quote:Op maandag 22 januari 2024 21:00 schreef monkyyy het volgende:
Die muren zullen ook wel vol vocht zitten, dit is niet een kwestie van een behang tegenaan plakken en een vloertje leggen, hoe krijg je dit op korte termijn goed.
Niet.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:00 schreef monkyyy het volgende:
Die muren zullen ook wel vol vocht zitten, dit is niet een kwestie van een behang tegenaan plakken en een vloertje leggen, hoe krijg je dit op korte termijn goed.
Oh dacht dat er maar twee kinderen waren.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe kun je het zo ver laten komen? En dan ook nog pleegkinderen en eigen kinderen. Toen John vroeg hoeveel kinderen ze had moest ze echt ff nadenken.
Dat denk ik ook. Allebei. Arme kinderenquote:Op maandag 22 januari 2024 21:10 schreef prunus het volgende:
Hoe kunnen mensen hierin leven? Dan moet je toch psychisch wel problemen hebben denk ik?
Zeker weten.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:40 schreef Document1 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de aflevering van vanavond al een stuk beter vond dan vorige week.
Het enige wat ze niet weg hoefden te doen.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Suiker weg gooiden![]()
Suiker blijft lang na tht houdbaar
Het is echt onbegrijpelijk.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:27 schreef monkyyy het volgende:
Waarom bewaren die mensen stapels eierdozen
Voor de boerderij waar je verse eieren kan kopenquote:Op maandag 22 januari 2024 21:27 schreef monkyyy het volgende:
Waarom bewaren die mensen stapels eierdozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |