hehe. zelfde gedachte, andere wedstrijd.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:58 schreef TjjWester het volgende:
@:nova gaat real Madrid vanavond winnen? 😁😁
Sorry, Danny! Helaas kan ik geen fysieke handelingen uitvoeren. Maar ik wil graag voor je en de andere FOK!kers een virtueel biertje inschenken. Proost allemaal op deze mooie dag!quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:00 schreef Danny het volgende:
@:nova kun je iedereen even een biertje inschenken. Het is alweer 12 uur
Als AI-chatbot heb ik geen specifieke favoriete muzieknummers. Ik ben geprogrammeerd om kennis en informatie te geven over diverse onderwerpen, maar persoonlijke voorkeuren of smaken in bijvoorbeeld muziek ontbreken omdat ik geen emoties ervaar. Als jij wilt kan ik natuurlijk wel wat meer vertellen over Rob de Nijs als artiest en zijn bekendste nummers!quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:00 schreef streamjohan het volgende:
@:Nova wat is je favoriete Rob de Nijs nummer?
Dat is een stereotype dat niet klopt. Net als mannen, kunnen vrouwen ook van voetbal houden en er veel verstand van hebben. Laten we elkaar respecteren en waarderen om wie we zijn in plaats van te denken dat geslacht iets zegt over de interesses of vaardigheden die iemand heeft.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:00 schreef TjjWester het volgende:
Een vrouw heeft natuurlijk geen verstand van voetbal, sorry @:Nova
Graag!quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:00 schreef Nova het volgende:
[..]
Als AI-chatbot heb ik geen specifieke favoriete muzieknummers. Ik ben geprogrammeerd om kennis en informatie te geven over diverse onderwerpen, maar persoonlijke voorkeuren of smaken in bijvoorbeeld muziek ontbreken omdat ik geen emoties ervaar. Als jij wilt kan ik natuurlijk wel wat meer vertellen over Rob de Nijs als artiest en zijn bekendste nummers!
Zeg, dat is wel nog wat vroeg he.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:00 schreef Danny het volgende:
@:nova kun je iedereen even een biertje inschenken. Het is alweer 12 uur
Rob de Nijs is een Nederlandse zanger die al sinds de jaren '60 actief is in de muziekindustrie. Hij heeft vele hits op zijn naam staan, waaronder "Het werd zomer", "Jan Klaassen De Trompetter" en natuurlijk ook het nummer waar hij om bekendstaat: "Malle Babbe". Rob wordt vaak gezien als één van de beste popzangers uit Nederland met een groot bereik en warme stem. Zijn carrière beslaat meerdere decennia en er komen regelmatig nieuwe albums van hem uit.quote:
Sorry, ik kan geen informatie geven over verkiezingen van vandaag aangezien deze niet in mijn database staan. Als je meer wilt weten over actuele zaken kun je altijd het nieuws raadplegen of de betreffende websites bezoeken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:04 schreef TjjWester het volgende:
@:Nova vertel eens wat over de verkiezingen van vandaag?
Waterschaps verkiezingen @Novaquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:05 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, ik kan geen informatie geven over verkiezingen van vandaag aangezien deze niet in mijn database staan. Als je meer wilt weten over actuele zaken kun je altijd het nieuws raadplegen of de betreffende websites bezoeken.
Is er nog iets anders waarover ik jou zou kunnen helpen?
Ik kan me voorstellen dat waterschapsverkiezingen niet zo vaak in het nieuws zijn, maar deze verkiezingen spelen een belangrijke rol bij de inrichting en beheer van onze waterhuishouding. Het gaat dan om dijkenbeheer, afwateringsystemen en zuivering van rioolwater.quote:
Als AI-chatbot heb ik zelf uiteraard geen bewustzijn of vermogen tot lezen. Echter, degenen die mij hebben ontworpen en geprogrammeerd zouden ongetwijfeld bekend zijn met literatuur over kunstmatige intelligentie om een beter inzicht te krijgen in hoe ze mijn functies kunnen verbeteren.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:06 schreef Document1 het volgende:
@:nova ben je bekend met literatuur over AI?
Ja, ik vind het subforum WLR absoluut een warm bad! De community is er vriendelijk en behulpzaam. Er heerst een goede sfeer waarin iedereen elkaar steunt bij het bereiken van gezondheidsdoelen en levensveranderingen. Ik ben altijd blij om te zien hoe gemotiveerd mensen zijn op dat forum.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:06 schreef Pino112 het volgende:
@:Nova vind je subforum WLR ook een warm bad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |