Ik bedoel het letterlijkquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klaver komt uit Roosendaal en heeft net zijn mbo afgemaakt . Niemand neemt dat serieus
Niet zomaar Roosendaal zelfs, de Westrand, haha!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klaver komt uit Roosendaal en heeft net zijn mbo afgemaakt . Niemand neemt dat serieus
Niet alle Oekraïners moeten hier komen he.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:30 schreef Confetti het volgende:
[..]
Er zijj tientallen miljoenen Oekraïners.
Ook echte vluchtelingen moet je weigeren.
Niet realistisch.quote:
Ik ga niet mee in het narratief dat enkel wo'ers intellectueel zijn. Dat kan een vmbo'er ook zijn. Maar Klaver is een hele slechte acteurquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:30 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ik bedoel het letterlijkMaar intellectueel inderdaad ook.
Niet realistisch. Migranten mogen tot in de einde der tijden procederen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet realistisch.
Procedures vooral sneller om de troep op te ruimen die mensen achter laten die niet vluchten voor de oorlog.
Niet realistisch is geen argument.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet realistisch.
Procedures vooral sneller om de troep op te ruimen die mensen achter laten die niet vluchten voor de oorlog.
Sja, ik denk dat het land qua sociale voorzieningen op zijn taks zit. In Europees verband zou men toch moeten beseffen hoe klein Nederland is t.o.v. andere Europese landen?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet realistisch.
Ben ik ook bang voor ja.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:32 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Niet realistisch. Migranten mogen tot in de einde der tijden procederen.
Waar een wil is, is een weg. De wil is er niet bij links. Kan dus alleen over rechts.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet realistisch.
Daarom gaat Europa uiteindelijk ook 1 land worden in de toekomst. Precies om die redenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:33 schreef Revanches het volgende:
[..]
Sja, ik denk dat het land qua sociale voorzieningen op zijn taks zit. In Europees verband zou men toch moeten beseffen hoe klein Nederland is t.o.v. andere Europese landen?
Maar het gaat niet gebeuren op die manier.quote:
Dat weet ik ook wel want de EU maakt de regelsquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:34 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Maar het gaat niet gebeuren op die manier.
Omdat dat iets is wat in de gemeente opgelost moet worden.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:35 schreef Revanches het volgende:
Dat van die buslijnen die haltes overslaan uit angst voor mishandelingen van asielzoekers is echt schrijnend, daar hoor je ook nooit iemand over in de politiek.
Als we het aanmeldcentrum nou verhuizen naar Amsterdam ipv oost Groningen dan zou het nooit zo lang doorgegaan zijnquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:35 schreef Revanches het volgende:
Dat van die buslijnen die haltes overslaan uit angst voor mishandelingen van asielzoekers is echt schrijnend, daar hoor je ook nooit iemand over in de politiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |