Zouteloosquote:Op woensdag 17 januari 2024 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan wil je het juist weten he? Maar goed, het is niet anders. Moet hier erg aan wennen. Hoe vind(en) jij en jullie die vrouw die er nu bij is?
Ja, dat is wel een treffende observatie. Nu moet ze er natuurlijk ook nog in komen he? Dat zal wel ff duren. Jammer dat die twee anderen weg zijn hoor, Die hoorden echt bij het programma vind ik.quote:
Ze doet me denken aan een of andere opruimcoach van zo'n ander programma.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan wil je het juist weten he? Maar goed, het is niet anders. Moet hier erg aan wennen. Hoe vind(en) jij en jullie die vrouw die er nu bij is?
Dat niet eens alleen, de aangevoerde gevers zijn ook veranderd. Waren te duur? Alles aan dit nieuwe format doet nog meer denken aan vooropgezet reclame meuk, niks spontaan meer. Plat en dan aansturen op relatiesensatie. Bah.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een treffende observatie. Nu moet ze er natuurlijk ook nog in komen he? Dat zal wel ff duren. Jammer dat die twee anderen weg zijn hoor, Die hoorden echt bij het programma vind ik.
Een van de broers werkt bij Brugman Keukens en Badkamers volgens LinkedIn.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat sowieso!quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:52 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Een van de broers werkt bij Brugman Keukens en Badkamers volgens LinkedIn.
Ik denk dat die vrouw prima kan klussen maar vind het concept van het tv programma minder leuk. Juist het verbouwen enz. Dat styling is minder leuk vind ik persoonlijk.
Of het een vrouw is of man maakt eigenlijk voor mij niet uit want die broers vond ik erg leuk. Had het als kijker wel op prijs gesteld dat er na 15 jaar iets over gezegd werd.
Zo zonde he? Was altijd zo gek op het programma maar nu vind ik het toch veel minder.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat niet eens alleen, de aangevoerde gevers zijn ook veranderd. Waren te duur? Alles aan dit nieuwe format doet nog meer denken aan vooropgezet reclame meuk, niks spontaan meer. Plat en dan aansturen op relatiesensatie. Bah.
Je zegt het precies zoals het is. Zo jammer dit.quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:18 schreef nietzman het volgende:
Het concept is Ruud Ronald en Marcel die je komen vertellen hoe je een plank moet zagen en soms Sjon die ergens een paar tranen uit trekt. Geen gedoe met styling wat is dit nou.
Voor Zus Stokvis helemaal.quote:
Er is geen verwarming en het lijkt een oude woning te zijn en dat is vaak funest.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:41 schreef Ivo1985 het volgende:
Dat pand lijkt gewoon grote vochtproblemen te hebben. En de bewoners een opruim-probleem.
quote:Op maandag 22 januari 2024 21:00 schreef monkyyy het volgende:
Die muren zullen ook wel vol vocht zitten, dit is niet een kwestie van een behang tegenaan plakken en een vloertje leggen, hoe krijg je dit op korte termijn goed.
Niet.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:00 schreef monkyyy het volgende:
Die muren zullen ook wel vol vocht zitten, dit is niet een kwestie van een behang tegenaan plakken en een vloertje leggen, hoe krijg je dit op korte termijn goed.
Oh dacht dat er maar twee kinderen waren.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe kun je het zo ver laten komen? En dan ook nog pleegkinderen en eigen kinderen. Toen John vroeg hoeveel kinderen ze had moest ze echt ff nadenken.
Dat denk ik ook. Allebei. Arme kinderenquote:Op maandag 22 januari 2024 21:10 schreef prunus het volgende:
Hoe kunnen mensen hierin leven? Dan moet je toch psychisch wel problemen hebben denk ik?
Zeker weten.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:40 schreef Document1 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de aflevering van vanavond al een stuk beter vond dan vorige week.
Het enige wat ze niet weg hoefden te doen.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Suiker weg gooiden![]()
Suiker blijft lang na tht houdbaar
Het is echt onbegrijpelijk.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:27 schreef monkyyy het volgende:
Waarom bewaren die mensen stapels eierdozen
Voor de boerderij waar je verse eieren kan kopenquote:Op maandag 22 januari 2024 21:27 schreef monkyyy het volgende:
Waarom bewaren die mensen stapels eierdozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |