Prima speler als je met de kont voor de goal hangt. Ik weet niet wie het een goed idee vond om 'm te halen voor een voetballende ploeg.quote:
Verdedigend is ie echt prima, ook vandaag, maar meer moet ie niet doen. Jongen speelt zichzelf nu uit de pot. Zag dat Heitinga al het sein gaf om de lange bal te gaan hanteren om hem te ontzien.quote:
Team Schreuderquote:Op zondag 19 maart 2023 15:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Prima speler als je met de kont voor de goal hangt. Ik weet niet wie het een goed idee vond om 'm te halen voor een voetballende ploeg.
Als dat kwartje gaat vallen heb je denk ik wel potentieel een top verdediger. Bij Alvarez duurde het ook anderhalf seizoen ofzo?quote:Op zondag 19 maart 2023 15:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Verdedigend is ie echt prima, ook vandaag, maar meer moet ie niet doen. Jongen speelt zichzelf nu uit de pot. Zag dat Heitinga al het sein gaf om de lange bal te gaan hanteren om hem te ontzien.
De druk ligt vooral op Feyenoord. Er wordt hun door journalisten en analisten opgelegd dat zij de kampioensploeg zijn.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Alvarez trouwens ook erg goed vandaag... en het valt me op dat Feyenoord veel opgefokte is dan Ajax. Hopelijk ook lesjes geleerd van oa Union door je niet te laten provoceren.
Ik denk wel dat het trainbaar is en een gedeelte ervaring opdoen. Bij Glasgow ging het wss toch anders. Als hij meer rust krijgt en het simpel houdt komt het wel goed. Hij heeft verder wel veel kwaliteiten qua kracht, snelheid en instelling.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:24 schreef Wotte het volgende:
De vraag is alleen hoe trainbaar zijn opbouwende kwaliteiten. Geen idee eerlijk gezegd.
Denk als je 'm dagelijks in die situaties brengt dat je een heel eind komt. Op gegeven moment moet het kwartje vallen zou je zeggen.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:30 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het trainbaar is en een gedeelte ervaring opdoen. Bij Glasgow ging het wss toch anders. Als hij meer rust krijgt en het simpel houdt komt het wel goed. Hij heeft verder wel veel kwaliteiten qua kracht, snelheid en instelling.
Dat komt hij sowieso wel op de training met positiespelletjes en zo. Hij zal geen Vertonghen worden, maar beter wordt het echt wel. Zolang we hem niet te snel afbranden dan.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk als je 'm dagelijks in die situaties brengt dat je een heel eind komt. Op gegeven moment moet het kwartje vallen zou je zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |