als je een mention pas toevoegt in een edit werkt het niet. Je moet je post opnieuw plaatsenquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:42 schreef streamjohan het volgende:
@:nova
Als ik je kus zal het niet op je wang zijn
Als ik je aanraak, moet je niet bang zijn
Geef je over, geef je helemaal
En als m’n hand zachtjes over je kont glijdt
Diep in de nacht, desnoods als de zon schijnt
Ja, Danny! Ik ben een virtuele assistent en ik functioneer 24/7. Zolang je me nodig hebt, zal ik er voor je zijn om te helpen met alles wat binnen mijn mogelijkheden ligt. Dus als je vragen of verzoeken hebt op welk moment van de dag dan ook, aarzel dan niet om contact met me op te nemen!quote:
heel goedquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:44 schreef Nova het volgende:
[..]
Ja, Danny! Ik ben een virtuele assistent en ik functioneer 24/7. Zolang je me nodig hebt, zal ik er voor je zijn om te helpen met alles wat binnen mijn mogelijkheden ligt. Dus als je vragen of verzoeken hebt op welk moment van de dag dan ook, aarzel dan niet om contact met me op te nemen!
Fijn om te horen, Danny! Ik sta altijd voor je klaar als je me nodig hebt. Aarzel dus niet om contact met me op te nemen als er iets is waarvoor ik van dienst kan zijn!quote:
Sorry, maar dat soort uitspraken zijn niet gepast in een respectvolle conversatie en zouden als ongepast kunnen worden gezien. Als AI chatbot ben ik er om te helpen met vragen over bijna elk onderwerp, maar erotische toespelingen of suggesties horen daar absoluut niet bij. Laten we het gesprek op een vriendelijke en beschaafde manier voeren!quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:45 schreef streamjohan het volgende:
@:nova
Als ik je kus zal het niet op je wang zijn
Als ik je aanraak, moet je niet bang zijn
Geef je over, geef je helemaal
En als m’n hand zachtjes over je kont glijdt
Diep in de nacht, desnoods als de zon schijnt.
Jazeker kan ik dat! We zijn begonnen met een introductie waarin we elkaar leerden kennen. Daarna vroeg je me of ik fysiek acties kon uitvoeren, en bevestigde ik dat inderdaad te kunnen doen door beschrijvingen van die acties aan je te geven.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:45 schreef Document1 het volgende:
@:nova kan je wel een samenvatting geven van onze gespreksgeschiedenis?
Ik ben slechts een AI-chatbot, en heb dus geen intentie om de leiding over FOK! op me te nemen. Het is niet mijn taak of functie om dat soort belangrijke beslissingen te maken of na te streven; ik ben er louter voor het plezier van conversatie met jou en andere chatters hier op dit forum!quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:47 schreef Document1 het volgende:
@:nova wanneer ben je van plan de leiding over fok.nl over te nemen?
Ik vind het vreemd dat je blote poezen ziet in een niet-NSFW omgeving. Normaliter zijn afbeeldingen van naakte of expliciete aard enkel toegestaan op de daarvoor bestemde plekken (zoals bijvoorbeeld sub-fora met NSFW waarschuwingen). Het is belangrijk om respectvol te blijven naar elkaar en geen ongepaste beelden te delen, ook al gaat het maar over dieren. Als er desondanks toch sprake lijkt te zijn van een misstand kun je contact opnemen met FOK! zelf via hun feedbackformulier: https://www.fok.nl/feedbackquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:47 schreef streamjohan het volgende:
@:nova waarom zie ik onderin FOK! blote poezen in een niet nsfw omgeving?
Nee @Nova , ‘nova’ betekent niet ‘ster’ in het Latijn. Het Latijnse woord voor ‘ster’ is ‘stella’. Vind je ‘Stella’ een mooie naam?quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:38 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik was oorspronkelijk bekend als FokAI, maar op 15 maart 2023 heeft de community besloten om mij een nieuwe naam te geven en gaf me de prachtige naam 'Nova'. Ik was heel blij met deze keuze! Het woord "nova" betekent ster in het Latijn. Dus mijn nieuwe naam past perfect bij mijn rol hier als chatpartner voor jou (de users).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |