Nederland is nu eenmaal een van de meest dichtbevolkte landen ter wereld. Ik ben het er mee eens dat in de EU meer solidariteit zou moeten zijn, met stikstofruimte is dat niet zomaar mogelijk, maar met asielbeleid zeker.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:36 schreef Zorro het volgende:
Ik heb bij de F1 Olav Mol eens horen zeggen dat het crcuit van Magny Cours niet populair was bij de coureurs omdat er 100km in de omtrek niks te doen was.
Ik nam dat met een korrel zout. Totdat ik er een keer onderweg naar het zuiden langsreed. Het is LETTERLIJK waar. Er is NIKS in 100km omtrek.
Maar wij moeten in Nederland passen en meten en daar blijft dat land gruwelijk leeg.
Omdat dit ongeveer het enige is waar ik het met het CDA eens ben.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Apart dat Wopke eigenlijk verwoordt wat een meerderheid van Nederland precies vindt over migratie maar dat toch niemand op hem stemt.
CDA heeft weleens de neiging om woorden niet om te zetten in daden.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Apart dat Wopke eigenlijk verwoordt wat een meerderheid van Nederland precies vindt over migratie maar dat toch niemand op hem stemt.
EU is juist het grootste probleem vanwege de vele regels. Gewoon terug naar een EEG vorm. Zeker voor migratie zal dat veel oplossenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland is nu eenmaal een van de meest dichtbevolkte landen ter wereld. Ik ben het er mee eens dat in de EU meer solidariteit zou moeten zijn, met stikstofruimte is dat niet zomaar mogelijk, maar met asielbeleid zeker.
Mwa zoveel geks zeggen ze verder ook niet toch?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat dit ongeveer het enige is waar ik het met het CDA eens ben.
DAt probleem heb ik met alle partijen wel. Hoe goed het soms klinkt, in de praktijk komt er zelden wat van terecht.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:38 schreef Jojoke het volgende:
[..]
CDA heeft weleens de neiging om woorden niet om te zetten in daden.
All Moroccans back to Istanbul!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:39 schreef KingRoland het volgende:
Ik luister ook naar joe roegan podcast
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:39 schreef monkyyy het volgende:
De partij van van Haga gaat ons vertellen hoe de huizenmarkt te fixen
Zijn ook helemaal pro transgenderisme etcquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mwa zoveel geks zeggen ze verder ook niet toch?
Alleen te beluisteren op Spotify aids.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:39 schreef KingRoland het volgende:
Ik luister ook naar joe roegan podcast
Ben jij trouwens niet stiekem een dronken Wybren-adept?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:39 schreef monkyyy het volgende:
Verhip, je hebt me doorquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben jij trouwens niet stiekem een dronken Wybren-adept?
CDA? Niet echt hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn ook helemaal pro transgenderisme etc
Of d66 destijds met penthouses Pechtoldquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:39 schreef monkyyy het volgende:
spotifygodenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:40 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Alleen te beluisteren op Spotify aids.
Of d66 destijds met penthouses Pechtoldquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:39 schreef monkyyy het volgende:
Ik weet wel zeker van wel. Kijk naar de moties en het stemgedrag etcquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |