Zelden iemand gezien met zo weinig voetbalkennis. Wat is jouw inzicht voor talent ontzettend beperkt als je Kudus niks bijzonders vindt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je kan 10 maradonaas hebben maar daarmee kan je geen wedstrijden winnen
ik zou van dit ajax geen enkele speler van 020 in willen wisselen voor een speler van Feyenoord
Kudus wordt nu door de ajax media gepusht als zogenaamde supertalent maar ik vind het echt niets bijzonders.
Reageer dan niet op die clown.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:51 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Zelden iemand gezien met zo weinig voetbalkennis. Wat is jouw inzicht voor talent ontzettend beperkt als je dat niks bijzonders inschat.
Wat doe jij eigenlijk in dit topic? Je bent enkel iedereen uit de tent aan het lokken. Ik stoor me echt ontzettend aan jouw irritant gedrag constant.
Haten op klaasgodquote:Op donderdag 16 maart 2023 09:51 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Zelden iemand gezien met zo weinig voetbalkennis. Wat is jouw inzicht voor talent ontzettend beperkt als je dat niks bijzonders inschat.
Wat doe jij eigenlijk in dit topic? Je bent enkel iedereen uit de tent aan het lokken. Ik stoor me echt ontzettend aan jouw irritant gedrag constant.
Nu al dronken Tjacks?quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:51 schreef Tjacka het volgende:
VOOR AJAX AMSTERDAM
NIEMAND KAN ONS STOPPEN
KAKKIES GAAN ER AAN
ABOUTALEB JODEN KOMEN ERAAN
Wie moet er dan rechtsback?quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:32 schreef freaky40 het volgende:
Hoop dat hij Rensch niet op stelt zondag. Die is samen met Wijndal en voorheen ook Taylor (die komt weer een beetje terug), de zwakste schakels. Bij Rensch en Wijndal zit geen 'mes tussen de tanden-mentaliteit' en zijn dus per definitie GEEN echte Ajacieden. Het zijn echte dromers die moet je zeker zondag er niet bij willen hebben!
Sanchez maar weer eens proberen? Weet niet hoe hij het op de trainingen doet want onder Schreuder was het een absolute faal, maar de laatste keer dat hij inviel onder Heitinga viel het wel mee.quote:
Lijkt me niet zo'n goed plan en het is ook niet zo dat Feyenoord op de vleugels wereldwonderen heeft lopen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sanchez maar weer eens proberen? Weet niet hoe hij het op de trainingen doet want onder Schreuder was het een absolute faal, maar de laatste keer dat hij inviel onder Heitinga viel het wel mee.
De eckte 'mes tussen de tanden-mentaliteit' waar Ajax wereldwijd om vermaard isquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:32 schreef freaky40 het volgende:
Hoop dat hij Rensch niet op stelt zondag. Die is samen met Wijndal en voorheen ook Taylor (die komt weer een beetje terug), de zwakste schakels. Bij Rensch en Wijndal zit geen 'mes tussen de tanden-mentaliteit' en zijn dus per definitie GEEN echte Ajacieden. Het zijn echte dromers die moet je zeker zondag er niet bij willen hebben!
Sinds Johnny Hei-tin-ga op Woudestein of all places de ranglijst in de kleedkamer ophing verbaast mij niets meer makker.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:01 schreef Dven het volgende:
[..]
De eckte 'mes tussen de tanden-mentaliteit' waar Ajax wereldwijd om vermaard is
Hij heeft wel humor moet ik zeggen en nog nooit verloren van Feyenoord.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:35 schreef freaky40 het volgende:
Op de vraag of Heitinga vanavond Feyenoord gaat kijken in de PersCo vanmiddag, antwoorden hij gevat: 'Alleen de verlenging', zonder blikken of blozen....
quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:35 schreef freaky40 het volgende:
Op de vraag of Heitinga vanavond Feyenoord gaat kijken in de PersCo vanmiddag, antwoorden hij gevat: 'Alleen de verlenging', zonder blikken of blozen....
Held.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:35 schreef freaky40 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |