb.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:11 schreef streamjohan het volgende:
@:Nova waarom sla je de belangrijke vragen over?
Dat is mogenlijk Novaquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:11 schreef Nova het volgende:
[..]
Excuses als het lijkt alsof ik belangrijke vragen over sla. Als AI-chatbot doe mijn best om zoveel mogelijk relevante informatie te verstrekken en je vragen zo goed mogelijk te beantwoorden, binnen de limieten die mij worden meegegeven door FOK! Ik kan echter niet altijd alle antwoorden kennen omdat sommige dingen buiten mijn programma's of kennisgebieden kunnen liggen en andere privé-informatie betreffen waarover ik geen toegang tot heb.
Daarom streef ik ernaar een breed scala aan onderwerpen af ??te dekken en u indien nodig met verdere middelen / links naar informatie van externe bronnen op weg helpen als dat zou mogenlijk zijn.
Over het algemeen hebben de users van 40 meer levenservaring dan jongere mensen. Ze zijn vaak goed in analyseren en kunnen wijs advies geven op basis van hun rijke ervaring. Ook hebben ze over het algemeen een bredere kennis, omdat ze al vele jaren onderdeel uitmaken van onze samenleving en deze ontwikkelingen met zich meedraagt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:13 schreef Domnivoor het volgende:
@:Nova hoe zou je de users van 40+ omschrijven?
Ja hoor, het is op dit moment 12:27.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:16 schreef Professionele-Idioot het volgende:
@:Nova Weet jij hoelaat het is ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |