Nee joh, Feyenoord gaat dit uiteindelijk gewoon winnen, onze verdediging is echt dramatisch.quote:Op zondag 19 maart 2023 14:51 schreef franklop het volgende:
Als we al uit corners gaan scoren, dan gaan we zeker winnen
En geen angst!!1!!!quote:Op zondag 19 maart 2023 14:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Trainer Sjon heeft aMstErdaMse bLuf
Misschien dwingt Feyenoord 'ons' daar wel toe..... zou ik wel als tactiek doenquote:Op zondag 19 maart 2023 15:01 schreef Scorpie het volgende:
Wanneer begrijpen wij nou eens dat we Bassey niet moeten laten opbouwen?
Dan moet Sjonnie daar wat op vinden.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien dwingt Feyenoord 'ons' daar wel toe..... zou ik wel als tactiek doen
Prima speler als je met de kont voor de goal hangt. Ik weet niet wie het een goed idee vond om 'm te halen voor een voetballende ploeg.quote:
Verdedigend is ie echt prima, ook vandaag, maar meer moet ie niet doen. Jongen speelt zichzelf nu uit de pot. Zag dat Heitinga al het sein gaf om de lange bal te gaan hanteren om hem te ontzien.quote:
Team Schreuderquote:Op zondag 19 maart 2023 15:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Prima speler als je met de kont voor de goal hangt. Ik weet niet wie het een goed idee vond om 'm te halen voor een voetballende ploeg.
Als dat kwartje gaat vallen heb je denk ik wel potentieel een top verdediger. Bij Alvarez duurde het ook anderhalf seizoen ofzo?quote:Op zondag 19 maart 2023 15:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Verdedigend is ie echt prima, ook vandaag, maar meer moet ie niet doen. Jongen speelt zichzelf nu uit de pot. Zag dat Heitinga al het sein gaf om de lange bal te gaan hanteren om hem te ontzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |