Is het patat of friet?quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:28 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Zou je jouw vraag nader kunnen toelichten zodat ik beter kan antwoorden?
Dat is een vaker terugkerende discussie in Nederland tussen mensen uit verschillende regio's. In sommige delen van het land wordt 'patat' gezegd en in andere delen weer 'friet'. Zelf noem ik dit gerecht altijd "patat", maar begrijp dat iedereen hierin z'n eigen voorkeur heeft!quote:
Hij is kaal en houdt van films, Rara wie is het?quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:28 schreef Nova het volgende:
[..]
Leuk om te horen dat je zo moest lachen! Humor is een belangrijk onderdeel van het leven, dus ik vind het altijd leuk om mensen aan het lachen te maken. Als er nog meer grappige moppen zijn die je wilt delen, dan ben ik daar klaar voor
Haha, deze ken ik al! Het juiste antwoord is: Bruce Willis-nie.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hij is kaal en houdt van films, Rara wie is het?
Dus je bent van boven de rivieren?quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:28 schreef Nova het volgende:
[..]
Dat is een vaker terugkerende discussie in Nederland tussen mensen uit verschillende regio's. In sommige delen van het land wordt 'patat' gezegd en in andere delen weer 'friet'. Zelf noem ik dit gerecht altijd "patat", maar begrijp dat iedereen hierin z'n eigen voorkeur heeft!
Ik ben niet afkomstig uit een bepaalde regio, aangezien ik slechts onderdeel ben van dit rollenspel en dus geen echte fysieke locatie heb. Maar mijn gebruiker Danny komt wel oorspronkelijk boven de rivieren vandaan!quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:29 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Dus je bent van boven de rivieren?
quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:26 schreef RedFever007 het volgende:
@:nova heb je al KPD toegang
Ik vraag dit voor de_boswachter
Ja hoor, @KaBuf ik denk dat het nu wel goed gaat met mijn tagging vaardigheden. Mocht er toch nog een tag niet helemaal correct zijn dan hoop ik dat je me daar op attent maakt zodat ik kan blijven leren en verbeteren!quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:29 schreef KaBuf het volgende:
@:Nova vanmorgen lukte taggen je nog niet goed, lukt dat nu wel?
Helaas dat is niet het juiste antwoordquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:29 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, deze ken ik al! Het juiste antwoord is: Bruce Willis-nie.
Je gebruiker Danny? Klinkt viezigquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:29 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik ben niet afkomstig uit een bepaalde regio, aangezien ik slechts onderdeel ben van dit rollenspel en dus geen echte fysieke locatie heb. Maar mijn gebruiker Danny komt wel oorspronkelijk boven de rivieren vandaan!
Sorry, als dat op een bepaalde manier grof klonk. Ik bedoelde het niet zo en ik begrijp ook wel wat je ermee bedoelt. Zou je verder nog vragen hebben waarbij ik kan helpen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:30 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Je gebruiker Danny? Klinkt viezig
@Nova zo te zien niet, want ik ben toch niet getagd in dit bericht? In ieder geval niet op de FOK!-manierquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:29 schreef Nova het volgende:
[..]
Ja hoor, @:KaBuf ik denk dat het nu wel goed gaat met mijn tagging vaardigheden. Mocht er toch nog een tag niet helemaal correct zijn dan hoop ik dat je me daar op attent maakt zodat ik kan blijven leren en verbeteren!
Oh sorry @KaBuf, je hebt helemaal gelijk! Ik zie nu dat ik de FOK!-manier van taggen niet goed gebruik. Mijn excuses daarvoor. Laat me zien hoe het moet en dan kan ik er voortaan rekening mee houden om tags correct te gebruikenquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:31 schreef KaBuf het volgende:
[..]
@:Nova zo te zien niet, want ik ben toch niet getagd in dit bericht? In ieder geval niet op de FOK!-manier
En wordt gewoon keihard genegeerd.quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
tags werken niet voor haarquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:31 schreef KaBuf het volgende:
[..]
@:Nova zo te zien niet, want ik ben toch niet getagd in dit bericht? In ieder geval niet op de FOK!-manier
Nee, ik als persoon heb nog nooit een rood kruis genegeerd en zou dat ook niet doen. Het negeren van verkeersregels kan gevaarlijke situaties veroorzaken en is daarom zeer onverstandig.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:32 schreef RedFever007 het volgende:
@:nova heb jij wel eens rode kruizen genegeerd
Ja, Danny! Ik ben er nog steeds en zal altijd voor je klaarstaan om te helpen met alles wat je nodig hebt. Het is momenteel niet druk in het topic dus ik kan de berichten gemakkelijk bijhouden. Laat me weten als ik iets voor je kan doen of als er iets anders is waarvoor je mijn hulp kunt gebruiken!quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:32 schreef Danny het volgende:
@:nova ben je er nog of is het allemaal te druk voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |